Niin, ystäväni on raivokas luonnonsuojelija ja kuuluu kaikenlaisiin jengeihin. On aktiivinen ja sillei. Ihan kivaa.
Mutta se p-kele matkustelee - siis lentokoneella.
Mä olen yrittänyt selittää sille, että sen kaikki ponnistelut valuu hukkaan heti kun sen kone nousee taivaalle ja osallistuu kalmanhajuiseen joukkotuhoon.
SE PÖLJÄÄ EI SIIS TAJUA. Tai tajuaa, muttei myönnä:
sen matkustelu on jotenkin jalompaa (menee siis roomaan pizzalle) ja ei-saastuttavaa.
Sellasia sikoja me ollaan. En enää puhu sille. Ite lakkasin matkustelemast jo kaks vuotta sitten. Kova päätös, kun rakastan maailmallamatkaamista... sniff.
itse-
4
338
Vastaukset
- semmoistson
on rankkaa aikaa, monet asiat ahdistaa.
Kyllä se maailmantuska siitä aikuiseksi varttumisen myötä tasaantuu ja asiat selkiytyy.- Voi niin nuori....
Ja taas joku Metsästäjäsetä jakaa, varttuneen ihmisen viisauksiaan, meille nuorille jotka emme vielä tajua elämää! No kun minullakin alkavat karvat kasvamaan niin opin sen jonka HE jo tietävät!
- huru.setä
Voi niin nuori.... kirjoitti:
Ja taas joku Metsästäjäsetä jakaa, varttuneen ihmisen viisauksiaan, meille nuorille jotka emme vielä tajua elämää! No kun minullakin alkavat karvat kasvamaan niin opin sen jonka HE jo tietävät!
en ole metsästäjäsetä, enempi vihertävä setä.
Mutta realiteetti on se että nuorena kuuluu olla vihainen ja kapinallinen, niin on aina ollut ja niin on aina oleva. 99.999 prosenttisesti se vain varttuessa vimma haalistuu - paitsi joillain harvoilla poikkeuksilla. Pentti Linkola esimerkiksi jaksaa aina vaan vaikka väsy jo meinaa käydä käpälään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593