töitä,

töitä

mitenkä että kun huomaa tekevänsä sellaista työtä, mitä ei sitten jaksakaan. Oon nyt tehny muutaman vuoden töitä vaikka missä, mutta aina tuntuu et tää ei oo mun juttu. Enkö mä osaa tehdä mitään töitä? Mistä sen tietää mikä on mun työ? Miten voisi yhdistää perheen ja opiskelun, kun mieskään ei hanki kunnon tilejä? Haluaisin kohtuulliset tulot ja sellaisen työn, mikä ei "tappaisi" mua henkisesti. Onko sellasta olemassakaan? Jos on, mistä se löytyy?

On niin epäonnistunut olo ja masentaa... onko mussa joku sisäinen vika, että musta ei oo minkään työn tekijäksi?

2

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin

Ihan kuin oisin oman juttuni lukenu - et ole ainut !

• Susanna

Minullakin. KÄy työvoimatoimistolla ammatinvalintapsykologilla ja testeissä, ehkä sieltä saat jotain osviittaa?

Mieti myös, miksi teet työtä. Miten sinua on opetettu tekemään työtä. Teetkö velvollisuudesta, eli siksi, että kaikkien pitäisi tehdä töitä, vai siksi, että saat rahaa...vai voisiko työ olla jotain vielä merkittävämpää, kuten muiden auttamista tai esim. taiteellista?

Itse olen huomannut, että työllä pitää olla minulle joku arkipäivää suurempi merkitys, se, että esim. autan jotain ihmistä tms. Se tekee työn mielekkääksi.

Tai ehkäpä sinun pitäisi lähteä opiskelemaan jotain? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe