On se muuten aika ihmeellistä,että sitä tapahtuu
täällä Suomenmaassakin yksityisillä maatiloilla ihan sitä varten,että muslimit saavat omat lihansa syötäväksi,menevät vaan ja valitsevat lampaan ja katsovat vierestä kun isäntä vetää kurkunauki,et silleen täällä Suomessakin,onko tämä jotenkin,parempi maa,enkä usko että se on tämä yksi ja ainut maatila joka sitä tekee.
Halal-Teurastus
3
184
Vastaukset
- zzzZZ...
Jos noin tapahtuu Suomen rajojen sisäpuolella on se eläinsuojelurikos ja isäntä on entinen elinkeinonharjoittaja hyvin pian!
- pitäisi
uskoa.. Kielletyt ovat teiltä itsestään kuolleet eläimet, veri, sianliha, ja (eläimet), joiden teurastus on tapahtunut jonkun muun nimeen kuin Jumalan , samoin kuristumalla tai iskuvammoista kuolleet eläimet tai pudotessaan surmansa saaneet, sarvilla kuoliaaksi pusketut, petojen raatelemat, ellette teurastamalla ole tehneet niitä nautittaviksi, ja vihdoin epäjumalille uhratut elukat. Kielletty on teitä jakamasta keskenänne (uhrielukoita) arpomalla nuolia. Tämä on pakanallista. Nykyään ei uskottomilla ole toivoa turmella teidän uskontoanne, joten älkää heitä pelätkö, pelätkää Minua! Tänä päivänä Minä olen saattanut täydelliseksi teidän uskontonne ja sallinut mielisuosioni ylenpalttisesti tulla teidän osaksenne, olen armossani antanut Islaamin teidän uskonnoksenne. Kuka nälän pakottamana, ei tahallaan, rikkoo (äskenmainittuja) kieltojamme vastaan, (hänelle) Jumala on anteeksiantava, laupias.
- lisäisi joku
Tuosta listasta puuttuu paljonkin.
Pitisi vielä muslimeilta kieltää kaikki vilja,liha, kala ja kasvikset sekä maitotuotteet.
Jopa olisi pian maailma parempi paikka elää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603