Mistä on kotoisin tuo merkki,ruotsista?netistä ei googlaamalla löydy infoa yhtään mistään.tietääkö kukaan valmistajasta ja ehkä nettisivusta?minulla on aika julma puukko tältä valmistajalta ja siinä on jalopuu kahva,ja sellainen miekkamainen kahva muutenkin.messinkiä tai jotain jalometallia tässä kanssa on.terä on jotain yli 30cm pitkä ja ei tämä ihan paska puukko ole,menee a4 paperi niin hienosti kahtia että!
Vastaukset 2
- Vize
Itsellänikin on Lanneret Grasslandin puukko, sama malli kuvauksesta päätellen: sahaterä yläpuolella, mittavan kokoinen terä, pirun terävä ja messinki sormenpidike sekä pääty, muotoiltu kahva. Itekkin yrittänyt etsiä tietoa ko. valmistajasta mutta mitään ei löydy, joskus löysin sivun jossa myytiin samaa mallia olevaa puukkoa mutta sitäkään en enään löydä. Jos löydät jostain infoa olisi mahtava saaha tietoa lisää.
- capt evp
Samanlaisia puukkoja myydään mm Bangkokokin China townissa, hinta noin 25 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531383Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1241111Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593