Vuorkratontilla olevilla Hitas asunnoista yritetään pyytää omatonttisen hintoja.
Ostakaa vaan.
Itse en koske pitkällä tikullakaan.
Vuosaaren Hitas luukuista
11
1190
Vastaukset
- The Rat
Onkos hitaseja omallakin tontilla, enpä tiennytkään.
Vuosaari nyt on sen verran halpaa seutua että siellä voi todellakin käydä niin että hitas on huono sijoitus...
Mutta mitä arvokkaammalle alueelle hitasiin kiinni pääsee, sitä halvemmalla sen saa.
Sääli ettei etuovesta ainakaan löydy yhtään vuokratontilla olevaa kerrostalo-osaketta vuosaaresta. Kontulasta löytyi 45 neliön kaksio hintaan 2874 e/m2. Aika kova kieltämättä kun paljon paremmalla paikalla saa hitaksen luokkaa 2000 e/m2 - jos saa. :)- hintava
Itse sain hitas asunnon hintaan 1950€/m2
- oli niinkin paljon
hintava kirjoitti:
hitaksesta kuin 1800/m2
- The Rat
hintava kirjoitti:
Omastani maksoin muistaakseni pikkasen vajaa 1700 e/m2. Nyt hinta varmaan pikkasen rapiat 2000 e/m2.
Aika pientä on noissa nousu ollut, mutta niinhän se käy. - 600e /m2
The Rat kirjoitti:
Omastani maksoin muistaakseni pikkasen vajaa 1700 e/m2. Nyt hinta varmaan pikkasen rapiat 2000 e/m2.
Aika pientä on noissa nousu ollut, mutta niinhän se käy.ja remontteineen liittymineen tontteineen kaikkineen. kunhan ostat oman talon (ei kerrostaloa) eikä helsingistä. vaikka en asu helsingissä ovat netto tuloni noin 3000e/kk riippuen kuukaudesta. ulkomailta noin 5000e/kk
- hitas?
kertokaapas.
- ölklökjlökj
Johon ei kannata koskea.
Oma tontti tai ei mitään, jos asuntoja aletaan katteleen.
vuokratontin hinta näkyy vastikkeessa, joka alkaa yleensä kakkosella, kuin omassa ykkösellä.
Kalliiksi tulee.
Myös vaikeampi myydä tulevaisuudessa. - ölklökjlökj....
ölklökjlökj kirjoitti:
Johon ei kannata koskea.
vuokratontin hinta näkyy vastikkeessa, joka alkaa yleensä kakkosella, kuin omassa ykkösellä.
Kalliiksi tulee.
Myös vaikeampi myydä tulevaisuudessa.Kun tietosi on tasoa 0, niin pidä automaattiturpasi kiinni!
Jos ei muu auta vedä käteen! - öljlkökljk
ölklökjlökj.... kirjoitti:
Kun tietosi on tasoa 0, niin pidä automaattiturpasi kiinni!
Jos ei muu auta vedä käteen!Tässä se vuokratonttiasujan mielipide.
- Ainakin meillä
ölklökjlökj kirjoitti:
Johon ei kannata koskea.
Kalliiksi tulee.
Myös vaikeampi myydä tulevaisuudessa.Meillä näyttää vastike olevan 30-40 euroa enemmän kuin vastaavassa tuossa naapurissa omalla tontilla. Hinta tässä tietenkin oli useamman kymppitonnin edullisempi. Myyntikään ei näytä olevan ongelma - nytkin tuossa näkyy olevan kiinnostuneen ostolappu rappukäytävässä. Hitakset on erilaisia niinkuin kaikki asunnot eikä voi yleistää. Itse olen tyytyväinen.
- tietoa on
No tuo nyt on aika paha yleistys. Katsokaa vaikka Etuovi.com:ista ja vertailkaa vastikkeita, ei niissä omalla tontilla olevissa välttämättä ole sen halvenpi vastike. Ja otitko huomioon vesimaksut ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910