O2Optix-linssien käyttäjät

Marika|

Olen harkinnut niiden ostoa,joten haluaisin kuulla niistä enemmän.Ja minkä hintaiset esim.jos ostaa samalla puolen vuoden erän.

12

1023

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

kuukauden, ero oli kyllä huomattava vanhoihin verrattuna. Pidän piilareita koko päivän, nämä olisivat vaikka voineet unohtua silmään koska eivät kuivuneet yhtään silmissä. Aion siirtyä kokonaan niiden käyttäjäksi. Omassa optikkoliikkeessäni ½ vuotta maksaa 140 e, nyt kampanjahinta 110 e. Koska kävin juuri optikolla tarkistuksessa niin tilasin ne netistä, ½ vuotta 65 e. Hintaero oli huomattava. Jatkossa aion käydä optikolla tarkastuksessa kerran vuodessa ja tilata linssit netistä. Optikkotarkastuksesta joutuu maksamaan mutta tulee kuitenkin halvemmaksi.

• Marika|

Mua vähän kiehtois ostaa sitten noi linssit sieltä netistä,kun se tulee näköjään aikas paljon halvemmaksi.Entä mistä ostat puhdistus aineet?Meneekö niihin paljon rahaa?

Mietin vaan sitä että mitä se optikko sit oikeen ajattelee kun käyn tarkistuksessa enkä kuitenkaan sieltä hanki linssejä..hmm. :D Sanonko vaan että tilaan netistä?

Voisit kertoa mulle tarkasti ton nettitilaus jutun,kun mua epäilyttää että möhlin ja sitten tuleekin joku älytön määrä kaikkee ja iso lasku :/

BC on noissa mun päiväpiilareissa 8,6 eli se pitää siis pitää samana?

Voikohan ite laittaa vähän vahvemmat piilarit kun mulla on vähän hajataittoa(ei ole huomioitu näihin linsseihin,kun on niin vähäistä,enkä kyllä haluais kalliita toorisia.)eli oikeesti on -1,25 mutta jos laittaisin -1,50??Jos se auttais hieman.

NO sitten toi DIA kohta,mitä siihen täytyy laittaa?
        Mulla ei oo mtn tietoo noista..laitanko vaan sen mikä siinä automaattisesti on?

Ja noi linssit on siis nimenomaan KAPPALE määrinä,eikä pareina?Jos haluan puolen vuoden erän laitan molemmille silmille 6kpl..jne..?

Mulla ei oo tonne lensens nettiin mtn asiakas numeroita ym..Tarviiko olla?
        Kauan kestää kun noi sitten tulee?

Olen todella kiitollinen jos viitsit vastailla :)

• Onnistuu
        Marika| kirjoitti:

Mua vähän kiehtois ostaa sitten noi linssit sieltä netistä,kun se tulee näköjään aikas paljon halvemmaksi.Entä mistä ostat puhdistus aineet?Meneekö niihin paljon rahaa?

Mietin vaan sitä että mitä se optikko sit oikeen ajattelee kun käyn tarkistuksessa enkä kuitenkaan sieltä hanki linssejä..hmm. :D Sanonko vaan että tilaan netistä?

Voisit kertoa mulle tarkasti ton nettitilaus jutun,kun mua epäilyttää että möhlin ja sitten tuleekin joku älytön määrä kaikkee ja iso lasku :/

Voikohan ite laittaa vähän vahvemmat piilarit kun mulla on vähän hajataittoa(ei ole huomioitu näihin linsseihin,kun on niin vähäistä,enkä kyllä haluais kalliita toorisia.)eli oikeesti on -1,25 mutta jos laittaisin -1,50??Jos se auttais hieman.

Ja noi linssit on siis nimenomaan KAPPALE määrinä,eikä pareina?Jos haluan puolen vuoden erän laitan molemmille silmille 6kpl..jne..?

