Onko kellään kokemusta kaasulaitteista H-35 / H-323:ssa?
Lähinnä kiinostaa seuraavat asiat:
Miten toteutettu?
Missä pullot?
Montako pulloa, kuinka suuria(kg) ja mihin päin venettä asennettu?
Onko ollut ongelmia asennusten, tai muten kaasulaitteiden kanssa?
Kaasuasennukset
6
1116
Vastaukset
- Tiki
Minulla oli aikanaan H-35 vuosimallia 1980,siinä oli takakannella 5 kg pullolle sopiva kannelinen boksi valmiina.Vanhemmissa malleissa boksia ei vältämättä ole.Pullon voi myös sijoittaa keulan köysilaatikkoon.Kaasuasennukset on kyseiseen veneeseen helppo tehdä.
- -86
5 kg pullo ankkuriboksissa keulassa, kuparputki liedelle sulkuhanan kautta. Yksinkertainen ja toimiva asennus.
- XXX
Kiitoksia tiedoista.
Ajattelin itsekkin, että keulan ankkuriboxiin 5kg:n pottu ja toinen varalle.
Onko kokemuksi, kuinka kauan tollainen 5kg kaasua kestää uuniliedessä. - H-purjehtija
XXX kirjoitti:
Kiitoksia tiedoista.
Onko kokemuksi, kuinka kauan tollainen 5kg kaasua kestää uuniliedessä.Mulla myös pullo keulaboxissa. Vesillä ollaan miltei joka viikonloppu ja kesälomalla melkein kuukausi. Joka reissulla tulee jotakin tehtyä ja usein uunissakin jotain lämmitetään. 5 kg:n pullo on riittänyt aina yhdeksi kaudeksi ja varalla on ainoastaan pikkupullo (2 vai 3 kg).
- Tiki
XXX kirjoitti:
Kiitoksia tiedoista.
Onko kokemuksi, kuinka kauan tollainen 5kg kaasua kestää uuniliedessä.Kolmevitosessa 5 kg pullo kesti koko kesän.Oltiin lähes kaikki viikonloput ja kesäloma.Siis kaasua tarvitsi liesi/uuni.
- pikkupullo/2 vkoa
XXX kirjoitti:
Kiitoksia tiedoista.
Onko kokemuksi, kuinka kauan tollainen 5kg kaasua kestää uuniliedessä.Mulla on 2-3 pikkupulloa á 3 kg, ne kestää noin 2 viikkoa per kpl. Täyttöaste näyttää olevan erilainen tai kulutus heittelee kummasti. Kesälomalla kuluu kolmisen pulloa. Varapullo on hyvä olla mukana ja tuo 3 kg on sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478