Enkä tarkota eroottisia hierojia.
Haminan parhaat hierojat?
12
8534
Vastaukset
- montaa kokeillu
hyviä kokemuksia hierojista; friman marjo todella hyvä ammattilainen, jarvanne mikko samoin, ja sitte on yksi kaveri miehikkälästä mikä tekee kotikäyntejä petri oikarinen, ei kallis mutta pirun hyvä!!
- Hande
Ja onkos Marjo Frimanilla kiirettä että kuin nopeesti sille pääsis.
- Haloo
Hande kirjoitti:
Kantsiskos soittaa ja kysyä suoraan.
- ja mitä v'***tua se sulle ...
Haloo kirjoitti:
Kantsiskos soittaa ja kysyä suoraan.
jos kyselen,kyllä minä tiedän sen asian s******na
- Hammy
ja mitä v'***tua se sulle ... kirjoitti:
jos kyselen,kyllä minä tiedän sen asian s******na
Alkaa otsat pullistua moisen asian takii.Menkää vaikka ankkalampee syöttää kalkkunoita.
- edullista
Hande kirjoitti:
oikarisen hinta on 35€ 2-tuntia ja ilmeisesti ainoa joka hieroo noin pitkään, ja jaksaa sen kunnolla, jos haluut lyhyemmän ajan hinta tippuu reilusti
- ollut
hyvä Sari hieromassa...entisessä koulussa
- olis tarvis
kokeilis itse hieroa.
- pienipalkkainen
Olen oman ukon opettanut hieromaan, sillä näin pienipalkkaisena muijana ei ole varaa maksaa kovia tuntitaksoja.
Enpä ole muuta maksua antanut kuin sydämestäni rakkautta ja hyvin on pelannut! - Selkävaivaton
Omasta mielestäni kannattaa kokeilla Kari Heden Tui na terapiaa, saat selkäsi varmasti kuntoon.
- Saunajasisu
Avantoon niin paikat aukeaa
- Lihas
Taminor Itäväylä. Paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614679Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954385- 733845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963767Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192805- 352578
- 372482
- 242459
- 382459
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232324