mitä mieltä olette siitä ravintolasta mikä on linja-autoaseman vieressä? olen kuullut ja saanut itsekkin aika huonoa asiakaspalvelua ja ruokien tasoissa on moitittavaa. se paikka menee luultavammin kiinni ennen vuoden loppua. vai onko muilla parempia kokemuksia?
mitä mieltä olette?
5
1173
Vastaukset
Jos on kyse siitä meksikolaisesta niin itsekin olen kuullut että on heikkoa tasoa.. huom. kuullut.
- potti5
Puolivuotta ja starttiraha! Eikö se ole selvä juttu ettei Porin kokosessa kaupungissa ole järkeä yrittää mitään mitään Meksikolaista,Kiiinalaista,Japanilaista yms. ravintolaa?
Ihan oikeesti.Me ollaan niin "tylsää" porukkaa,myönnetään.Mitä mieltä?- pöpsis
Onhan se jo ollu siinä jonkun aikaa ja aina näyttää immeisiä sisälleen vetävän. Ruoka on tosi hyvää jos vertaa hintoihin! Satakauntalaiset on vaan niin pirun nirsoja ja kateellisia kaikesta uudesta.
- käynyt ravintolassa
pöpsis kirjoitti:
Onhan se jo ollu siinä jonkun aikaa ja aina näyttää immeisiä sisälleen vetävän. Ruoka on tosi hyvää jos vertaa hintoihin! Satakauntalaiset on vaan niin pirun nirsoja ja kateellisia kaikesta uudesta.
Itse kävin tos vuodenvaihteen tietämillä kyseissä ravintolassa pienellä seurueella..
Ja meidän mielestä palvelu ja ruoka oli tosi hyvää.. ei valittamista..
itse pidän siit et joku edes yrittää kokeilla jotain uutta. mutta porilaiset on sit niin kuikkusia siit et toikin tienaa tolla.. vaikka yrittäjän elämä ei ole helppoa.. painaa pitkiä päiviä ja maksaa palkat ja verot.. ei siit palion jää käteen..
Kaipaisin enemmän poriin tollaisia yrittäjiä ja porilaisilta ymmärtystä asiaan et joku edes viittii yrittää ja kokeilla jotain uutta..
ainsakin tuol pohjoisessa otetaan kaikki uudet yrittäjät mielellään vastaa ja ei kitistä et toikin rikastuu.. siit tulee joko rikas tai sit konkka.. siks varmaankin ei kukaan pärjää porissa kun muut niin kateellisia..
- jepulis
juu, olin kans syömässä siellä ja ruoka oli ihan ok mut työntekijöiden käytös hieman ihmetytti.Puhuivat aika äänekkäästi viikonlopun riennoistaan tai jostain vastaavasta.Ei ollut kauhean sopivaa käytöstä.Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun siellä söin, mut tulipa tsekattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603