Osaisko kukaan vastata, että mistä johtuu häiritsevän voimakas raudan haju ulosteessa ? Joskus sama haju/maku tuntuu myös hengityksessä, eikä lähde nestettä juomalla.
Tosi inhottava vaiva...
Jonkun aineen puutos / liikasaanti ?
raudan haju ?
9
12250
Vastaukset
- Hui
Raudan haju johtuu usein verestä, verihän koostuu raudasta. Suosittelen lääkäriä, vaivasi kuulostaa pelottavalta..
- Robocoppina
Samaa oon alkanu tässä itsekin pohdiskelemaan, kun pas*a on muuttunu melkein mustaks. Eikös se ole verenvuodon merkki ?
- JUST HETI
LÄÄKÄRIIN! musta uloste viittaa syöpään...en halua kuiteskaan pelotella joten käy lääkärissä.
- Anonyymi
Hmm mul tulee joskus aik normaalii kakkaa joka on melke emustaa mut vuelä vähän tummsn ruskeeta nii mitä sit? Mut yleensö se on ihan normaalia kakkaa mitä mul tulee
- NIMETÖN
Ei sitä verta haista joka on jo muuttunnut tummaksi tai mustaksi.
Jos ulosteessa olisi niin paljon verta että sen haisstaisi niin se uloste olisi varmaan punaista. Koska musta veri on merkki kuivuneesta verestä eikä kuivunnut veri haise milleen. - 123+
tarkoittanee kai ammoniakin hajua... silloin alkaa jotain vikaa kehittymään jos siltä haiskahtaa... itse sen tiedän aina siitä hajusta milloin alkaa cu aktivoitua... oireisiin menee vielä jonkin aikaa hajun ilmestyttyä.Mutta sieltä se tulee jokatapauksessa.
- Anonyymi
Mun kakka haisee insuliiniltä ja tänää se miltä se haisee msistu vähän suussa mut ei paljoo osaaks kukaa selittää. Ja tiiän miltä se haisee aika hyvin koska siskolla on diabetes nii oon haistanu insuliiniä
- Anonyymi
Tyyppi on silkkaa terästä.
https://m.youtube.com/watch?v=_DTh4ow18PE&list=RDZw_3Otn5QMQ&index=2
Mie ruostun jo - Anonyymi
Ikävän lemun kun pystyisi ennakoimaan tulisi ruostuttua vähemmän😅🤣😂
https://m.youtube.com/watch?v=r3sWVy8e8p4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252573Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4968