Jonkinlainen testaus olisi paikalaan ennenkuin alkavat "nähdä" täällä. Välillä testeja onkin muttei kukaan niihin osallistu. miksi.
Näkijöille
5
320
Vastaukset
Kenellä on aikaa olla testattavana?
Täällä käyvät näkijät ovat omalla ajalla täällä,niinkuin sinäkin.
Ehkä toisilla on elämä,eikä aikaa ole tietokoneen ääressä testaamiselle.
Eiköhän nuo kysyjät testaile eri nimimerkein ihan riittävästi.Tässä nyt nähdään se tosiasia,että osa näkijöistä on poistunut ja nyt Päivi "hukkuu" kysymyksiin.Miksiköhän?
Veikkaanpa,että nämä Päiviltä kysyjät ovat kysyneet muiltakin näkijöiltä aikaisemmin samoja kysymyksiä.
Joo,joo...pitäähän se kysyä,että jos olisi vaikka parempi kun edellinen...huoh..- mahtaa olla
tämä yhtäkkiä tullut Päivi? Mikä oli entinen nimi. Itsepä laittaa itsensä tuohon. Ei se testi kauvaa veisi. Taidat itse olla huijaripävi sinä.
- pävi
mahtaa olla kirjoitti:
tämä yhtäkkiä tullut Päivi? Mikä oli entinen nimi. Itsepä laittaa itsensä tuohon. Ei se testi kauvaa veisi. Taidat itse olla huijaripävi sinä.
heippa, ei ole mitään entisiä nimiä on se kumma että heti ruvetaan haukkumaan kun tänne kirjoittaa olen lukenut tätä palstaa kauan jo ja muutaman kerran viime vuoden puolella vastannutkin joillekin.. sulla taitaa omat asiat olla hyvin kun pitää olla tommoinen no hyvää talven jatkoa
- hattuun
mahtaa olla kirjoitti:
Sivusta seuranneena ja itsekin päiviltä kysyneenä kerron, että hän ei ole tullut mistään, vaan on ollut täällä ja vastaillut harvakseltaan.Minulle vieläpä aika hyvin nähnyt. Kiitos siitä! ( päivi, palautetta saat, kunhan viimeisin juttu etenee.)
- kannattaa unohtaa
täällä. Näkijät toimivat vapaaehtoisuuden pohjalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458