Mikäli sankalaseissas on hajataittokorjausta niin
        saat piilareihin parhaan voimakkuuden ilman sylinterikorjausta siten, kun jaat sylinteriarvon ( mikäli se myös on annettu miinusmerkkisenä) kahdella ja lisäät sen sfääriseen arvoon.
        Dia on linssin halkasija, sekin vaikuttaa linssisi istuvuuteen.
        Mikäli kuitenkin haluat käyttää linssiesi voimakkuuden arviointiin, sekä silmiesi "kuntoarvioon" optikon ammattitaitoa, osta optikolta. Se on pieni satsaus omiin silmiisi. Niiden olisi kestettävä koko elämäsi...
        - Pyydä selkeä tarjous piilareistasi. Esim meillä ko. linssit puoleksi vuodeksi maksaa 83 euroa... Kaupan päälle tulee uudet säilytyskotelot.

• Marika|
        Onnistuu kirjoitti:

Mikäli sankalaseissas on hajataittokorjausta niin
        saat piilareihin parhaan voimakkuuden ilman sylinterikorjausta siten, kun jaat sylinteriarvon ( mikäli se myös on annettu miinusmerkkisenä) kahdella ja lisäät sen sfääriseen arvoon.
        Dia on linssin halkasija, sekin vaikuttaa linssisi istuvuuteen.
        Mikäli kuitenkin haluat käyttää linssiesi voimakkuuden arviointiin, sekä silmiesi "kuntoarvioon" optikon ammattitaitoa, osta optikolta. Se on pieni satsaus omiin silmiisi. Niiden olisi kestettävä koko elämäsi...
        - Pyydä selkeä tarjous piilareistasi. Esim meillä ko. linssit puoleksi vuodeksi maksaa 83 euroa... Kaupan päälle tulee uudet säilytyskotelot.

Itse käyn tähtioptikolla..minkäköhän hintaiset ne siellä sitten mahtaa olla?
        Netistä jos tilaa en saanut koitettuani vaihdettua diaa samaksi mikä minulla on ollut,tarkoittaako se sitä ettei ko.paikassa ole muita kun niitä yhdenlaisia "kokoja" (taisi olla 14,2 mulla olis 13,jotain..)

• Onnistuu
        Marika| kirjoitti:

Itse käyn tähtioptikolla..minkäköhän hintaiset ne siellä sitten mahtaa olla?
        Netistä jos tilaa en saanut koitettuani vaihdettua diaa samaksi mikä minulla on ollut,tarkoittaako se sitä ettei ko.paikassa ole muita kun niitä yhdenlaisia "kokoja" (taisi olla 14,2 mulla olis 13,jotain..)

Nää kuukauspiilarit on menny nykyisin usein "yhdenkoon sukkahousuiks" jotka pelaa suht hyvin suurimmalle osalle käyttäjiä. Ei tartte varastoida useita kokoja ja kaarevuuksia. Ko. tuotetta on vain yhtä kokoa ja kaarevuutta. Voimakkuuksia on useampia... ;)
        Valitettavasti ei saa mainostaa....:(

• Olitkin jo
        Marika| kirjoitti:

selvittänyt osan jutuista. Vastaan nyt jotain kuitenkin.
        Eli kappalemäärä: Tilasin 1 kpl ja se tarkoitti että tilasin yhden kappaleen 6 kpl pakkauksia. Siis puoli vuotta ja maksoi muistaakseni jotain 32 euroa. Ja sama juttu toisen silmän kanssa. Loppulasku siis jotain 65 euroa tms. Ja sillä sai puoleksi vuodeksi molempiin silmiin.
        Puhdistusaine: Ostin juuri optikolta, mutta jatkossa tilaan samasta paikasta jos ajoittuu linssien tilaamisen kanssa samaan ajankohtaan. Muuten käyn optikolta hakemassa. Netissä nestekin oli halvempaa, mutta jos siitä vain maksaa postikulut niin ei kannata. Jos tilaat linssit netistä niin tilaa samalla nesteitä, itse en hoksanut sitä tehdä.
        Anna optikon sanoa mitä sanoo, kilpailu on kovaa. Itse sanon optikolle että tilaan netistä. Hän saa kuitenkin korvauksen tarkistuksestani joten ei kuulu hänelle mistä tilaan.
        Katsoin omasta piilarikortista kaikki vahvuudet ja lukemat, siinä ei ollut ongelmaa.
        Kun siirryin 02OPTIX piilareihin, niin mua kehoitettiin ottamaan optikolla hiukan vahvemmat kuin edelliset piilarit eli -0.25 molempiin silmiin lisää. Tarkistuskäynnillä se todettiin jatkossakin hyväksi.
        Kun teet tilauksen niin sieltä tulee asiakasnumero ja sun pitää keksiä joku salasana. Tilauksesi jää muistiin ja jatkossa vain kopioit tilauksesi.
        Piilarit tulee parissa päivässä ja laskun maksuun aikaa pari viikkoa. Ja ne tulee kotiin ei postiin.
        Toivottavasti sait apua tästä.

