Olen niin pieneltä paikkakunnalta, etten voi hakeutua täällä läkäriin tai vastaviin, sillä joka paikassa työskentelee joku tavalla tai toisella tuttu.
olen lastentarhanopettaja ja olin tapauksen sattuessa melkoisesti juonut, joten en tahdo sitä tuoda julki.
En edellisistä syistä johtuen, tehnyt tapauksesta rikosilmoitusta.
On syyllinen olo, koska tavastani poiketen, join niin paljon.
Tämä raiskaaja tarjosi minulle ravintolassa useampia paukkuja. Hän vaikutti oikein fiksulta kaverilta, joten en osannut epäillä hänen tarkoitusperiään.
Hän saatteli minut kotiini ja pyysi kahville, johon en suostunut.
Tuon jälkeen hän laittoi jalan oven väliin ja tuli pakolla sisälle ja raiskasi minut häpeättömästi ja raaasti.
Lopuksi hän uhkaili läheisteni henkeä jos kertoisin tapahtuneesta jollekkin.
En saa tapahtuneen vuoksi nukutuksi ja asia vaivaa jatkuvasti mieltäni, pelkää tulevani hulluksi.
Apua, raiskatuksi joutuneelle.
3
289
Vastaukset
- what!
You must hire a contract killer in order to get your unfinished business done with.
- NYT!
Poliisille tuo asia täytyy viedä ja kiireesti. Ethän sinä ole syyllinen, raiskaus on rikos ja syyllisen kuuluu saada rangaistus. Älä nyt jää kotiin istumaan ja odottelemaan ajan kulumista vaan toimi heti ja ilmoita tapahtunut poliisille.
- suosittelen
tutkintapyynnön tekemistä Poliisille. Rikosuhripäivystyksestä saat tukihenkilön poliisikuulusteluun. Humalassa oleminen ei oikeuta raiskaamiseen. Myös perheesi uhkailu tunnetaan rikoslaissa nimikkeellä laitonuhkaus. Mene ja hanki itsellesi myös vertaistuki apua ei sinun kannata hävetä yhtään, vaikka olisi kuinka pieni paikkakunta tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa