Kyllä..ei sen enempää mutta varmaa tietoa on ja on ainut suomen keikka kesällä...
Him 2006 Provinssi rockissa
8
1182
Vastaukset
- .....
ihanko, että varmaa tietoa? Salli mun nauraa!!! Annapa linkki missä se lukee, ni katotaa sitte uskotaanko...
- como
Ihan Himin street teamin jäsenille olevilla sivuilla...kannattaa varata liput ajoissa muistaen viimevuoden loppuunmyydyn ruisrockin lauantain
- Anria
kyllä se juu varmaa on. varmistettiin pari päivää sitten. että usko kuule pois vaan
- jyf
Anria kirjoitti:
kyllä se juu varmaa on. varmistettiin pari päivää sitten. että usko kuule pois vaan
osaako joku sanoa paljonko maksaa kolmen päivän lippu provinssiin??
tai paljo makso viime vuonna? - Julia
jyf kirjoitti:
osaako joku sanoa paljonko maksaa kolmen päivän lippu provinssiin??
tai paljo makso viime vuonna?kolmen päivän lippu makso 77€, ens kesän lippujen hintoja ei oo vielä ilmotettu. Seuraile Provinssin sivuja www.provinssi.fi
- hipps
Julia kirjoitti:
kolmen päivän lippu makso 77€, ens kesän lippujen hintoja ei oo vielä ilmotettu. Seuraile Provinssin sivuja www.provinssi.fi
hemmetti. oikeesti - liian kallista.
turha mun kai on vikistä, mut pitäis rahaa muuhunkin säästää ja ääh.
- DarkLight
Kaikki vaan provinssiin!Ketä HIM faneja suomi24:sta sinne tulossa?Aattelin nettituttuja..:D
- neitokainen
minä oon tulossa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069