• Marika|
        Onnistuu kirjoitti:

Nää kuukauspiilarit on menny nykyisin usein "yhdenkoon sukkahousuiks" jotka pelaa suht hyvin suurimmalle osalle käyttäjiä. Ei tartte varastoida useita kokoja ja kaarevuuksia. Ko. tuotetta on vain yhtä kokoa ja kaarevuutta. Voimakkuuksia on useampia... ;)
        Valitettavasti ei saa mainostaa....:(

Kiitoksia avusta.Nyt sitten tiedän ettei haittaa vaikka tilaisinkin "erikokoisia" piilareita kuin mitä mulla nyt on ja se ei ees sit haittaa :)

Onko noi netistä tilatut ihan siis samoja tuotteita ja yhtä HYVIÄ?Ei matkan varrella ole mennyt huonoks/vanhentuneita yms?
        Niin ja pitääkö sinne paikkaan josta tilaan, välttämättä kirjautua käyttäjäks(esim lensens4net)
        Ehkä uskaltaisinkin tilata netistä.. :D

• Marika|
        Olitkin jo kirjoitti:

Eli kappalemäärä: Tilasin 1 kpl ja se tarkoitti että tilasin yhden kappaleen 6 kpl pakkauksia. Siis puoli vuotta ja maksoi muistaakseni jotain 32 euroa. Ja sama juttu toisen silmän kanssa. Loppulasku siis jotain 65 euroa tms. Ja sillä sai puoleksi vuodeksi molempiin silmiin.
        Puhdistusaine: Ostin juuri optikolta, mutta jatkossa tilaan samasta paikasta jos ajoittuu linssien tilaamisen kanssa samaan ajankohtaan. Muuten käyn optikolta hakemassa. Netissä nestekin oli halvempaa, mutta jos siitä vain maksaa postikulut niin ei kannata. Jos tilaat linssit netistä niin tilaa samalla nesteitä, itse en hoksanut sitä tehdä.
        Anna optikon sanoa mitä sanoo, kilpailu on kovaa. Itse sanon optikolle että tilaan netistä. Hän saa kuitenkin korvauksen tarkistuksestani joten ei kuulu hänelle mistä tilaan.
        Katsoin omasta piilarikortista kaikki vahvuudet ja lukemat, siinä ei ollut ongelmaa.
        Kun siirryin 02OPTIX piilareihin, niin mua kehoitettiin ottamaan optikolla hiukan vahvemmat kuin edelliset piilarit eli -0.25 molempiin silmiin lisää. Tarkistuskäynnillä se todettiin jatkossakin hyväksi.
        Kun teet tilauksen niin sieltä tulee asiakasnumero ja sun pitää keksiä joku salasana. Tilauksesi jää muistiin ja jatkossa vain kopioit tilauksesi.
        Piilarit tulee parissa päivässä ja laskun maksuun aikaa pari viikkoa. Ja ne tulee kotiin ei postiin.

Erehdyttiinkin molemmat samaan aikaan tänne :D

Kyllä oli apua noista tiedoista,kiitos.
        Olinko sullakin hieman hajataittoa,vai miksi piti laittaa enemmän vahvuuksia?
        Mietin sitä,että jos mainitsen optikolleni tuosta vahvuuksien lisäyksestä,niin mitä se sitten sanoo,kun en halua niitä toorisia:rahaa kun ei ois paljoo ylimäärästä.
        Mä en saanut mtn reseptejä sieltä optikoltani,vähän ketuttaa..mieleen tuli että koittaako ne ns.sillä saada mut ostamaan aina linssit sieltä,kun tiedot on niillä siell koneilla ym..

