Olin tuossa totaalisesti unohtanut pakastimeen, noin 3 kuukautta sitten valmistamani Green Dragonin. Murskasin tuolloin noin nyrkin kokoisen läjän kesäistä kukintoa 4 cl:n 60% alkoholia.
Äskettäin löysin tuon "aarteen" pakkasesta.
Lauantai-iltana tyttöystävän kanssa sitä sitten hieman kokeiltiin. Liekö ollut annostelu hiukan pielessä, otimme 3 ruokalusikallista per nuppi. siitä taisi tulla kevyt overdose. Hillitöntä hekotusta, vaikka tyttöystävän veli tuli oman tyttöystävänsä kanssa käymään. Heille ei asiasta voinut tietenkään mainita kun eivät hamputtelua hyväksy. Oma sisäinen maailma tuntui aivan hervottomalta, joka asia naurattia aivan hillittömästi. tajusimme kummatkin, että nyt pitäisi skarpata, muttei saanut itteään kuriin millään. No kysyin heiltä jälkeenpäin oliko meidän käytökseessä heidän mielestään jotain outoa illalla. sanoivat, ettei mitään muuta kuin taisitte olla hiukan yliväsyneitä.
Aineen vaikutus kesti ruhtinaalliset 10 tuntia. Nukkumaan mennessä koin vielä elämäni ensimmäiset visuaalit, kun silmäluomiin piirtyi geometrinen valoshow, liittyen johonkin ajattelemaani asiaan.
Kumma aine tuo hamppu, kun se vain ei millään koukuta. Enemmän olen koukussa suklaaseenkin. Jotenkin se vain on tuo litku tuolla hyllyssä eikä se kiehdo yhtään, ennen seuraavaa sopivaa hetkeä.
Pelkäsinkin alkoholin kulutuksen kasvua tuossa noin 3 kk sitten kun kesän kukkasato oli polteltu. Tupakkaa meni aluksi hiukan, kun oli tottunut sitä blandiksena käyttämään. Olutta on tehnyt mieli jo yli virallisen rajan, joten sen kulutusta on joutunut rajoittamaan vasten tahtoaan.
Vaan ei tuo hamppu vaan millään koukuta liiaksi, jos sitä on, niin tulee polteltua sopivasti, jos ei ole,niin sitten sitä vain ei ole, eikä tee erityisemmin mielikään.
Se on vähän niinkuin avonainen suklaarasia pöydällä, jos se siinä on niin siitä ottaa. Jos se on kaupan hyllyssä, niin ei viitsi lähteä hakemaan, olutta kyllä tulee haettua ihan asioikseen.
Green Dragon
17
5275
Vastaukset
- Beeb
niin ei se kaikkia koukut
toiset taas jää - valis9
Tuohan kuulostaa juuri parhaalta, mitä Green Dragon voi tarjota. Pitkät ja hyvät 'pilvet' ilman keuhkojen rasittamista!
3rkl .. riippuu kuinka tujua kukintoa ja alkoholia tuo on, sillä mitä enemmän prosentteja alkoholissa, sitä paremmin siihen liukenee thc.
En usko että overdosea otitte, vaan juurikin sopivan :)) - Ei-Hajuakaan
"koin vielä elämäni ensimmäiset visuaalit"
Oikeasti?! Pelkästä kukasta? Miten? Miksen minä ikinä? Ja varmasti olen ottanut riittävän annoksen.
Tahdon hamppuhallusinaatioita!
(Ei vaan minkäänlaista havaintoa kuinka sen voisi saada aikaiseksi - yritetty on. Psykoosia en yritä, eli pitkäaikaiskäyttö tulee jäämään alle 5g/päivä.)- herrajee
Hampusta saa enemmän tehoa irti monilla keinoilla.
Jos poltat kukkaa, jonka thc% on vaikkapa n. 15%
niin tietyn määrän poltettuasi et pääse enempää pilveen.
Jos teet kukasta esim,. öljyä niin thc% on tällöin suurempi sen tiivistyessä kasaan. Eli vaikutuksetkin
ovat eri luokkaa :) - Ei-Hajuakaan
herrajee kirjoitti:
Hampusta saa enemmän tehoa irti monilla keinoilla.
Jos poltat kukkaa, jonka thc% on vaikkapa n. 15%
niin tietyn määrän poltettuasi et pääse enempää pilveen.
