Tahdon...

Läski.

Mä olen jo pitkään toivonu sairastuvani anoreksiaan. Mä olen oikeesti lihava, eikä mikään auta. Olisin tuhat kertaa mieluummin helvetin sairas ja laiha ku tällänen läski. Miks en voi vaan sairastua...?

4

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suruharso

No sitten kun makaat sairaalassa letkut nenässä, et saa liikkua, kun voi sydän pysähtyä: mieti silloin, että elämä taisi ennen olla melko ihanaa.
      Paitsi ei se anoreksia taida toivomalla tulla: mielihän siinä ensin sairastuu...

• Läski.

Sama on edessä jos en laihdu. Mieluummin makaisin sairaalassa laihana kuin läskinä.

• Noname

Sun ei kannata todellakaa "hankkia" mitää anoreksiaa (eikä siihe noin vaa sairastuta).. Voit vaikka laihduttaa terveellisesti jos oot oikeesti lihava. Ei sairaus auta.

• differet89

Et selvästikään tiedä millaista on sairastaa anoreksiaa. Anoreksia voi kuulostaa kiehtovalta, mutta sitä se ei tosiaan ole.
      Viimeistään silloin, kun olet lopen uupunut, heikko ja joudut sairaalaan letkuihin vuodepotilaaksi, kadut suunnattomasti sitä, että olet joskus itsellesi sairautta toivonut.
      Anoreksia ohjaa sinut noidankehään, josta et omin voimin pääse pois. Anoreksia rajoittaa elämääsi enemmän kuin kuvitteletkaan.
      Ole onnellinen juuri tuollaisena tai jos haluat laihduttaa, niin miksi et tekisi sitä terveellisesti, niin sinusta tulisi normaali hoikka. Ei sairas ja riutuneen näköinen. kerran me täällä elämme ja jokaisen on elettävä niin, että on hyvä olla. Anorektikkona ei ole hyvä olla. Tiedän sen. älä toivo itsellesi mitään mistä et tidä. Anoreksia on hengenvaarallinen sairaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe