http://www.youtube.com/w/Depeche-Mode---Suffer-Well?v=tVfXOpk4XI8&search=depeche mode
DM:n uusin video sitten näyttää tältä
Kertokaas kommentteja
Suffer Well-video
8
867
Vastaukset
- komea niinkuin aina,
ja video kalmantuntuinen ja varsin totuudenmukainen.
- SisterOfNight
Tosi iloinen yllätys kiireen keskellä - ei oo kerennyt ajatella Modea kovin paljoa, vaikka 6.3 lähestyy... KIITOS!
Hauska video, ehkä tuo mieleen It's No Good -videon, jossa oli enempi käänteitä ja huumoria. Hyvä kokonaisuus kuitenkin. Olen samaa mieltä edellisen kanssa, ensimmäinen välähdys Davesta sai kyllä pienen rytmihäiriön aikaisiksi =) Uskoisin tämän näyttävän vielä paremmalta isommassa koossa, ihan kuin A Pain That I'm Used To -videokin. Pelikortin kokoisesta ruudusta saa vain kalpean aavistuksen ja väritkin varmasti tulevat oikeuksiinsa. - Faith
Upea! Mukava nähdä Corbijnin tyyliä pitkästä aikaa. Olisin tietty nähnyt Fletchin ja Martinin mieluusti vähän suuremmassa osassa mutta...no Daven biisihän se on. Paras DM- video 2000-luvulla =)
- hups
Se olikin kadonnut, mutta laittaa youtube.com:in search-riville depeche mode suffer well, niin jos se vaikka löytyisi siten!
- Lilian
Upea video - Dave esittää omaa henkilöhistoriaansa... :-)
Isompana videon saa Real Playerin kautta. Real Music Guide -> Videos. Löytyy muutamia vanhempiakin DM-videoita. - ----Gool-----
Löysin aikas hauskan videon uudesta Sims2 lisäosasta. Kukas se siellä musisoi?!
http://www.youtube.com/watch?v=aeNuHS5HZIs&search=depeche mode- SisterOfNight
Tai no, en kyllä tajunnut tota mongerrusta, mitä ihmettä se oikein on :) :D :) Davelta kyllä sujuu kieli kuin kieli, varsinkin tuo kehon kieli, no sitä pääsee maanantaina seuraamaan!!!! *lääh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876