Mistä on kotoisin tuo merkki,ruotsista?netistä ei googlaamalla löydy infoa yhtään mistään.tietääkö kukaan valmistajasta ja ehkä nettisivusta?minulla on aika julma puukko tältä valmistajalta ja siinä on jalopuu kahva,ja sellainen miekkamainen kahva muutenkin.messinkiä tai jotain jalometallia tässä kanssa on.terä on jotain yli 30cm pitkä ja ei tämä ihan paska puukko ole,menee a4 paperi niin hienosti kahtia että!
lanneret grassland puukko
omistan yhden
2
2191
Vastaukset
- Vize
Itsellänikin on Lanneret Grasslandin puukko, sama malli kuvauksesta päätellen: sahaterä yläpuolella, mittavan kokoinen terä, pirun terävä ja messinki sormenpidike sekä pääty, muotoiltu kahva. Itekkin yrittänyt etsiä tietoa ko. valmistajasta mutta mitään ei löydy, joskus löysin sivun jossa myytiin samaa mallia olevaa puukkoa mutta sitäkään en enään löydä. Jos löydät jostain infoa olisi mahtava saaha tietoa lisää.
- capt evp
Samanlaisia puukkoja myydään mm Bangkokokin China townissa, hinta noin 25 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892508Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981610- 1121526
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411421Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611143- 56939
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 45817
- 61805
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771