Kyllä..ei sen enempää mutta varmaa tietoa on ja on ainut suomen keikka kesällä...
Him 2006 Provinssi rockissa
8
1172
Vastaukset
- .....
ihanko, että varmaa tietoa? Salli mun nauraa!!! Annapa linkki missä se lukee, ni katotaa sitte uskotaanko...
- como
Ihan Himin street teamin jäsenille olevilla sivuilla...kannattaa varata liput ajoissa muistaen viimevuoden loppuunmyydyn ruisrockin lauantain
- Anria
kyllä se juu varmaa on. varmistettiin pari päivää sitten. että usko kuule pois vaan
- jyf
Anria kirjoitti:
kyllä se juu varmaa on. varmistettiin pari päivää sitten. että usko kuule pois vaan
osaako joku sanoa paljonko maksaa kolmen päivän lippu provinssiin??
tai paljo makso viime vuonna? - Julia
jyf kirjoitti:
osaako joku sanoa paljonko maksaa kolmen päivän lippu provinssiin??
tai paljo makso viime vuonna?kolmen päivän lippu makso 77€, ens kesän lippujen hintoja ei oo vielä ilmotettu. Seuraile Provinssin sivuja www.provinssi.fi
- hipps
Julia kirjoitti:
kolmen päivän lippu makso 77€, ens kesän lippujen hintoja ei oo vielä ilmotettu. Seuraile Provinssin sivuja www.provinssi.fi
hemmetti. oikeesti - liian kallista.
turha mun kai on vikistä, mut pitäis rahaa muuhunkin säästää ja ääh.
- DarkLight
Kaikki vaan provinssiin!Ketä HIM faneja suomi24:sta sinne tulossa?Aattelin nettituttuja..:D
- neitokainen
minä oon tulossa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764