Toistuuko Lahden ilo-uutiset Torinossa. Veikatkaapa ketkä käryävät nyt, hiihtäjät, mäkimiehet, laskettelijat? Kuitunenhan on jo kerran kärynnyt. Käryääkö hän toisen kerran? Varishan kärähti Lahden jälkeen. Kuka/ketkä ovat seuraavia. Odotan ilolla tuloksia. Nykyurheilu on monipuolista viihdettä: ensin jänniteään sijoitusta ja sitten donpingtestin tulosta. Kyllä Talermon pitäisi laittaa nyt jäitä hattuun. Ei Suomeen mitään olympialaisia tarvita. Ei meidän rahat riitä siihen hulluuteen.
Toistuuko Lahti Torinossa?
11
909
Vastaukset
- tasoa,
tuo kommentointi osoittaa tiettyä matalaotsaisuutta kirjoittajan osalta jota en itse urheiluun kaipaa. Minua kiinnostaa itse kilpailut ja suoritukset.
- koska ne ratkaisevat
En viitsi olla naivi. Tosiasiat pitää huomioida. Urheilu on nykyisin läpimätä, yksi talousrikollisuuden muoto. Siksi mua kinnostavat myös dopingtestien tulokset. Ne lopullisesti ratkaisevat pelin. Mutta testeistä huolimatta dopingurheilijat voittavat. Aina. Nyt kaikki verorahat pois pellehuippuurheilulta. Pelatkoon likaista peliä omillaan. Verorahat pitää laittaa kansan kuntoliikuntaan.
- seuraat urheilua ,
koska ne ratkaisevat kirjoitti:
En viitsi olla naivi. Tosiasiat pitää huomioida. Urheilu on nykyisin läpimätä, yksi talousrikollisuuden muoto. Siksi mua kinnostavat myös dopingtestien tulokset. Ne lopullisesti ratkaisevat pelin. Mutta testeistä huolimatta dopingurheilijat voittavat. Aina. Nyt kaikki verorahat pois pellehuippuurheilulta. Pelatkoon likaista peliä omillaan. Verorahat pitää laittaa kansan kuntoliikuntaan.
mene ompelukerhoon!
- ...
koska ne ratkaisevat kirjoitti:
sinua samalla logiikalla lähinnä tallien tekemät sääntöjä hipovat uudistukset autoon - ei itse kisa niinkään - saako veikata että siviilissä kiinnostaa kaikki yleensäkin noin niinkus negatiiviselta puolelta ? :-]
- että d-testit ratkaisevat
seuraat urheilua , kirjoitti:
mene ompelukerhoon!
Etkö muista mitä Isometsälle, Myllylälle ja Kuituselle tapahtui Lahden MM-kisoissa. He menettivät mitalinsa ja saivan kilpailukiellon. Eikö siis dopingtestitulokset ole mielenkiintoisia. Niiden seuraaminen luo nykyisin jännitystä ja sehän on hyvää viihdettä. Ja vahingonilo on paras ilo. Eli vedelkää siitä - urheluhullut. Tehän maksatte koko paskan ketkuiluineen kaikkineen. Minä en maksa. Vain nauran paskaisesti.
- kiitos Virpi kiitos
eiköhän jo olla opittu, miten ne mömmöt pitää ottaa, ettei jäädä kiinni.
- ottamatta
asiantuntija.
- Puolueellisuus
Jos laki on niinkuin se kirjoitetaan, lähimpänä käryä ovat Norskit suoni-nesteytyksineen.
Omituista, että viimevuotista Vittozin B-näytteen negatiivisyys selitettä ei koskaan julkaistu, vaikka WADA lupasi näin tehdä.
En luota FIS:iin enkä WADA:aan, en. - Jeppe
ehkä käryt käyvät "idässä" ja NHL:ssä. Toivottavasti ei yhtään.
- intialainen kärysi
Hesan MM-kisoissa kärysi intialainen nainen. Eli kyllä Suomikin osaa ottaa dopingnäytteitä. Eihän muusta kyse. Köyhä kärytettiin, ei rikasta.
- Jeppeenn
ennen kisoja ilmoitettiin usean urheilijan kärähtäneen EPOsta. Surullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277