Eli laittakaa paikkojen nimiä ja osotteita, että pääsis kokeilee tota baari elämää vähä enemmän. Nii ja paljonko maksaa kyseisissä paikoissa stobet ja normaalit paukut?
alle 18-v baarit hesas
5
2163
Vastaukset
- .......
kallion baareihin pääsee helpoiten, jos nyt sitä jengiä kestää katella. siellä on halvintakin.
- enään
Kalliossakin on alettu oikeasti seurata "nuorten" ikiä, jopa minulta (30v mummo) kysellään papereita paikoissa, joissa en normaalisti käy. Johtunee osittain siitä, ettei "eri rotuiset" osaa arvoida muiden ikää... Sama pätee kyllä toisinkin päin; itse en ikinä osaa sanoa esim. espanjalaisista ovatko 16 vai 33;)
- Sindri
Alle 18v auki olevia anniskelubaareja ei ole.Baari voi menettää toimilupansa jos se päästää kakaroita ryyppäämään.
Eli ainoa vaihtoehto on yrittää näyttää vanhalta tai lahjoa poke. - Nocturna
Kuule POIKA/tyttö, eihän alaikäisille ole baareja, koska ei alaikäisille tarjota alkoholia, mitä sie oikein horiset, nyt meni vähän yli ymmärryksen?
- Banzaki93
Niimpä. mutta se on tuurin kauppaa!
Ite olin 16 kun ekaa kertaa menin pikkuiseen baariin, tilasin shotin, kun "ystäväni" tilasi ensin itselleen kaljaa ja päätin itsekin kokeilla ja onnistuin.
puolta vuotta myöhemmin kokeilin uudelleen ja sain parikin drinksua, ja kolmannella kerralla myös.
Kesällä olin jo 17 ja kävimme terassilla yms yms. (kyseessä oli sama terassi riihimäellä) (Y)!
Kaveri oli 20 ja itse juuri täyttänyt 17, tilasin ensin" 4:s bissen" ja anniskelija kiitti tilauksesta. Kaverini tilasi jonkin vähäisen alkoholipitoisuudeltaan olevan juoman ja häneltä kysyttiin paperit hihhih. Baariin/terassille pääseminen ei vaadi välttämättä ikää vaan Itsevarmuutta, ja näyttää ettei tämä ole minulle vittu uutta! :'D!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709