minulla on toisessa rinnassa noin kirsikkatomaatin kokoinen muhkura joka tuntuu selvästi on pyöreäreunainen ja liikkuu, ei ole kipeä. samaisessa rinnassa on myös toinen muhkura joka ei liiku ja muistuttaa popcornin muotoa sekin on aika iso noin 2cm. nämä ovat ilmestyneet molemmat vuodensisällä ja olen synnyttänyt vuosisitten ja myös imettänyt.kysyin neuvolalääkäriltä vuosi sitten ja sanoi että on jtn tukoksia vaan että ei huolta ei sen koommin tutkinut mutta voiko ne vielä olla kun e n oo imettänytkään puoleen vuoteen enää. ja siitä vielä kun maitoa tulee tästä rinnasta vielä vähän vaikka imetyksestä puolivuotta. toisessakin rinnassa on pienen pieni kuhmy joka on ilmestynyt parivk sitten. mitä ne oikein ovat. tukoksiako? olen hieman lääkäri kammoinen niin en uskaltaisi mennä lekuriin. missä kainalon imusolmukkeet sijaitsevat?miten huomaa onko ne turvonneet tai jotain. mitään kipuja ei ole ollut toisinaan painon tunnetta pattejen kohdalla. yleisvointi muutoin hyvä.
rintasyöpäkö?
tyttö21
1
544
Vastaukset
- nuorin......
rintasyöpäpotilas joka kohdalleni on sattunut oli täyttänyt juuri 18 v.
Sinuna kävisin, ihan oman mielenrauhan saamiseksi lääkärissä ja UÄ:ssä. Pelkkä palpointi EI riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249