mä jäin....
...........eräälle miehelle nimelltä !!!!-!!!!!
sata suudelmaa
5
995
Vastaukset
- velanmaksu
kyllä kenellekään miehelle mitään suukkoja velkaa.Ennemminkin toistepäin,muttei velkamielessä.Olisin halunnut edes kerran tuntea hänen huulensa omillani,edes kerran....
- ap.
kuuntelin ko. kappaletta radiosta ja ajattelin laittaa tekstiä tänne....
olen saanut kokea hänen taholtaan, olisin voinut itse lahjoittaa vaikka sen sata takaisin - mutta jäi tekemättä :((( - Veli-Matti,
ap. kirjoitti:
kuuntelin ko. kappaletta radiosta ja ajattelin laittaa tekstiä tänne....
olen saanut kokea hänen taholtaan, olisin voinut itse lahjoittaa vaikka sen sata takaisin - mutta jäi tekemättä :(((Osaan lukea salakirjoitusta..mutta vaimo ei tykkää jos suutelen toista-
- syömiseni menny
Veli-Matti, kirjoitti:
Osaan lukea salakirjoitusta..mutta vaimo ei tykkää jos suutelen toista-
väärään kurkkuun...hyvin osaat mies lukea!
mutta saatat olla kuitenkin väärä VM, ellet ole ihan viimeaikana mennä pamauttanu naimisiin... - ylipäänsä
Veli-Matti, kirjoitti:
Osaan lukea salakirjoitusta..mutta vaimo ei tykkää jos suutelen toista-
kenenkään puoliso voisi tykätä, jos toinen suutele "vierasta"....mutta jokseenkin sitä vain tapahtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544