Niin, kertokaapas teidän oma mielipide, MIKÄ ON PARAS ZELDA-PELI? Kaikki pelit joita on, käy. Tää on vaan tällainen kysely. Minun oma mielipiteeni on, että The legend of Zelda: Ocarina of Time on paras.
PARAS ZELDA-PELI
16
764
Vastaukset
Tälläinen on jo olemassa. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001437&posting=22000000012101509
No kuitenkin. Parhainhan on tietysti Ocarina of Time!- MrMario
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001437&posting=22000000012101509
Heeh! Toi on mun alottama ketju ikivanha ketju. Ei se ainakaan mua haittaa, vaikka tuleekin uus.
No, vastaus kanssa. ALttP!!!
- landon2
Vaikea kysymys... Voisin sanoa vaikkapa että sama täällä... OoT siis
- drandula
... OCARINA OF TIME!!!
ensimmäinen pelaamani zelda peli ja paras tähän mennessä (on wind waker ja majoras mask myös)
aattelin, jos OoTin graffat olisi hitusen ollut paremmat, olisi OoT voittamaton, mutta
näyttää kuitenkin että TP kirii edelle (näyttää vaikuttavalta trailereissa).- Masterzelda
Elikkäs Ocarina of Time ja Majora's Mask on yhtä hyvii.
- Dichiko98
Masterzelda kirjoitti:
Elikkäs Ocarina of Time ja Majora's Mask on yhtä hyvii.
1. Ocarina Of Time
2.Majoras mask.
nuo siis ovat johdolla Lohkolla B.
jatkakaa vain samaan tapaan. - zelda<3
Dichiko98 kirjoitti:
1. Ocarina Of Time
2.Majoras mask.
nuo siis ovat johdolla Lohkolla B.
jatkakaa vain samaan tapaan.kyllä se ocarina of time vie kaikkia zelda pelejä 4-ever
- Daifuku
Ocarina of Time ja Majoras Mask on melkein yhtä hyvä.(En oo kyllä pelannu kaikkia, että en tiiä miten hyvii jotkut on)
- Luigi
Mun mielest ehkä toi Ocarina of Time. Mut onhan Wind Wakerikin jotekute hyvä
- Dichiko98
mun mielestä Wind Waker ja Ocarina of time
on kyllä parhaita. Ocarina of Time
- Doommaker
...The Legend of Zelda - Majoras Mask. Kaikki on kyllä omalla tavallaan loistavia, mutta kyllä mielestäni Majoras Mask on paras. Saapa nähdä sitten millainen Twilight Princess on.
- Nimetön
Koska se on ainoa mitä olen pelannut :D
- huskie
Ihan varmasti olen jo vastannut kertaalleen tällaseen kyselyyn...?
Paras 3D-Zelda: Ocarina of Time, tosin Twilight Princess saattaa muuttaa tämän...katotaan.
Paras 2D: Link's Awakening, ja tuo ei tule enää muuttumaan.
Tykkään noista yhtä paljon. - Juhana E
Tutustuin aikanani Majoras Mask ja Ocarina of time -peleihin väärässä järjestyksessä josta syystä Majoras mask ehkä jätti minuun syvemmän vaikutuksen.
Kun olin pelannut Majoras Maskin läpi, tuntui siltä ettei Ocarina of timessa enää ollut juurikaan mitään ihmeellistä. Sokkeloita oli tietty enemmän, mutta ne sokkelot olivat persoonatonta tusinatavaraa kun taas Majoras maskissa jokainen pelialue oli huolellinen kokonaisuus ja sokkelot massiivisia ja todellisia haasteita - kuten pomotaistelutkin.
Ocarina of time tuntui jotenkin sekavalta söherrykseltä ja lisäksi se on huomattavan ruma verattuna Majoaras Maskiin.
Pelattavaa oli Ocarina of timessa enemmän, mutta Majoras maskissa pelaaminen tuntui laadukkaammalta.
Ocarina of timessä pelaaja juoksi ympäriinsä kuin päätön kana. Majoras Maskissa aikaraja ja selkeät jaot eri alueisiin ja tapahtumiin, asetti jokaiselle peli-sessiolle oman mielenkiintoisen tavoitteen.
Kaikenkaikkiaan Majoras Mask on pelikokemuksena minulle täysin ylivertainen Ocarina of timeen verrattuna mutta en osaa sanoa miten paljon johtuu siitä että tosiaan pelasin pelit läpi väärässä järjestyksessä.
Uskon että jos pelit olisivat ilmestyneet toisin päin, Eli Majoras Mask ensin ja vasta sitten Ocarina of Time ... niin useimmat pitäisivät Majoras maskia parempana pelinä :) - zelda-fani123
kaikki paitsi ocarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234