Moikka!
Meitä olisi polttariporukkaa tuolla Merikarvian suunnalla 25.2, jolloin Merikievarissa näyttäisi olevan Souvarit. Emme ole koskaan kyseisessä paikassa käyneet ja nyt kyselenkin millainen tuo paikka on ja kannattaako meidän sinne mennä, meitä on n 10 naishenkilöä ikähaarukka 25 - 35. Riittäkö porukkaa ja tansittajia.
Kiitos.
merikievari 25.2.
7
715
Vastaukset
- Don Juuan
on Souvarit takaa sen, että porukkaa riittää.
- varmaan!
porukkaa on mukavasti kun souvarit vetää siellä!!
- paikalla
mutta vieraskirjoista voi joskus saada jonkinlaisen mielikuvan millaisia yhtyeiden keikat ovat. Souvareiden sivuilla www.souvarit.net on vieraskirja jota voi lukea.
Saat varmaan tietoa kannattaako ja millaista tansseissa on.
Itse saisin aika kivan kuvan ainoastaan keikalla olleiden kirjoitusten perusteella jos ovat ihan oikeita. Uskoisin:)- ihan
oikein.. Olethan varmaan kuullutkin...VAIN Souvarit sen tekee. Mukavaa tanssi-iltaa polttariporukalle, en epäile hetkeäkään etteikö näin olisi. Ei voi kun rallatella, oi jospa oisin saanut olla mukana. Terveisiä kaikille....
- Saapas
Tanssiapaikka on vanhan navetan ylisillä. Aika hankalan muotoinen tanssijoitten mielestä. Entisessä navetassa on sitten ravintola. Pihapiirissä on kookas päärakennus (vanha kunnalliskoti), jossa myös ravintola ja jonkilainen kioskimyymälä ja alueen majoituksen respa. Majoitusmökkejä paikasta löytyy myöskin. Paikka ei ole enää "loistonsa päivissä", eikä vedä tanssikansaa samassa määrin kuin ennen, mutta nimekkäitten artistien ja bändien keikoille heitä kyllä varmasti löytyy. Varmaan siis myös Souvarit sen tekee!
- vaan ei enää
En haluaisi moittia paikkaa, mutta kyllä siellä tosiaan on parempia aikojakin ollut, noin 6-7 vuotta sitten, nyt tilanne on vähän toinen, siellä käy pääsääntöisesti varttuneempia pariskuntia, sinkuille tarjolla vain pitkiä tylsiä iltoja, (levymusiikkia kara ja oke) toivotaan että tilanne muuttuu mahdollisimman pian, alue tarvitsisi entisen merikievarin tasoisen tanssipaikan, mutta jos päätätte sinne suunnata niin älkää asettako mitään tavoitteita iltaa kohtaan, niin ette ainakaan pety.
- kaalto
Mikä kokemuksenne oli viime kuussa? Olin itsekin paikalla. Souvarit ovat myös pääsiäislauantaina Merikievarissa. Rauman Ooperissa ne ovat helatorstaina ja myös Raision Huvilinnussa toukokuussa. Varmimmin asia selviää Souvareiden kotisivuilta, os. Http://www.souvarit.net, josta löytyy myös heidän tuotantonsa ja esittely, jos et ehtinyt yhdistämään nimeä ja henkilöä yhden illan aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082