Minkälaisilla summilla olette pistäneet pesuhuoneen uusiksi? Sis. vesieristykset ja laatat. Itse ollaan tekemässä, joten työkustannuksista ei tarvitse huolehtia. Meillä on noin 6 neliön pesuhuone (korkeutta joku 2,30m) eikä mitään älyttömän kalliita kaakeleita.
Pesuhuoneen remontti
5
7914
Vastaukset
- tarjous.
Mitäs tuota arvuuttelemaan, jos kerran itse teet. Laatat voi maksaa 5 €/m2, tai vaikka 50 €/m2. Marssit piirustuksen ja mittojen kanssa lähimpään laatta- tai rautakauppaan. Mieti valmiiksi, haluatko samalla uusia kalusteita, hanoja, pyttyä, suihkuseinää, ehkäpä lattialämmityskin jne.. Niistä sitä lisähintaa vasta kertyykin ja sen vuoksi mitään hinta-arviota on turha edes veikkailla.
Ammattitaitoinen myyjä osaa varmasti laskea materiaalien menekin ja huomioida kaiken tarpeellisen. Valitset vaan mieleiset laatat ja pyydät tarjouksen. Ei se sen ihmellisempää ole. - Rahaa?
Ja niitä summia, joilla itse olette rempanneet. Tarkoitus on nyt alkaa säästää rahaa, kun syksyllä pitäisi pesuhuone pistää uusiksi.
- on niin
Skaala on maasta taivaaseen. Suosittelisin menemään vaikka paikalliseen rautakauppaan keskustelemaan asiasta.
Ne osaa aika tarkkaan sanoa kustannusarvion jos vaan on antaa lähdeaineistoa,ja jos vaan kohdalle osuva myyjä osaa hommansa.Soita vaikka etukäteen ja varaa aika. - tarjous.
ole, vaikka jotain kerronkin.
Mulla on autotallissa odottelemassa 16 m2 kylppäriin saunaan, niin lattia- kuin seinälaatatkin. Laatat maksoi laattaliikkeen varaston tyhjennysmyynnissä yhteensä 170 €, Ei paha, sillä lattialaattojen hinta oli ollut luokkaa 40 €/m2 ja seinälaatatkin jotain 25 €/m2 luokkaa. Laatat on saksalaisia ja laatukamaa.
Laastit maksaa sitte minkä maksaa. En osaa arvioida, sillä meidän lattia on kuin juosten ***tu ja tasoitetta tulee menemään liian monta säkkiä.
Vesieristeisiin kuvittelisin menevän ostopaikasta riippuen pari-kolmesataa ja lattialämmityskaapeliin termostaatteineen 200-400 € samoin ostopaikasta riippuen..
Vessanpytty halvimmillaan 100 €, parempi >200 €, hanat Lidlistä 20-30 €/kpl, tai rautakaupasta 100-300 €/kpl. Taidankin hakea lidlin hanat jo valmiiksi, kun siellä niitä näytti olevan..
Jos vaihdan myös kalusteet, niin en uskalla edes arvailla hintaa. Varmaan jätänkin entiset ja ehkä maalaan vaan hyväkuntoiset, mutta ikävän harmaat ovet. Kalusteita on aika paljon, sillä meillä on sellanen yhdistetty khh-kph. On siivouskomero, allaskaappi, taso ja 3 alakaappia.
Lisäksi hintaa tulee nostamaan vielä lähes 20 v vanha lämminvesivaraaja, jonka aion uusia samalla. Siihen menee arviolta n. 1000 €
Ja saunan paneelit, lauteet, kiuas jne, jne...
- 2002
Meillä meni sauna ja kylppäri katosta lattiaan asti uusiksi(kylppärissä vesivahinko joten myös kuivaus kuului hintaan),maksoi mummon markoissa noin 60 000 mk.Hinnassa on mukana myös kylpyhuonekalusteet(IDO), jotka olivat aivan normaalia keskihintatasoa ja asunto oli rivitalokaksio 61 neliötä.Kaakelit oli boordilla ja muuuten vaaleansiniset. No tästä nyt itse rakentavan on tosi vaikea saada mitään vinkkiä, mutta kirjoitin nyt kuitenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53392Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732353Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91394Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41138