Kuu keittää yli.

AROSUSI-09

Eli galluppia pahimmista kuuaikaisista sekoiluista?:)Kerro sä ensin,mä kerron sitten?:P

36

1855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistelija

      Tämä on tositapahtuma lapsuudesta. Ei kylläkään kovin yliluonnollinen.

      Heräsin kuutamoyönä ja näin kalmankalpeat kasvot vierelläni. Vaistomaisesti pamautin nyrkillä helvetinmoisen iskun kasvoihin, päästin saatanallisen kauhunhuudon ja pommasin pirunmoisella nopeudella pystyyn.

      Isä ja äiti juoksivat katsomaan mitä hirvittävää oli tapahtunut. Pikkuveli itki lattialla, verta vuosi nenästä. Oli raukkaa alkanut pelottamaan ja oli kömpinyt isonveljen viereen turvaan.

      Jotta kyllä se kuu saa ihmeitä aikaan.

      • AROSUSI-09

        Itse en kuuta pelännyt pentuna,mutta ukkosta piilouduin aina sängyn alle:D


    • Kuu on tärkeä

      Ei ehkä kesä-aikana, mutta syksystä alkaen Kuun huomaa paremmin.
      Olen vaan energisempi kasvavan kuun aikana.
      Kuuttomina, mustan kuun päivinä olen depressiivisempi.

      wanhajäbä

      • AROSUSI-09

        Eli kuuttomat yöt on syvältä.


    • Tinalilja

      Ainut on se että täydenkuun aikaan (eritoten talvella) tulee aivan vastustamaton hinku lähteä ulos juoksemaan pellolle.. Yleensä tähän liittyy myös hirveä hinku laulaa juostessaan :D

      • AROSUSI-09

        Välillä miettinyt maalle muuttoa ihan syystä,että siellä vähän syrjemmällä vois vaikka joka yö laukata metsissä munat paljaina ja ulvoa.


      • kuufani
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Välillä miettinyt maalle muuttoa ihan syystä,että siellä vähän syrjemmällä vois vaikka joka yö laukata metsissä munat paljaina ja ulvoa.

        Sulla on hurjia juttuja ja taidat olla neitsyt? Mutta mikä sun kuumerkki on? Terv "hammasmätä"


      • AROSUSI-09
        kuufani kirjoitti:

        Sulla on hurjia juttuja ja taidat olla neitsyt? Mutta mikä sun kuumerkki on? Terv "hammasmätä"

        Mutta kuumerkistä ei mitään kuvaa:P Mikä se on? Täh? Olenko taas jäänyt jotain tietoa vaille?*Levottomana*


      • Tinalilja
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Välillä miettinyt maalle muuttoa ihan syystä,että siellä vähän syrjemmällä vois vaikka joka yö laukata metsissä munat paljaina ja ulvoa.

        Ei se ole normaalia vaan noiden "normaalien" sivistyneiden ihmisten mukaan ;) Mutta ne ovatkin tylsimyksiä, mokomat xD


      • AROSUSI-09
        Tinalilja kirjoitti:

        Ei se ole normaalia vaan noiden "normaalien" sivistyneiden ihmisten mukaan ;) Mutta ne ovatkin tylsimyksiä, mokomat xD

        maalliset lait ja asetukset saavat luvan unohtua.Kyllä sä tiedät:)


      • Tinalilja
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        maalliset lait ja asetukset saavat luvan unohtua.Kyllä sä tiedät:)

        Kuka sitäpaitsi aina jaksaisi miettiä asioita niin tarkkaan? Joskus pitää vaan tehdä niin kuin sillä hetkellä parhaimmalta tuntuu..jos veri vetää kuutamolla pellolle tanssimaan niin sinne siis! :)


      • AROSUSI-09
        Tinalilja kirjoitti:

        Kuka sitäpaitsi aina jaksaisi miettiä asioita niin tarkkaan? Joskus pitää vaan tehdä niin kuin sillä hetkellä parhaimmalta tuntuu..jos veri vetää kuutamolla pellolle tanssimaan niin sinne siis! :)

        katsoin tarkkaan kalenterista nuo täysikuun ajat ja mahdollisuuksien mukaan hahmotin olemukseni jonnekkin metsään,missä pahimman vaiheen aikaan saatoin rauhassa repiä pieniä mäntyjä juurineen maasta,y.m.s...kotosalle jäädessä kalustolla ja kiinteistöllä oli tapana kärsiä vahinkoja:)


    • normaalia elämää.

      Lähdin karaamaan pellolle, oli kesäyö valoisaa, hieman sumuisaa, sillä tavalla mukavan mystistä ja tuli vastustamaton halu juosta kaurapellossa ilman vaatteita. Nakkasin mekon aidalle ja pinkaisin juoksuun. Ajattelin tehdä pienen lenkin metsä"saarrekkeen" ympäri. Noh.. koulussa olisi pitänyt vähän suunnistaa. Päädyin kyläkirkon (lande) takapihalle johonkin henkilökunta-asuntojen takapihalle. Oli se hauska katsella sivusilmällä aidan päällä vasemmalla pellonsivustalla valkoisena huutavaa omaa mekkoa kun hölmistynyt urkuri tekee ristinmerkkiä omassa olohuoneessaan. JÖSSES. - Taisi silläkin olla uneton yö.

      • AROSUSI-09

        niin olisitte yhdessä voineet lähteä pellolle kirmailemaan ja voimallisia pakanallisia riittejä harrastamaan!/Mitä kysymykseesi(?)tulee,niin tuo on normaalia villin luonnonlapsen eloa.Tutustu pakanoiden verkkosivuihin ja riivaa urkuri päivässä.


      • on tylsä riivata
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        niin olisitte yhdessä voineet lähteä pellolle kirmailemaan ja voimallisia pakanallisia riittejä harrastamaan!/Mitä kysymykseesi(?)tulee,niin tuo on normaalia villin luonnonlapsen eloa.Tutustu pakanoiden verkkosivuihin ja riivaa urkuri päivässä.

        Sellaiset virastossa jähmettyneet kuppet ovat otollisempia uhreja. Käyttää niiden omia kuolemansyntejä, ylpeys, himo ja kateus.


      • AROSUSI-09
        on tylsä riivata kirjoitti:

        Sellaiset virastossa jähmettyneet kuppet ovat otollisempia uhreja. Käyttää niiden omia kuolemansyntejä, ylpeys, himo ja kateus.

        ovat kerrassaan otollista maaperää kunnon riivaajalle...Tottahan toki katsot,että miehet myös elävät tekopyhässä avioliiton irvikuvassa ja omistavat rivitalonpätkän,vaikka olisivat halunneet elämältään jotain muuta...Riivatuksi tulemisen ja vapautumisen ero on välillä melko hiuksenhieno...Ehkä vain autat heitä katsomaan itseään peilistä ja löytämään sisällään asuvan suden.*Optimistisena hän*


      • vuorossa Lenin
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        ovat kerrassaan otollista maaperää kunnon riivaajalle...Tottahan toki katsot,että miehet myös elävät tekopyhässä avioliiton irvikuvassa ja omistavat rivitalonpätkän,vaikka olisivat halunneet elämältään jotain muuta...Riivatuksi tulemisen ja vapautumisen ero on välillä melko hiuksenhieno...Ehkä vain autat heitä katsomaan itseään peilistä ja löytämään sisällään asuvan suden.*Optimistisena hän*

        En ole mikään aatteen ihminen. Päähän - sinne hämähäkinseitin viereen on jäänyt Leninin lausahdus: Opettakaa lapsenne vihaamaan, sillä vain viha synnyttää muutosta..
        Hohhoijaa.

        Mutta himo. Mikä voima onkaa himolla? Se oli sellainen paritalonoloinen sekasikiö. Katolla lautasantenni. Ja mehän tiedämme mitä Lautas Antenni tarkoittaa... kyllä. Porr å våld..
        Tsot tsot.


      • AROSUSI-09
        vuorossa Lenin kirjoitti:

        En ole mikään aatteen ihminen. Päähän - sinne hämähäkinseitin viereen on jäänyt Leninin lausahdus: Opettakaa lapsenne vihaamaan, sillä vain viha synnyttää muutosta..
        Hohhoijaa.

        Mutta himo. Mikä voima onkaa himolla? Se oli sellainen paritalonoloinen sekasikiö. Katolla lautasantenni. Ja mehän tiedämme mitä Lautas Antenni tarkoittaa... kyllä. Porr å våld..
        Tsot tsot.

        on selkeä merkki yhteydestä korkeampiin sivilisaatioihin.Vetäise miestä kunnolla nenästä,eli muusta ulokkeesta ja katso,kuoriutuuko alta vihreä,pitkäkielinen liskokuningas..?*Kauhusta kalpeana;Ovatko NE täällä?*/Keneltä se 60-luvun kukkanen muuten oli,että "Teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne"? Kerran eräässä yhteydessä siteerasin ja mustasukkainen mieshän roudas familynsa verikokeisiin.Todellisuus on kovempaa kamaa kuin mun sairas mielikuvitus./Pablo Nerudalta mulla on yksi suosikkirunoni..."Minun kuolemani on valmis..."Mitenköhän sekin nyt taas meni..?


      • poeti
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        on selkeä merkki yhteydestä korkeampiin sivilisaatioihin.Vetäise miestä kunnolla nenästä,eli muusta ulokkeesta ja katso,kuoriutuuko alta vihreä,pitkäkielinen liskokuningas..?*Kauhusta kalpeana;Ovatko NE täällä?*/Keneltä se 60-luvun kukkanen muuten oli,että "Teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne"? Kerran eräässä yhteydessä siteerasin ja mustasukkainen mieshän roudas familynsa verikokeisiin.Todellisuus on kovempaa kamaa kuin mun sairas mielikuvitus./Pablo Nerudalta mulla on yksi suosikkirunoni..."Minun kuolemani on valmis..."Mitenköhän sekin nyt taas meni..?

        Teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne.
        He ovat Elämän kaipuun tyttäriä ja poikia.
        He tulevat kauttanne mutta eivät teistä itsestänne. Ja vaikka he asuvat luonanne, eivät he sittenkään kuulu teille.. ja sellaista.. tämän tekeleen takana on Kahil Gibran.

        Sulla on vaikeita lainattavia. Pablokin oli kuuskytjakuus senniminen kuin Ricardo Eliecer Neftalí Reyes Basualto. Mä käytin joskus undercovernimeä Rieli Nafta-Repa (Altto), joka oli peräisin tästä halvatun pitkästä nimestä.
        Pablo on silti helpompi.


        Nimim: Jos olenkin huomaamattani kuollut
        keneltä kysyn kelloa?

        Ehei. Ei jaksa vetää vivusta. Minä heitin kärrinpyörän.


      • AROSUSI-09
        poeti kirjoitti:

        Teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne.
        He ovat Elämän kaipuun tyttäriä ja poikia.
        He tulevat kauttanne mutta eivät teistä itsestänne. Ja vaikka he asuvat luonanne, eivät he sittenkään kuulu teille.. ja sellaista.. tämän tekeleen takana on Kahil Gibran.

        Sulla on vaikeita lainattavia. Pablokin oli kuuskytjakuus senniminen kuin Ricardo Eliecer Neftalí Reyes Basualto. Mä käytin joskus undercovernimeä Rieli Nafta-Repa (Altto), joka oli peräisin tästä halvatun pitkästä nimestä.
        Pablo on silti helpompi.


        Nimim: Jos olenkin huomaamattani kuollut
        keneltä kysyn kelloa?

        Ehei. Ei jaksa vetää vivusta. Minä heitin kärrinpyörän.

        "On valmis,kuin puku joka odottaa minua,rakastamani värisenä,avarampana kuin kaikki turhaan etsimäni,niin syvänä kuin on minulle tarpeen."/Piti luntata keittiön kaappiin ripustamastani lapusta.Voi perse,kun nenä taas vuotaa.


      • paljas
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        "On valmis,kuin puku joka odottaa minua,rakastamani värisenä,avarampana kuin kaikki turhaan etsimäni,niin syvänä kuin on minulle tarpeen."/Piti luntata keittiön kaappiin ripustamastani lapusta.Voi perse,kun nenä taas vuotaa.

        Tulipa mieleen .. tuotanoinniin kohtu.
        Mullon taas kröhä. >=7 /


      • AROSUSI-09
        paljas kirjoitti:

        Tulipa mieleen .. tuotanoinniin kohtu.
        Mullon taas kröhä. >=7 /

        Sitten toinen lemppari:"Oh.Write of me not "Died in bitter pains",but "Emigrated to another star"/Helen Hunt Jackson (1831-1885)/Pillu mullakin pyörii aina mielessä ja onkohan mulla joku lintuflunssa vai muuten vaan älytön räkätauti.Äääh.*Tyrskis*


      • eitseitseits
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Sitten toinen lemppari:"Oh.Write of me not "Died in bitter pains",but "Emigrated to another star"/Helen Hunt Jackson (1831-1885)/Pillu mullakin pyörii aina mielessä ja onkohan mulla joku lintuflunssa vai muuten vaan älytön räkätauti.Äääh.*Tyrskis*

        If I can do one hundredth part for the Indian that Mrs. Stowe did for the Negro, I will be thankful.

        //Jos oot miäs, moiset mietteet sopii yleisesti ottaen siihen päähän.// Joo, sulla on emuperäinen hinkuinfluenssa, rikastunut etelärannan puluista.

        Kiitos, kukat laitettu vanhaan mateus -pulloon kuunvaloon. Hyvää naistenpäivästä vapaata yötä sulle.


      • AROSUSI-09
        eitseitseits kirjoitti:

        If I can do one hundredth part for the Indian that Mrs. Stowe did for the Negro, I will be thankful.

        //Jos oot miäs, moiset mietteet sopii yleisesti ottaen siihen päähän.// Joo, sulla on emuperäinen hinkuinfluenssa, rikastunut etelärannan puluista.

        Kiitos, kukat laitettu vanhaan mateus -pulloon kuunvaloon. Hyvää naistenpäivästä vapaata yötä sulle.

        ja piinanneet viime aikoina.Oletin johtuvan niistä;Yleiskuntokin varmaan kohenee,jos nyt vähän aikaa saisin oltua ilman sitä viinaa.Vois vaikka lähteä vaihteeks A.A-han tilittämään elämäänsä.*valkaisee nenua,ei juo tenua*


      • tai elämällinen pulloa
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        ja piinanneet viime aikoina.Oletin johtuvan niistä;Yleiskuntokin varmaan kohenee,jos nyt vähän aikaa saisin oltua ilman sitä viinaa.Vois vaikka lähteä vaihteeks A.A-han tilittämään elämäänsä.*valkaisee nenua,ei juo tenua*

        Joo, siitä saa iloa kun kertoo mehevimmät jutut ja katsoo muita silmiin. Niillä on sellainen nöyrän katse, ihan kuin olisivat samalla tulleet uskoon, nyökkäilevät. Hoitoon pakotetut naureskelevat, sillä heillä on vielä hauskaa. Suon syvyyden tietää vasta sinne pudotessaan, sanotaan. Elämällä ja pullolla on se yhteistä että molemmilla on henki, eikä loppupeleissä kummastakaan saa otetta.. Hmm.
        Nimim. Niksi-Pirkka: Metallisista pulloverkoista saa oivia kuusenkoristeita. - Myös kaulakoruja hälahjaksi!!


      • * O ...
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        niin olisitte yhdessä voineet lähteä pellolle kirmailemaan ja voimallisia pakanallisia riittejä harrastamaan!/Mitä kysymykseesi(?)tulee,niin tuo on normaalia villin luonnonlapsen eloa.Tutustu pakanoiden verkkosivuihin ja riivaa urkuri päivässä.

        Sun vuoro. Tinailu tinailusta.


      • AROSUSI-09
        tai elämällinen pulloa kirjoitti:

        Joo, siitä saa iloa kun kertoo mehevimmät jutut ja katsoo muita silmiin. Niillä on sellainen nöyrän katse, ihan kuin olisivat samalla tulleet uskoon, nyökkäilevät. Hoitoon pakotetut naureskelevat, sillä heillä on vielä hauskaa. Suon syvyyden tietää vasta sinne pudotessaan, sanotaan. Elämällä ja pullolla on se yhteistä että molemmilla on henki, eikä loppupeleissä kummastakaan saa otetta.. Hmm.
        Nimim. Niksi-Pirkka: Metallisista pulloverkoista saa oivia kuusenkoristeita. - Myös kaulakoruja hälahjaksi!!

        Ja ikuisessa raittiudessani se ikuisuus tarkoitti tällä kertaa yhtä päivää;Vittu mä A.A-han mene;Ne kattoo taas sillai ovelasti,ettei jaksa."Moi;Mä olen Jouni;Olen ollut raittiina 10 minuuttia"Uaah!/Pirkka-lehden niksipalstan vinkeistä on kuulemma kirjakin julkaistu? Allekirjoittanut diggailee suunnattomasti niistä sukkahousupervojen vinkeistä;Välillä kyynel tirahtanut silmästä hekotellessa:D


      • AROSUSI-09
        * O ... kirjoitti:

        Sun vuoro. Tinailu tinailusta.

        Kuka mitä hä?"Paljon tinasit,paljon pilasit,viimein kolvis kylmeni" ja nyt tarvitsen paljon olutta.Nähdään taas...


      • hengityssuodin?
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ja ikuisessa raittiudessani se ikuisuus tarkoitti tällä kertaa yhtä päivää;Vittu mä A.A-han mene;Ne kattoo taas sillai ovelasti,ettei jaksa."Moi;Mä olen Jouni;Olen ollut raittiina 10 minuuttia"Uaah!/Pirkka-lehden niksipalstan vinkeistä on kuulemma kirjakin julkaistu? Allekirjoittanut diggailee suunnattomasti niistä sukkahousupervojen vinkeistä;Välillä kyynel tirahtanut silmästä hekotellessa:D

        Juu. Mä olen yhdellä mökillä uhrannut (käyttämättömät) sukkahousut suodatinpussin
        apuratkaisuksi pienessä ongelmatilanteessa.
        Toimii kuin häkä yliskammarissa. Mahtaako se olla jo kirjassa... on varmasti.

        Takana jumalaton määrä juotavaa jota AAAlaiset miettivät katkeransuloinen hymy huulillaan. Alkomaholi. Sehän on viisaille!

        Nimim. non scholae sed vitae discimus.


      • sivulaki
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Kuka mitä hä?"Paljon tinasit,paljon pilasit,viimein kolvis kylmeni" ja nyt tarvitsen paljon olutta.Nähdään taas...

        Kysymykseen kysymyksellä ja käsi katki, pommi niskaan ja suolet lentokoneella tirolilaiskyliin.
        : J


      • AROSUSI-09
        hengityssuodin? kirjoitti:

        Juu. Mä olen yhdellä mökillä uhrannut (käyttämättömät) sukkahousut suodatinpussin
        apuratkaisuksi pienessä ongelmatilanteessa.
        Toimii kuin häkä yliskammarissa. Mahtaako se olla jo kirjassa... on varmasti.

        Takana jumalaton määrä juotavaa jota AAAlaiset miettivät katkeransuloinen hymy huulillaan. Alkomaholi. Sehän on viisaille!

        Nimim. non scholae sed vitae discimus.

        Ainoa ongelma juu,kun juotavat loppuvatten ja kolme viikkoa ikäänkuin pakkokatkoa.Uhh.Eilen tein vielä sellaisen mokan,että toin Lidlistä 20 tölkkiä mukamas kolmoskaljaa,joka sitten lähemmässä tutkiskelussa paljastui 2,8-prosenttiseksi.Arvaa harmittiko?/Muuan muistamani sukkahousuvinkki meni about siten,että sukkahousut ripustetaan haaroistaan niskaan ja sitten niitä käytetään jonkinlaisena ostoskassina.En ole kokeillut,enkä uskoakseni tule kasvamaan niin avaramieliseksi,että kokeilisin...


      • AROSUSI-09
        sivulaki kirjoitti:

        Kysymykseen kysymyksellä ja käsi katki, pommi niskaan ja suolet lentokoneella tirolilaiskyliin.
        : J

        esimerkiksi makkaranteossa.Melkoista haaskuuta kylvää niitä käkikellomaan kylien ylle.Mun mielestä.


      • siskonmakkaraiseni
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        esimerkiksi makkaranteossa.Melkoista haaskuuta kylvää niitä käkikellomaan kylien ylle.Mun mielestä.

        Ja kallosta oiva keilapallo - sen voi värjätä vaikka fosforilla - ja yökeilaus alkakoon. Niksinäppärä tekee keilat skeletonin muista luista.. ; D


      • AROSUSI-09
        siskonmakkaraiseni kirjoitti:

        Ja kallosta oiva keilapallo - sen voi värjätä vaikka fosforilla - ja yökeilaus alkakoon. Niksinäppärä tekee keilat skeletonin muista luista.. ; D

        oli jotakuinkin täydelliset ohjeet,miten maallinen tomumaja kuuluu uusiokäyttää;Kaikkea jaksa muistaa,mutta kallosta piti tuoppi valmistaa ja pienemmistä luista tuulikello parvekkeelle.Nahasta muistaakseni oiva rumpu.


      • tehokkaasti
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        oli jotakuinkin täydelliset ohjeet,miten maallinen tomumaja kuuluu uusiokäyttää;Kaikkea jaksa muistaa,mutta kallosta piti tuoppi valmistaa ja pienemmistä luista tuulikello parvekkeelle.Nahasta muistaakseni oiva rumpu.

        Ihan totta, jos elettäisiin vielä kylmässä kallionkolossa, niin kyllä siinä helposti tulisi kaveri grillattua jos se jo kertaalleen on kuollut.. Sormen ja varpaiden luista tehty tuikku jonka pohjaa tituleeraisi polvilumpio... hmm.. kuivuneella suolella sen voisi ripustaa parvekkeelle. Tosin orava voisi pureksia sen katki.. Uutta sisustamista: NEKRODECOR!! *virnistelee ja näkee lisää aihioita, piirtää luolansa seinään*


      • AROSUSI-09
        tehokkaasti kirjoitti:

        Ihan totta, jos elettäisiin vielä kylmässä kallionkolossa, niin kyllä siinä helposti tulisi kaveri grillattua jos se jo kertaalleen on kuollut.. Sormen ja varpaiden luista tehty tuikku jonka pohjaa tituleeraisi polvilumpio... hmm.. kuivuneella suolella sen voisi ripustaa parvekkeelle. Tosin orava voisi pureksia sen katki.. Uutta sisustamista: NEKRODECOR!! *virnistelee ja näkee lisää aihioita, piirtää luolansa seinään*

        Nykypäivien yltäkylläisyyden aikoina ihmisruumiistakin on tullut vain kertakäyttöistä roskaa.Voi aikoja,voi tapoja./Kunhan ne nyt sais sen aikakoneenkin bygattua,niin Avotakan väki voisi käydä kivikaudessa nuuhkimassa uusia,virkeitä sisuskalustus-ideoita:)*Hakkaa sapelihammastiikerin reisiluulla näppäimistöä*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe