onko ninni,se uus missi liian lihava?? sillä on kyl jenkka kahvat mut silti.miks niil kaikil misseil oli sellanen lauta perse?? se oli jotenki..haluisin itse sellaisen koska minulla on sellainen ällö pyöreä joka saa näyttämään lihavalta.. painan saman verran kuin ninni.. ja sen pitäis muka laihuttaa 4-5 kiloo.. eli onko sellainen suhkot hyvvä vartalo.. mitä mieltä olitte muista missi ehdokkaista??
ninni laaksonen.
6
1315
Vastaukset
- -----
Äh.. se oli vaan jonkun tyypin mielipide, että hänen pitää laihduttaa jos haluaa pärjätä Miss Universum -kisoissa.
Ninni ei todellakaan ole lihava eikä jenkkakahvoja nähnytkään. Tai no voihan niitä niiksi sanoa mutta kyllä normaalilla naisella edes tuonkokoiset jenkkikset pitäis olla. Tai kun katoin hänen yhtä kuvaansa tossa niin ei hän kovin muodokaalta näyttäis jos vielä laihdutetaan. Aika hoikkia ovat nuo kisailijat. Minun makuuni liian.
Aika - semmu
Jenkkakahvat, joita Ninnillä ei muistaakseni ollu, ei tarkoita että on lihava, vaan saattavat enemmänki tarkoittaa että sivuvatsalihakse ei ole niin tiukat kuin voisi olla. Lisäks monet aiheuttaa itselleen jenkkakahvat pitämällä aivan liian pieniä housuja, jolloin kenelle tahansa nuo kahvat tulee. Törkeän näköistä kun on laiha ihminen ja silti pitää pitää niin pieniä housuja että näyttää lihavalta.
- ItsekinLihava
Ei ollu hyvä vartalo,se oli läski ja ruma...En oo kyl itekään kovin laiha (painan 37 kiloo ja oon 168 cm) mutta silti ne kyllä valitsi väärän missin..
- hölömö:P
"painan 37 kiloo ja oon 168senttii pitkä." NIIN VARMAAN, HAHAHH.
Paljonko Ninni on pitkä, paljonko painaa? - ninnin
hölömö:P kirjoitti:
"painan 37 kiloo ja oon 168senttii pitkä." NIIN VARMAAN, HAHAHH.
Paljonko Ninni on pitkä, paljonko painaa?se paino jotain 63 kiloa ja pituutta sillä oli vissiin n 170... en ole varma tosta pituudesta.. painan itsekkin 63 ja olen n 167 pitkä.. ja panoa pitäis pudottaa samoin kuin makkaroita ja ihraa perseestä. on ruman sellainen pyöreä.. tai siis ne jalatkin ovat pyöreät sivusta
- emma
ninnin kirjoitti:
se paino jotain 63 kiloa ja pituutta sillä oli vissiin n 170... en ole varma tosta pituudesta.. painan itsekkin 63 ja olen n 167 pitkä.. ja panoa pitäis pudottaa samoin kuin makkaroita ja ihraa perseestä. on ruman sellainen pyöreä.. tai siis ne jalatkin ovat pyöreät sivusta
se oli kyllä 174 -175 cm pitkä, eikä mikään 170.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1534948Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982621Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie212026Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181873Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101665Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482