Jos teet kukasta esim,. öljyä niin thc% on tällöin suurempi sen tiivistyessä kasaan. Eli vaikutuksetkin
ovat eri luokkaa :)Öljyä polttanut, kakkuja syönyt, silloin tällöin gramman-puoltoista kaakaon mukana kiffiä, blunttiin ei laiteta alle gemmiä, ice-o-latoria polttanut, vaporaattorilla polttanut, kif-kaakaon jälkeen vaporaattorilla gemmin polttanut vartissa (ja kävellyt kotia kohti huomaamatta, että kävelin)...
Ei vaan millään tule mitään visuaaleja, kyllä siihen psykedeelejä tarvii. - Hammppuusi
Ei-Hajuakaan kirjoitti:
Öljyä polttanut, kakkuja syönyt, silloin tällöin gramman-puoltoista kaakaon mukana kiffiä, blunttiin ei laiteta alle gemmiä, ice-o-latoria polttanut, vaporaattorilla polttanut, kif-kaakaon jälkeen vaporaattorilla gemmin polttanut vartissa (ja kävellyt kotia kohti huomaamatta, että kävelin)...
Ei vaan millään tule mitään visuaaleja, kyllä siihen psykedeelejä tarvii.Ilta meni ok touhutesa ja häslätessä.
Se kummasti tuo green dragonin tila aaltoilee, välillä se nousee jumalattomasti päähän välillä laskee pois, tuntuu kuin olisi aivan selvä ja sitten se taas nousee.
Tein yhden shotin vielä noin klo 01.00. En laittanut enää kuin 1 rkl, kun ensimmäinenkin shotti jonka olin ottanut noin klo 17.00 vielä hyrräsi päässä.
Sitten klo 02.00 menin nukkumaan, niin sitten alkoi tapahtua, kun rauhoituin.
Pimeässä aloin katsella kiinni olevia silmäluomia. Aluksi niihin piirtyi vaaleita, heikosti havaittavia säännöllisiä kuvioita, joita piti ajatuksella ruokkia ja tarkasti keskittyä. Sitten alkoi ns. "moniajovaihe" Keskityin ajatuksissani kuvioihin ja johonkin illan "filosofiseen keskusteluun". Sitten alkoikin tulla niitä värejä se valoshow täytti pään ja verkkokalvon. Ne "filosofiset keskustelut" oli se valoshow, eli se ajatusprosessi kuvioina, joka tuli visuaalisena samalla, synapsiyhteydet neuronien liike. etc...
Äh, en osaa oikein selittää, jospa tuosta nyt joku jotain selvää saisi. - Hammppuusi
Hammppuusi kirjoitti:
Ilta meni ok touhutesa ja häslätessä.
Se kummasti tuo green dragonin tila aaltoilee, välillä se nousee jumalattomasti päähän välillä laskee pois, tuntuu kuin olisi aivan selvä ja sitten se taas nousee.
Tein yhden shotin vielä noin klo 01.00. En laittanut enää kuin 1 rkl, kun ensimmäinenkin shotti jonka olin ottanut noin klo 17.00 vielä hyrräsi päässä.
Pimeässä aloin katsella kiinni olevia silmäluomia. Aluksi niihin piirtyi vaaleita, heikosti havaittavia säännöllisiä kuvioita, joita piti ajatuksella ruokkia ja tarkasti keskittyä. Sitten alkoi ns. "moniajovaihe" Keskityin ajatuksissani kuvioihin ja johonkin illan "filosofiseen keskusteluun". Sitten alkoikin tulla niitä värejä se valoshow täytti pään ja verkkokalvon. Ne "filosofiset keskustelut" oli se valoshow, eli se ajatusprosessi kuvioina, joka tuli visuaalisena samalla, synapsiyhteydet neuronien liike. etc...
Äh, en osaa oikein selittää, jospa tuosta nyt joku jotain selvää saisi.Kasvatin kasvi 400W natikan alla. altakasteluruukku.
Kasvupaikka kellari.
Kukintoa tuli hillittömästi, kasvi piti vääntää vaikka mille mutkalle, että se sopi lampun alle kukkimaan. Korkeus noin 1,6m mutkat ja uudet latvat päälle.
Samaan dragonliemeen liotin aikaisemmin uuttamani kannabisöljyn, joka oli kittautunut metalliastian pohjaan. sitä ei oikein enää saanut kaavittua poltettavaksi. Määrä oli noin astian pohjan ala eli 10 cm halkaisijalta oleva ympyrä paksuus 2-3 mmm.
Tämä nyt on hieman nolo tunnustaa, mutta epäilin jotta se osa kukinnosta minkä dragoniksi tein saattoi sisältää hiukan hometta, siksi en sitä uskaltanut polttaa. ajattelin säästää keuhkoja. Arvelin jos sen uuttaa juomaksi niin se ei niin haittaa, syönhän homejuustojakin.
Se osa kukinnosta tuoksui pistävämmälle ja juuressa oli jotain valkoista höttöä (hometta?)
Se oli paksuin osa kukintoa eli käsittääkseni parasta osaa, vaan olisiko se paksuus aiheuttanut hometta kun ei oikein päässyt tuulettumaan ja kellari on suht kostea kasvupaikka. - Hammppuusi
Luulen, ettei sellaista ole olemassakaan. Se on vain taas noiden valistajien probagandaa. Tyttöystävä polttanut 20 vuotta. Intialaisia kavereita, jotka poltelleet koko ikänsä Goassa. Kukaan ole koskaan moista nähnytkään. Voihan se polttelu joskus aiheuttaa lievää ahdistusta sekunnin, mutta mielenhallinalla siitä selviää.
En itse ainakaan kovin ole koskaan pahoja fiiliksiä saanut. Luulen, että joskus voi tulla kieltolakivainoharha hetkeksi tai leimautumisen pelko, yhteiskunnan arvostelu etc..., muttei sen kummempaa.
Olisiko tuosta psykoosista jossain jotain tutkimustulosta? Linkkiä? - Joulupukin nimipäivät
Hammppuusi kirjoitti:
Luulen, ettei sellaista ole olemassakaan. Se on vain taas noiden valistajien probagandaa. Tyttöystävä polttanut 20 vuotta. Intialaisia kavereita, jotka poltelleet koko ikänsä Goassa. Kukaan ole koskaan moista nähnytkään. Voihan se polttelu joskus aiheuttaa lievää ahdistusta sekunnin, mutta mielenhallinalla siitä selviää.
En itse ainakaan kovin ole koskaan pahoja fiiliksiä saanut. Luulen, että joskus voi tulla kieltolakivainoharha hetkeksi tai leimautumisen pelko, yhteiskunnan arvostelu etc..., muttei sen kummempaa.
Olisiko tuosta psykoosista jossain jotain tutkimustulosta? Linkkiä?Minäkään en ole kuullut tai oikeastaan tunne kuin yhden itseni lisäksi joka on jonkinlaiseen psykoosin kaltaiseen tilaan joutunut.
En ole masentunut tai mitenkään ongelmainen ja polttelen silloin tällöin. Joskus useamman päivän putkeen.
Kerran polteltiin bongista noin 8 tuntia putkeen ja pari viimeistä pesää pelkkää kukkaa vei tajun niin kankaalle ettei koskaan ole ollut. Ahdisti ja pelotti tolkkuttomasti, ei pystynyt liikkumaan, oli pakko puhua jollekin koko ajan vaikkei saanut mitään järkevää juttua aikaiseksi. Ei ole koskaan ennen pelottanut ja ahdistanut yhtä paljon. Tuon kokemuksen jälkeen olen alkanut uskoa että kannabis psykoosi on ehkä sittenkin mahdollinen. - Joulupukin nimipäivät
todella lieviä halluja kukasta. Pitää olla todella vahvaa ja hyvä annostus. Mitään silmät auki tulevia halluja ei tapahdu mutta silmät kiinni laittaessaan tulee erilaisia kuvioita. Vähän kuin hapoissa mutta paljon paljon miedompia.
- Ei-Hajuakaan
Hammppuusi kirjoitti:
Ilta meni ok touhutesa ja häslätessä.
Äh, en osaa oikein selittää, jospa tuosta nyt joku jotain selvää saisi.Jos siinä aaltoheittelyssä tuntuu jossain vaiheessa liian selvältä, niin ei montaa henkosta jointista tarvii, niin se kääntää sen suunnan.
Alkoholiin liuenneena se toimii loistavasti, mutta rasvaa sekaan ja se menee vähän hitaammin ja toimii siis pidempään = pystyy ottamaan suuremman annoksen, ilman nukahtamista ja on pidempään korkeuksissa.
Hyvä jos visuaalit sinulla toimii, minä tarvitsen tampaa.
- ????????
"Kumma aine tuo hamppu, kun se vain ei millään koukuta"
Vedät hamppua viinaan liuotettuna, poltat tupakkaa ja juot kaljaa "yli virallisen rajan" ja sitten ihmettelet kun ei koukuta. Etkö sä nyt käsitä, sinä jos kuka olet koukussa, todella pahassa KOUKUSSA.- marssimurtuma
Vaikken olekaan tässä nyt keskustellut niin:
Miten sinä määrittelet "koukussa olemisen"?
