INFOA

Patit korvantauksessa

Mulla on ollut jo pitempään kaksi pattia toisen puolen korvantauksessa, toinen on luunkova, toinen "imusolmukemaisempi". Olen käynyt näyttämässä lääkärille, mutta vähättelevät tilannetta. Patit ovat säilyneet suunnilleen ennallaan noin puoli vuotta, kun ne sattumoisin löysin, mielestäni ne ovat aavistuksen verran kasvaneet. Toisen korvan tauksessa patteja ei ole. Lisäksi toisella puolella kaulaa ja niskaa on useampi turvonnut imusolmuke. Päänsärkyä mulla on melkein joka päivä, mutta en osaa sanoa johtuuko se pienen lapsen hoidosta, muksuni on ollut aivan sylissä kannettava. "Pattipuolen" leuka on ajoittain ollut lievästi puutunut.Tämän lisäksi kärsin pahoinvoinnista varsinkin aamulla sekä suun kuivuudesta, äänikin on usein käheä ja vähän aikaa sitten tuli lievähköä hengenahdistusta yhdistyneenä äänen käheyteen, joka kesti noin viikon, eikä liittynyt esim. flunssaan. Pelottaa tietysti hieman, voisiko kysymys olla syövästä (lymfooma?vatsasyöpä?)

TIEDÄN, ettei tämä ole mikään diagnoosiautomaatti, mutta kysynkin, onko jollakin teistä ollut vastaavia oireita? Joo, lääkärille taas suuntaan (tämän sanon jo tässä tiedoksi niille jotka aattelivat laittaa viestin: Mee nyt hyvä ihminen lääkäriin") Enpä tosin tiedä viitsinkö sitä samaa tohtorinnaa enää vaivata, kun ei ollut viimeksi korvantausmolluskoista moksiskaan. Oireet on viime käynnistä kyllä lisääntyneet. Joskus ajattelen, että stressiä vaan, mutta nyt alkaa jo kyllä tuntua, että huii...mihin tässä vielä joutuu. Siis auttakaa nyt ja kertokaa miltä tää vaikuttaa!!!!!

2

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja pyydä

asianmukaiset tutkimukset, verikokeet, UÄ (mahdollinen biopsia) jne.

• Miten nyt menee?

Kuinka olet voinut?

Onko patit hävinneet?

Minulla on ultrattu kaula ja otettu kokeita, sanottiin ettei tarvitse jatkotoimenpiteitä, tällä hetkellä. Patit on, tarkkaillaan.

Kannattaa kysyä ultraan pääsyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4360
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4049
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3518
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3450
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      107
      2465
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2318
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2199
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2189
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2179
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2064
    Aihe