• Marika|
        Olitkin jo kirjoitti:

että onko se asiakasnumero siis siinä "henkilönumero"-kohdan paikan alla sellanen aikas pitkä numero?
        Ja sitten niitten kaikenmailman tietojen alle laitan sille ko.numerolle salasanan?

• muistin
        Marika| kirjoitti:

Erehdyttiinkin molemmat samaan aikaan tänne :D

Kyllä oli apua noista tiedoista,kiitos.
        Olinko sullakin hieman hajataittoa,vai miksi piti laittaa enemmän vahvuuksia?
        Mietin sitä,että jos mainitsen optikolleni tuosta vahvuuksien lisäyksestä,niin mitä se sitten sanoo,kun en halua niitä toorisia:rahaa kun ei ois paljoo ylimäärästä.
        Mä en saanut mtn reseptejä sieltä optikoltani,vähän ketuttaa..mieleen tuli että koittaako ne ns.sillä saada mut ostamaan aina linssit sieltä,kun tiedot on niillä siell koneilla ym..

virkistämiseksi katsomassa et miten se taas menikään... Eli mee kohtaan tilauksesi ja siitä hiukan rullaat alaspäin niin lukee oletko uusi asiakas. Siihen sitten rupeet kirjoittamaan tietojasi ja se henkilönumero on sosiaaliturvatunnuksesi mikä pitää kirjoittaa. JA lopuksi keksit jonkin salasanan.
        En muista onko mulla hajataittoa, mutta silloin kun hain sen kokeilupaketin niin katsomatta mun tietoja se suositteli astetta vahvempia. Ymmärsin että niiden linssien kanssa toimitaan niin, ainakinn siinä liikkeessä. Eikä kyllä ole tuntunut liian vahvoilta vaan ihan sopivilta. Näytin vain korttia missä on lukemat.
        Joo-o, ne ei meinaa antaa tietoja koska voit ostaakin sitten muualta. Olen muutaman vuoden käyttänyt yhtä ja samaa optikkoliikettä ja kun halusin silmälasireseptin sieltä ulos niin jouduin siitä maksamaan 10 e koska en ostanut sieltä silmälaseja. Tarkoituksena oli tilata netistä silmälasitkin mutta se on jo ihan toinen juttu. Soita ja kysy antaako ne tietosi sieltä, mutta voi olla ettei. Kun olin tarkastuksessa 02Optix linssien vuoksi niin katsoin itse siitä koneelta vielä vahvuudet mutta ne on pysynyt samana kuin siinä kortissa, lisäsin sitten itse sen -0.25. Kun optikko kysyi kummat haluan (vanhat piilarit vai nää uudet) niin sanoin miettiväni vielä tilipäivään saakka ja soitan sitten että kummat tilataan. En ole soittanut vaan samana iltana näputin tilauksen nettiin. Näin optikkokaan ei joutunut turhaan tilaamaan vahvuuksillani olevia piilareita.

• O2OPTIX

eli onko O2OPTIX-linssit aina Ciba Visionin merkkiset? :) Ajattelin, kun olen instrun asiakas, mutta esim lenses4netistä saisi nuo ciba visionin O2OPTIX linssit n. 30 euroa halvemmalla kun instrun nettikaupasta...eli että ovatko nuo lenses4netin linssit siis täysin samat kuin ne instrun myymät?

• kokeillut

Mielestäni ovat. Olen hankkinut piilarit aina silmäasemalta (sitten muuttui näkökeskukseksi). Alkuvuodesta lehdessä mainostettiin että sai kuukauden kokeilla maksutta ja siinä oli puhelinnumero mistä voi kysellä lähintä optikkoa mistä niitä saa. Kun soitin numeroon niin siellä ei annettu lähintä optikkoa (ei annettu mitään optikkoa) vaan sanottiin että lähes kaikissa optikkoliikkeissä on näitä piilareita.KÄyttämässäni liikkeessä oli ja ne olivat juuri Ciba Visionin. Jotem uskoisin että ne ovat samat. Tilasin mainitsemastasi paikasta koska hintaeroa todella oli melkein puolet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      170
      5041
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      24
      3649
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      171
      3457
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2971
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2719
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      30
      2086
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1934
    8. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1915
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      157
      1554
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1515
    Aihe