Tyhmä kysymys, mutta tämä rassaa mieltäni: Ei kai (yhden) verinäytteen (kolme "putkea") antamisesta ole mitään haittaa raskaudelle tai alkiolle?
verikoe raskauden aikana
5
750
Vastaukset
- aikana
ruukataan ottaa verikokeita,niistä ei tosiaankaan ole mitään haittaa.
- äiti-4
"Tyhmä kysymys, mutta tämä rassaa mieltäni: Ei kai (yhden) verinäytteen (kolme "putkea") antamisesta ole mitään haittaa raskaudelle tai alkiolle?"
Ei ollenkaan tyhmä kysymys..
Ei ole haittaa verinäytteiden antamisesta raskauden aikana.
Itseltäni otetaan raskauden aikana 3X verikoe, koska olen Rh-.. Ja sitten vielä sokerirasitustesti erikseen, joka myös otetaan verinäytteistä.. - Jihuu! rv11+1
..koska ekalla neuvolakäynnillä otettiin verikokeet, oliko se nyt kaksi vai kolme putkiloa, en muista :D
- verikokeisiin tottunut
Mulla on tämän raskauden aikana ennätys, että on otettu 7 putkea verta samalla kertaa verikokeita varten. Pari kertaa on otettu 5 putkea, ja tuo 3 putkea on ihan normaali määrä. Eikös ekalla neuvolakäynnilläkin oteta ainakin 2 putkea verta, vai peräti 3? Ja sokerirasituksessa otetaan yhteensä 3 putkea, ja maksakokeissa 2 putkea.
- rv 11
Ei niistä verikokeista haittaa ole raskauden aikana, eihän niihin putkiin mahdu vertakaan kun joku pari milliä. Ei siinä tosiaankaan verenhukkaan pääse kuolemaan äiti eikä sikiö.
Täällä otettiin kaks putkea verta ekalla neuvola kerralla, toinen veriryhmän määritystä varten ja toinen HIV ym. varten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242