Kyllä..ei sen enempää mutta varmaa tietoa on ja on ainut suomen keikka kesällä...
Him 2006 Provinssi rockissa
8
1189
Vastaukset
- .....
ihanko, että varmaa tietoa? Salli mun nauraa!!! Annapa linkki missä se lukee, ni katotaa sitte uskotaanko...
- como
Ihan Himin street teamin jäsenille olevilla sivuilla...kannattaa varata liput ajoissa muistaen viimevuoden loppuunmyydyn ruisrockin lauantain
- Anria
kyllä se juu varmaa on. varmistettiin pari päivää sitten. että usko kuule pois vaan
- jyf
Anria kirjoitti:
kyllä se juu varmaa on. varmistettiin pari päivää sitten. että usko kuule pois vaan
osaako joku sanoa paljonko maksaa kolmen päivän lippu provinssiin??
tai paljo makso viime vuonna? - Julia
jyf kirjoitti:
osaako joku sanoa paljonko maksaa kolmen päivän lippu provinssiin??
tai paljo makso viime vuonna?kolmen päivän lippu makso 77€, ens kesän lippujen hintoja ei oo vielä ilmotettu. Seuraile Provinssin sivuja www.provinssi.fi
- hipps
Julia kirjoitti:
kolmen päivän lippu makso 77€, ens kesän lippujen hintoja ei oo vielä ilmotettu. Seuraile Provinssin sivuja www.provinssi.fi
hemmetti. oikeesti - liian kallista.
turha mun kai on vikistä, mut pitäis rahaa muuhunkin säästää ja ääh.
- DarkLight
Kaikki vaan provinssiin!Ketä HIM faneja suomi24:sta sinne tulossa?Aattelin nettituttuja..:D
- neitokainen
minä oon tulossa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745268- 332911
- 402614
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262003Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401962Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951792
- 1691681
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230