Esmes mä en todellakaan lasiin sylje, eli oon aika perso viinalle. Ainoa laillinen aine jolla voi katkaista arjen ja ladata akkujaan (todellakin, meistä kaikki eivät hiihdä)
Ja mitä hamppuun tulee, sitä käytetään satunnaisesti ehkä kerran, pari vuodessa. Se on mun ihan oma valintani ja samalla mun yksityisasiani.
Myönnän suoraan että olen koukussa viinaan. Se vituttaa suorastaan. Ymmärrän myös että laillisen hampun maassa mulla tuskin olis minkään laista viinan himoa, pärjäisin paremmin. Ehkä useammin hamppua käyttäen.
Töitä tehdään, välillä jopa vuorotta. Sossuluukulla ei ole tarvinnut käydä koskaan. Olen terve, viimeksi sairaslomilla ollut vuonna 2003. Flunssa. Työpaikalla panostani arvostetaan.
Tiedän että raittiina pääni ei kestäisi tässä oravanpyörässä. Sillä tavalla olen henkisesti heikko ihminen, mutta vahva tiedostaessani tilanteen. Raittius ei ole minun valintani. Päihteet mahdollistavat minun elämäni tässä yhteiskunnassa. Moni haluaisi syljeskellä päälleni ylemmyydentunnossaan, kertoen millainen narkkari mä nyt olen kun näin toimin.
Jos joutuisin valita kahden välillä, viinan ja hampun - valitsisin hampun. Tämä siksi koska mä vihaan viinaa, ja mulle se on vain välttämätön paha, asia jonka läsnäolo pitää perustella sillä että se on laillinen. Antakaa mulle laillinen hamppu, ja mä en enää juo. Kaikilla ihmisillä mun ympärillä olis parempi olla. Tää lupaus pitää.
Mikä on koukku, ja mitä mä olen sun mielestä?
Muistutan vielä että jokainen meistä ei saa kiksuja lenkkipolulla, eikä uskonnostakaan ole kaikille apua.
Kerro? - hamppuusi
Niin olen koukussa alkoholiin. Tupakasta pääsen aina eroon, sitä menee vain hampun kanssa. sitten kun hamppu loppuu, niin samaan aikaan loppuu tupakointi. Tupakkaa menee aina se 1 per ilta jointin mukana. Nyt kun ei ole hamppua, niin ei ole tullut tupakoitua.
Se 3 rkl greendragonia sisältää 1 annoksen alkoholia, joten turha sitä on laskea. Vaan se järkyttävä oluen määrä minua itseäni huolestuttaa. No nyt olen senkin saanut suht. balanssiin. Kun polttelen hamppua, niin oluttakin menee samalla eikä sitä oikein tule tuolloin laskettua. Joten on tuossa jutussasi totuudenkin aineksia. - Ei-Hajuakaan
hamppuusi kirjoitti:
Niin olen koukussa alkoholiin. Tupakasta pääsen aina eroon, sitä menee vain hampun kanssa. sitten kun hamppu loppuu, niin samaan aikaan loppuu tupakointi. Tupakkaa menee aina se 1 per ilta jointin mukana. Nyt kun ei ole hamppua, niin ei ole tullut tupakoitua.
Se 3 rkl greendragonia sisältää 1 annoksen alkoholia, joten turha sitä on laskea. Vaan se järkyttävä oluen määrä minua itseäni huolestuttaa. No nyt olen senkin saanut suht. balanssiin. Kun polttelen hamppua, niin oluttakin menee samalla eikä sitä oikein tule tuolloin laskettua. Joten on tuossa jutussasi totuudenkin aineksia."Vaan se järkyttävä oluen määrä minua itseäni huolestuttaa."
Minulle kannabis on porttihuume. Se on tavallaan vain käänteinen porttihuume. Jos juon oluen, haluan jointin. Jos syön sieniä, haluan jointin. Silloin kun muuta tuli harrastettua, niin jos otin muuta, halusin - oikeammin tarvitsin - jointin - noin niin kuin balanssin vuoksi. Samoin sienten kanssa se balanssoi jos meinaa karata mopo. Krapula kun iskee, paranee tai helpottuu jointilla.
Minulle kannabis on vähän kuin antiikin Rooma: Kaikki tiet vievät sinne takaisin.
- Anonyymi
mitä vittua?
- Anonyymi
Mikä se lohikäärme nyt on/olikaan, enään sillä ei tosin ole raajoja, pelkät pienet nysät. Tiedelehdistä voi tarkastaa.
Googlesta löytynee, hakee vaikka sanoilla:
Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on...
Pisteet pois hausta. Sensuuri jyllää kpalstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872