Turkiz aparts

Aurinkorasva

Ollaan menossa kemeriin Turkiz aparts hotelliin.
Neljäntähden perhehotelli, halpa sellainen.
Hotellin lähellä on 2 isoa rantaa, Mukulakivi ranta sekä Moonlight beach, ranta. Moonlight beach rannan lähellä on iso vesipuisto, sekä toinen pienenpi vesipuisto joka on ilmainen Turkiz aparts hotellin asukkaille. Hotellin uima-allas alueella on leikkikenttä sekä vesiliukumäkiä. Hotellissa ei ole ravintolaa, mutta lähistöllä niitä on kuulemma paljonkin. Delfinaariokin löytyy.
Olisi kiva tietää kokemuksia, koska itse en paljoakaan niitä tiedä. Älkää vastatko että ''Etkö osaa googlettaa?'' Koska olen tehnyt niin jo.
Turkiz Apartsissa on isot tilavat neljän hengen huoneet, kaksi makuuhuonetta ja olohuone sekä keittiönurkkaus. Yksi huone minulle ja serkulleni. Minä ja serkkuni olemme 11 ja 12 vuotta. Isä ja äiti toiseen huoneeseen. Ja meiltä maksaa yhteensä vain 1800 euroa kaikilta. lentoliput.
Saimme lapsialennukset sekä kummaltakin aikuiselta
40 euron alennuksen.

TARVITSEN KUUMASTI LISÄTIETOJA SEN VERRAN KUN INNOSTUNUT OLEN.

2

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivulle

eli, www.soneraplaza.net ja siellä keskustelut.
      Siellä on turkille oma osio ja türkiz apartsista on paljonkin juttua.
      Ja kokeile hae viestejä; saat monta hyvää tarinaa siellä.

• felower

Mukulakivi ranta oli todellä hyvä.Moonlight rannalla oli ainakin viime syyskuussa pelkkiä venäläisiä, he kun majoittuivat siinä vieressä oleviin viiden tähden hotelleihin.
      Lasten kanssa viihdyimme mukulakivirannalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe