Tietääkö kukaan, millä perusteella kutsuja lähetetään kertausharjoituksiin?Itse olen ollut reservissä jo 11 vuotta enkä ONNEKSI ole saanut kutsua!!!Ei jaksa vähempää kiinnostaa kertaaminen, mutta olisin halukas tietämään millä perustella kutsut lähetetään???Olen kuullut ikätovereilta että ovat käyneet jo useamman kerran kertaamassa!
Millä..
2
414
Vastaukset
- Vanha majuri
Sinun ikäluokassasi kertautetaan joukkotuotettuja joukkoja. Eli joukko-osasto on kouluttanut komppanian tai vähintään joukkueen, joka kutsutaan kertausharjoitukseen. Sinulle on käynyt joko niin, että poliitikot ovat sääsäneet juuri sinun joukkosi kohdalla tai sinua ei ole sijoitettu muiden mukana.
Jälkimmäiseen voi olla ainakin pari syytä. Ensinnäkin olet palvellut sellaisissa varuskunnallisissa tukitehtävissä, joita tuotetaan yli tarpeen. Toinen vaihtoehto on, että sinut on arvioitu niin heikoksi, ettet tulisi selviämään taistelussa. Jälkimmäisen näkee itse, kun katsoo arviointia passista. - Herra kapteeni
Olla oppinut sitte kerralla,ne harjoittelee jotka ei osaa...Onnittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633