keskeytyksen jos odottaa kaksosia? kun mun mielestä saa, mutta tuolla luki ettei saa..
siis miten asia on? tietääkö kukaan?
saako
13
921
Vastaukset
- mli
ei ole mitään järkeä tappaa omaa lastansa millainen äiti luulet olevasi jos haluat keskeytyksen ?
tappaja mä ainakin inhoisin sua todella paljon jos tuntisin sut ja laittaisin välit samantien poikki jos teet keskeytyksen- siis täh?
Mitäs edes tiedät että ap. on raskaana. Ei hän moista tietoa sinulle antanut. Ja jos hän on raskaana niin aika sama millaiseksi äidiksi hän itsensä kuvittelee, hän kun EI halua olla äidiksi!
Taitaa sulla viiraa yläpäässä todella rankasti! - Bais_
Mitä te alatte loukkaamaan toista? Toinen tulee kysymään, että voiko tehdä abortin jos odottaa kaksosia. Ja te selitätte, että pistäisitte välit poikki tähän ihmiseen. Sairasta ja lapsellista!
- ris-ta
..mutta myös minulla on sellainen mielikuva, että lääkkeelisen keskeytyksen saa vaikka odottaisia kaksosia.
- että..
no harmillista :/
minä niin haluaisin kaksoset ja sitten joku, joka ei halua, saa ne..
no elämä on aina ollut epäreilua.. :)- joku sanonut
että a.p:llä olisi tulossa kaksoset?? Tai että olisi edes raskaana??? Katsos, joskus ihmisiä vain kiinnostaa tällaiset asiat, tai jotkut kyselee kaverin puolesta.. Ei kannata heti tuomita kun ei edes tiedä.
- voi ei
olen aina halunnut uuden BMW:n ja naapurin rouva sai sellaisen vaikka sille on ihan sama millä autolla ajelee. Sitten joka ei haluu sitä BMW:tä nii saa sen. On se vaan niin väärin... kuinka tästä nyt pääsis yli...
- huippu olet
vai ei yksi lapsi kelpaa vaan pitäisi olla kaksoset, no huh huh oletpas epeli!
- itsekin
Miksi te haukutte tämän viestin kirjoittajaa. Hänhän tavallaan puhui asiaa. Ja ihan ystävällisesti asian ilmaisi. Olen itsekin välillä miettinyt, että on niin paljon ihmisiä, jotka haluaisivat lapsia, mutta eivät saa. Ja sitten sellaiset ihmiset tulevat raskaaksi, jotka eivät lapsia halua ja tekevät abortin.
Tilanne ei ole hyvä kenellekään. Olisihan se ihanaa, kun nämä asiat voisi vaihtaa niin, että jotka haluavat lapsia saisivat ja ne jotka eivät halua eivät tulisi raskaaksi. Itselläni on lapsia, mutta koen surua niiden puolesta, jotka eivät niitä saa. - puhut kyllä
itsekin kirjoitti:
Miksi te haukutte tämän viestin kirjoittajaa. Hänhän tavallaan puhui asiaa. Ja ihan ystävällisesti asian ilmaisi. Olen itsekin välillä miettinyt, että on niin paljon ihmisiä, jotka haluaisivat lapsia, mutta eivät saa. Ja sitten sellaiset ihmiset tulevat raskaaksi, jotka eivät lapsia halua ja tekevät abortin.
Tilanne ei ole hyvä kenellekään. Olisihan se ihanaa, kun nämä asiat voisi vaihtaa niin, että jotka haluavat lapsia saisivat ja ne jotka eivät halua eivät tulisi raskaaksi. Itselläni on lapsia, mutta koen surua niiden puolesta, jotka eivät niitä saa.mutta miksi tulla abotti palstalle. Kannattaako kiertää puukoa haavassa.
Ja kyseisestä vietistä tuli ennemminkin mieleen että hän haluaa kaksoset, ei sanonut kärsivänsä lapsettomuudesta....
- Tietoa
ainakaan enää viikolla 7.
- kaivataan...
älkää hyvät ihmiset syytelkö toisianne!
moni haluaa tietoa ja on hienoa että on tälläinen paikka josta voi kysellä neuvoa!
itseäkin kiinnostaa tuo lääkkeellinen keskeytys ja olisin todella halukas tietämään miten se tapahtuu?miten ajoissa tulee toimia?kaikki tieto on hyväksi ja auttaa aina!
moni tarvitsee tietoa nyt,toiset ehkä sitä joskus myöhemmin.
Itsekään en tiedä olenko"hedelmällinen"
ja näihin päiviin asti olen "pystynyt"huolehtimaan ehkäisystä,mutta niin kuin tiedämme mikään ehkäisy ei ole 100% varmaa,kun joskus on haaveena tuo perheen perustaminen,eli joskus voi osua tuokin kohdalle.
joten ois kiva jos antaisitte neuvoa ja jakaisitte kokemuksianne niitä tarvitseville! - voi saada
kaivataan... kirjoitti:
älkää hyvät ihmiset syytelkö toisianne!
moni haluaa tietoa ja on hienoa että on tälläinen paikka josta voi kysellä neuvoa!
itseäkin kiinnostaa tuo lääkkeellinen keskeytys ja olisin todella halukas tietämään miten se tapahtuu?miten ajoissa tulee toimia?kaikki tieto on hyväksi ja auttaa aina!
moni tarvitsee tietoa nyt,toiset ehkä sitä joskus myöhemmin.
Itsekään en tiedä olenko"hedelmällinen"
ja näihin päiviin asti olen "pystynyt"huolehtimaan ehkäisystä,mutta niin kuin tiedämme mikään ehkäisy ei ole 100% varmaa,kun joskus on haaveena tuo perheen perustaminen,eli joskus voi osua tuokin kohdalle.
joten ois kiva jos antaisitte neuvoa ja jakaisitte kokemuksianne niitä tarvitseville!lääkärin tekemän TUTKIMUKSEN ja ARVIOINNIN jälkeen. Minä en saanut enää rv7 (kaksoset-->normaalia suurempi kohtu). En muista enää sanatarkkaan toimenpidettä, siitä kannattaa kysyä neuvolasta/lääkäriltä/ hakea tietoa netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073