Virtuaalilemmikki Tamagotchi

TaMa_FaNi<3

Tamagotchi on sellainen pieni virtuaalilemmikki jota pitää ruokkia,käyttää wc:ssä ja muista myös leikkiä Tamagotchin kanssa!Tamagotchi2 versiossa on tamakauppa sieltä voit ostaa tavaaroita ja herrkupaloja Tamagotchillesi ansaitsemillasi Gotchi-pisteillä.Gotchi-pisteitä saa kun leikit Tamagotchin kanssa.Suurin pistemäärä mitä voi saada on 9999.Minulla on tällähetkellä 9999 pistettä!
Kannaattaa leikkiä Tamagotchin kanssa paljon nuorena sillä Tamagotchi muuttuu Ihanan näköiseksi mitä enempi leikit sen kanssa nuorena!Kun tapaat muita Tamagotcheja vaikka annat lahjan kun tamagotchisi lähtee tarkista onko sen perässä savupilvi vai läyhkäkaasut jos on löyhkäkaasut Tamagotchisi on huonosti kasvatettu.Eli kun Tamagotchi hyppää toisen Tamagotchin luo tälläinen ilmestyy samanlainen juttu on myös jos pelaat ystäväsi kanssa peliä.


Tälläisiä ohjeita :)

33

6177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????????

      Ekat Tamagochit tuli markkinoille joskus 10-15v sitten,saivat aikaan melkoiset buumin,huvittavinta siinä oli kun Tamagochi kuoli niin se haudattiin jonnekkin luontoon(???),myöhemmin tamagocheille perustettiin jopa omia hautuumaitakin,kyllä ihmiset ovat outoja.

      • oloi

        tamat on ihania,siis ei oo sulla omaa tamaa. sen tiedän tyylistäsi!


    • Tähtisumu

      Tamagotchi kannattaa hankkia. Sillä voi antaa lahjoja toisille, pelata toisten kanssa. Paketoida paketteja...:) Tamagotchit on niin sulosiii! Mä oon aika hyvin kasvattanu, sain jouluna eikä oo kuollu kertaakaan...........

      • ............

        Tamat on ihanii mun tama on jo 16 vuotta vanha.(Taman iässä:) Se on saanu jo 2 ketaa poikasii.


      • sabbba
        ............ kirjoitti:

        Tamat on ihanii mun tama on jo 16 vuotta vanha.(Taman iässä:) Se on saanu jo 2 ketaa poikasii.

        mitä tamagotsei teillä on??niinku minkä merkkisii tai nimisii..?


      • gerduli
        sabbba kirjoitti:

        mitä tamagotsei teillä on??niinku minkä merkkisii tai nimisii..?

        mun tama on versio 3 ja sen nimi on milla.


      • Reet

        moi! mulla on 3versio ja kakkosversio tamagotshit. ja hyvä niin


      • Gozarutchi
        gerduli kirjoitti:

        mun tama on versio 3 ja sen nimi on milla.

        Mulla on tama 4. Se on aikuinen ja tosi söpö. Se näyttää kuin sillä olisi kolmisorminen punainen hanska päässä ja iso reikä siinä hanskassa kasvojen kohdalla. Se on töissä koulussa ja järjestelee elämäpisteitä.


      • tamafan
        Gozarutchi kirjoitti:

        Mulla on tama 4. Se on aikuinen ja tosi söpö. Se näyttää kuin sillä olisi kolmisorminen punainen hanska päässä ja iso reikä siinä hanskassa kasvojen kohdalla. Se on töissä koulussa ja järjestelee elämäpisteitä.

        tietätkö mistä saa tama nelosen? Saako sitä sellosta? Mikä sen hinta on? Pliis,vastakaa!


      • joku
        sabbba kirjoitti:

        mitä tamagotsei teillä on??niinku minkä merkkisii tai nimisii..?

        mulla on 3 versio, 2 versio ja 4 versio!


      • jeeeeee
        sabbba kirjoitti:

        mitä tamagotsei teillä on??niinku minkä merkkisii tai nimisii..?

        Tamagotchi ver3 minkä nimi on Mikki


      • Tiia-tamafani

        Moi! Oli vaan pakko mainita, että jos et valehtele niin on hämmästyttävää miten pitkälle oot kasvattannu sen sun taman. Menosko sukupolvi on meneillään tai oli?


    • Mini fani

      Minä sain just eilen tamagotchin ja se on ihana!
      Tuolla hyllyssä se tällähetkellä on.

      • Tama tyyppi

        3 versiosta sen verran, että kun sinne tama kaupunkiin pitää saada se salis että voi matkustaa jne. Niin mistä sen näkee? :o


      • tamavaavi

        moi mulla on seitsämän tamaa!!!!!!!!!!! siis 2 ykkös versionii 2 kakkos versionii 2 kolmos versionii ja 1 nelos version!!!! aika paljon... mun mielesstä...


    • Tamagotchit rules!

      Öh...ne viivat kun tama lähtee toisen taman laitteeseen kylläkin riippuvat taman ulkonäöstä, ja se millaiseksi tama kasvaa riippuu painosta...

      • Vainoharhaenkeli

        Joo.. mustakin ne viivat taman perässä riippuu vaan siitä,millanen se on.Koska mun tama ei AINAKAAN oo huonosti kasvatettu.Mulla on tamagotchi connexion version 3,ja se on tosi suloinen.Tosin ajattelin,että olisi aika resetoida se uudelleen,että saisin pojan,koska toinen on tyttö ja tahtoisin saada tamavauvoja.Pidättekö te tamojanne ikinä pausella?


      • *Jassuttaja*
        Vainoharhaenkeli kirjoitti:

        Joo.. mustakin ne viivat taman perässä riippuu vaan siitä,millanen se on.Koska mun tama ei AINAKAAN oo huonosti kasvatettu.Mulla on tamagotchi connexion version 3,ja se on tosi suloinen.Tosin ajattelin,että olisi aika resetoida se uudelleen,että saisin pojan,koska toinen on tyttö ja tahtoisin saada tamavauvoja.Pidättekö te tamojanne ikinä pausella?

        Mä taidan taas olla vähän tyhmä.. no joo. Mul on tamis 3. Sain sen jouluna. Mut mä en oikee tajuu, et mistä/ miten sen saa pauselle! Voisko joku selittää?? Oon taas vähä tyhmällä päällä xD


      • mr-jones
        *Jassuttaja* kirjoitti:

        Mä taidan taas olla vähän tyhmä.. no joo. Mul on tamis 3. Sain sen jouluna. Mut mä en oikee tajuu, et mistä/ miten sen saa pauselle! Voisko joku selittää?? Oon taas vähä tyhmällä päällä xD

        Pauselle saat kun pidat A-painiketta pohjassa ja painat B-nappia. Itse en kylla suosittele Pausen kayttoa, silla Pausella ollessaan Tama ei vanhene ja se on tavallaan paristojen tuhlausta.


      • Tiia-tamafani
        *Jassuttaja* kirjoitti:

        Mä taidan taas olla vähän tyhmä.. no joo. Mul on tamis 3. Sain sen jouluna. Mut mä en oikee tajuu, et mistä/ miten sen saa pauselle! Voisko joku selittää?? Oon taas vähä tyhmällä päällä xD

        PITTÄÄ PAINAA EKA YKKÖS NAPISTA JA PITÄÄ SITÄ POHJASSA JA SITTEN PAINAA KESKINAPPIA JA SAMANLAILLA SAA SEN POIS PAUSELTA.


    • Jensukki

      Miltä sivuilta voisi löytää tamagotchien muodot kun niitä yritän löytää...

    • Nimetön

      Mulla on Tamagotchi 1 ja 2. Niissä on kauhea hoitaminen! Kummatkin on vauvvoja. Saan joululahjaks
      Tamagotchi Version 3:n.

      • Tiia-tamafani

        NIMIMERKKI NIMETÖN!!! VOISITKO MYYDÄ 1 VERSIOSI?


      • TaMaFaNi
        Tiia-tamafani kirjoitti:

        NIMIMERKKI NIMETÖN!!! VOISITKO MYYDÄ 1 VERSIOSI?

        Mullakin on tama. Se on lapsi ja nimeltään Niko. Se on 0 vuotta ja 10 lb :D


    • minä vaan

      minkä ikäsii te ootte? :)

    • sebu

      mullakin on tamagotchi ja olen juuri etsimässä sitä se katosi jonnekin ja olen etsinyt jo sitä monta päivää vastaatko tähän viestiin.

    • tamavaavi

      ne löyhkä kaasut ei tod. liity siihen miten se on kasvatettu vaan siihen minkä muotonen se on!!!

    • ggg

      loytää ilmaisen tamgaochin. Hoitaa ja pelata sillä netissä ilmaiseksi! Kiitos etukäteen!

      • tamatyttö

        googleta tamahoitola jos ei toimi niin en tiiä


    • Anonyymi

      Kysyn nyt tässä että voiko gen 1 tamalla
      saada puoliso ehdokkaita

      • Anonyymi

        Et sää sitä tamalia nussiin pääse vai miksää täällä kyselet?


    • Anonyymi

      Tiiän et tää on vanha keskustelu mut mistä niitä saa ja voiko joku myydä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe