Enkä tarkota eroottisia hierojia.
Haminan parhaat hierojat?
12
8255
Vastaukset
- montaa kokeillu
hyviä kokemuksia hierojista; friman marjo todella hyvä ammattilainen, jarvanne mikko samoin, ja sitte on yksi kaveri miehikkälästä mikä tekee kotikäyntejä petri oikarinen, ei kallis mutta pirun hyvä!!
- Hande
Ja onkos Marjo Frimanilla kiirettä että kuin nopeesti sille pääsis.
- Haloo
Hande kirjoitti:
Kantsiskos soittaa ja kysyä suoraan.
- ja mitä v'***tua se sulle ...
Haloo kirjoitti:
Kantsiskos soittaa ja kysyä suoraan.
jos kyselen,kyllä minä tiedän sen asian s******na
- Hammy
ja mitä v'***tua se sulle ... kirjoitti:
jos kyselen,kyllä minä tiedän sen asian s******na
Alkaa otsat pullistua moisen asian takii.Menkää vaikka ankkalampee syöttää kalkkunoita.
- edullista
Hande kirjoitti:
oikarisen hinta on 35€ 2-tuntia ja ilmeisesti ainoa joka hieroo noin pitkään, ja jaksaa sen kunnolla, jos haluut lyhyemmän ajan hinta tippuu reilusti
- ollut
hyvä Sari hieromassa...entisessä koulussa
- olis tarvis
kokeilis itse hieroa.
- pienipalkkainen
Olen oman ukon opettanut hieromaan, sillä näin pienipalkkaisena muijana ei ole varaa maksaa kovia tuntitaksoja.
Enpä ole muuta maksua antanut kuin sydämestäni rakkautta ja hyvin on pelannut! - Selkävaivaton
Omasta mielestäni kannattaa kokeilla Kari Heden Tui na terapiaa, saat selkäsi varmasti kuntoon.
- Saunajasisu
Avantoon niin paikat aukeaa
- Lihas
Taminor Itäväylä. Paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773154
- 492390
- 322087
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4802077- 1371839
- 311725
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291613Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne81514Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61214Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441212