Pesuhuoneen remontti

Rahaa?

Minkälaisilla summilla olette pistäneet pesuhuoneen uusiksi? Sis. vesieristykset ja laatat. Itse ollaan tekemässä, joten työkustannuksista ei tarvitse huolehtia. Meillä on noin 6 neliön pesuhuone (korkeutta joku 2,30m) eikä mitään älyttömän kalliita kaakeleita.

5

7914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjous.

Mitäs tuota arvuuttelemaan, jos kerran itse teet. Laatat voi maksaa 5 €/m2, tai vaikka 50 €/m2. Marssit piirustuksen ja mittojen kanssa lähimpään laatta- tai rautakauppaan. Mieti valmiiksi, haluatko samalla uusia kalusteita, hanoja, pyttyä, suihkuseinää, ehkäpä lattialämmityskin jne.. Niistä sitä lisähintaa vasta kertyykin ja sen vuoksi mitään hinta-arviota on turha edes veikkailla.

Ammattitaitoinen myyjä osaa varmasti laskea materiaalien menekin ja huomioida kaiken tarpeellisen. Valitset vaan mieleiset laatat ja pyydät tarjouksen. Ei se sen ihmellisempää ole.

• Rahaa?

Ja niitä summia, joilla itse olette rempanneet. Tarkoitus on nyt alkaa säästää rahaa, kun syksyllä pitäisi pesuhuone pistää uusiksi.

• on niin

Skaala on maasta taivaaseen. Suosittelisin menemään vaikka paikalliseen rautakauppaan keskustelemaan asiasta.
        Ne osaa aika tarkkaan sanoa kustannusarvion jos vaan on antaa lähdeaineistoa,ja jos vaan kohdalle osuva myyjä osaa hommansa.Soita vaikka etukäteen ja varaa aika.

• tarjous.

ole, vaikka jotain kerronkin.

Mulla on autotallissa odottelemassa 16 m2 kylppäriin saunaan, niin lattia- kuin seinälaatatkin. Laatat maksoi laattaliikkeen varaston tyhjennysmyynnissä yhteensä 170 €, Ei paha, sillä lattialaattojen hinta oli ollut luokkaa 40 €/m2 ja seinälaatatkin jotain 25 €/m2 luokkaa. Laatat on saksalaisia ja laatukamaa.

Laastit maksaa sitte minkä maksaa. En osaa arvioida, sillä meidän lattia on kuin juosten ***tu ja tasoitetta tulee menemään liian monta säkkiä.
        Vesieristeisiin kuvittelisin menevän ostopaikasta riippuen pari-kolmesataa ja lattialämmityskaapeliin termostaatteineen 200-400 € samoin ostopaikasta riippuen..

Vessanpytty halvimmillaan 100 €, parempi >200 €, hanat Lidlistä 20-30 €/kpl, tai rautakaupasta 100-300 €/kpl. Taidankin hakea lidlin hanat jo valmiiksi, kun siellä niitä näytti olevan..

Jos vaihdan myös kalusteet, niin en uskalla edes arvailla hintaa. Varmaan jätänkin entiset ja ehkä maalaan vaan hyväkuntoiset, mutta ikävän harmaat ovet. Kalusteita on aika paljon, sillä meillä on sellanen yhdistetty khh-kph. On siivouskomero, allaskaappi, taso ja 3 alakaappia.

Lisäksi hintaa tulee nostamaan vielä lähes 20 v vanha lämminvesivaraaja, jonka aion uusia samalla. Siihen menee arviolta n. 1000 €
        Ja saunan paneelit, lauteet, kiuas jne, jne...

• 2002

Meillä meni sauna ja kylppäri katosta lattiaan asti uusiksi(kylppärissä vesivahinko joten myös kuivaus kuului hintaan),maksoi mummon markoissa noin 60 000 mk.Hinnassa on mukana myös kylpyhuonekalusteet(IDO), jotka olivat aivan normaalia keskihintatasoa ja asunto oli rivitalokaksio 61 neliötä.Kaakelit oli boordilla ja muuuten vaaleansiniset. No tästä nyt itse rakentavan on tosi vaikea saada mitään vinkkiä, mutta kirjoitin nyt kuitenkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3392
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2637
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2353
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1394
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1138
    Aihe