Siivousvinkki neitsyille.

AROSUSI-09

Olin pakahtua onnesta huomatessani,että kaakelinvälit saa puhdistettua tehokkaasti sähköhammasharjalla.Sillä pääsee kätevästi myös muihin pieniin koloihin,jotka ovat jo vuosia vaivanneet mieltäni.Kukaan,joka ei ymmärrä miksi könyän kaapin alla sähköhammasharjan kanssa,ei voi ymmärtää neitsyitä!/Lisää siivousvinkkejä?*hekumoi*

18

2617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilie

Neitsyet ovat hulluja xD!

_Neitsyt88_

• AROSUSI-09

ja vanhetessaan vain hullummaksi tulevat!*käsi mustalla raamatulla*

• siistijä Lydiä

Kuutamolla tarvii lampun ja on aina oltava varabatterit. Niksi: varastin hammaslääkäriltä suupeilin. Sillä näkee hyvin pieniinkin koloihin.

• AROSUSI-09

pääsee myös pieniin koloihin...Peiliä en ole vielä onnistunut hankkimaan,mutta suunnittelin murtautuvani paikalliselle terveyskeskukselle sellaisen saadakseni*epätoivo kasvaa*/Varapattereista on todellakin syytä pitää huolta,ettei tarvitse tikkujen kanssa tuhrata kaappien ja sänkyjen alla!

• siistijä Lydia
        AROSUSI-09 kirjoitti:

pääsee myös pieniin koloihin...Peiliä en ole vielä onnistunut hankkimaan,mutta suunnittelin murtautuvani paikalliselle terveyskeskukselle sellaisen saadakseni*epätoivo kasvaa*/Varapattereista on todellakin syytä pitää huolta,ettei tarvitse tikkujen kanssa tuhrata kaappien ja sänkyjen alla!

Minnekäköhän ne vie vanhat välineet? Varmaan tuttava neitsyille suhteilla. Niin se on. Varmaan monet hammaslääkärit ovat neitsyitä. Minä haluaisin sen imukoneen kotiin imuriksi. Olen nelinkertainen neitsyt.

• AROSUSI-09
        siistijä Lydia kirjoitti:

Minnekäköhän ne vie vanhat välineet? Varmaan tuttava neitsyille suhteilla. Niin se on. Varmaan monet hammaslääkärit ovat neitsyitä. Minä haluaisin sen imukoneen kotiin imuriksi. Olen nelinkertainen neitsyt.

Neitsyt-hammaslääkäreillä on salaliitto:Omat käsimerkit ja tunnuksensa.Minä tiedän.Minä olen nähnyt.Täysikuun öinä he kokoontuvat salaisille paikoille ja suorittavat hirveitä rituaaleja,joita ei voi sanoin kuvailla,palvoen Suurta Hammaskeijua!Syrjästä seurasin ja vapisen vieläkin muistaessani ne heiluvat hammasporat,kaiken sen veren ja sen,sen...kauhean naurun...*kasvot kalpeana*

• AROSUSI-09
        siistijä Lydia kirjoitti:

Suuri Musta Hammaskeiju kaikessa kauheudessaan ilmestyi minulle näyssä ja kertoi,kuinka kotikonstein rakennetaan hammaslääkärin imuri:Otetaan tavallinen,mieluiten musta imuri,joka teipillä kytketään mehupilliin.*Etu- ja pikkusormet pystyssä,silmät kääntyneinä ympäri*

• hammaskeijun puolisko_neitsyt
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Suuri Musta Hammaskeiju kaikessa kauheudessaan ilmestyi minulle näyssä ja kertoi,kuinka kotikonstein rakennetaan hammaslääkärin imuri:Otetaan tavallinen,mieluiten musta imuri,joka teipillä kytketään mehupilliin.*Etu- ja pikkusormet pystyssä,silmät kääntyneinä ympäri*

Mutta näkisittepä skorpioni(!)hammaslääkärin aamulla juuri silloin kun se ei ole varuillaan. Tukka sillä on pystyssä ja huulet törröllään. Puolimetriä pitkällä pillimäisenä ja valmiina imemään hammasmätää suusta aamiai seksi. Kaikki ovat potentiaalisia potilaita. Pakko on pitää kalusto kunnossa. Ruokapöydässä on vain vihreetä ja mieluummin nestemäisenä. Huoneita ei tuuleteta. Hajukin on osa kokonaisuutta. Otin sen puolisoksi kun sillä on niin hyvät kalut. Enkä ole katunut.

• AROSUSI-09
        hammaskeijun puolisko_neitsyt kirjoitti:

Mutta näkisittepä skorpioni(!)hammaslääkärin aamulla juuri silloin kun se ei ole varuillaan. Tukka sillä on pystyssä ja huulet törröllään. Puolimetriä pitkällä pillimäisenä ja valmiina imemään hammasmätää suusta aamiai seksi. Kaikki ovat potentiaalisia potilaita. Pakko on pitää kalusto kunnossa. Ruokapöydässä on vain vihreetä ja mieluummin nestemäisenä. Huoneita ei tuuleteta. Hajukin on osa kokonaisuutta. Otin sen puolisoksi kun sillä on niin hyvät kalut. Enkä ole katunut.

Niinhän sitä sanotaan.Hammasmätä todellakin kuuluu olennaisena osana paholaishammaslääkärien ruokavalioon,kuten myös ienhyytelö,blakkituulihatut ja mitä näitä nyt oli...pitää kurkata Helvetin Suuresta Keittiökirjasta./Hyväkaluisesta puolisosta on luonnollisesti enemmän iloa,kuin huonokaluisesta.

• Edell
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Niinhän sitä sanotaan.Hammasmätä todellakin kuuluu olennaisena osana paholaishammaslääkärien ruokavalioon,kuten myös ienhyytelö,blakkituulihatut ja mitä näitä nyt oli...pitää kurkata Helvetin Suuresta Keittiökirjasta./Hyväkaluisesta puolisosta on luonnollisesti enemmän iloa,kuin huonokaluisesta.

Se rakastuikin mun hammasmätään. Pelkään koko ajan että se rakastuu johonkin toiseen hammasmätäiseen ja menetän sen hyvät kalut. On tosi raskasta olla, tosi raskasta!

• AROSUSI-09
        Edell kirjoitti:

Se rakastuikin mun hammasmätään. Pelkään koko ajan että se rakastuu johonkin toiseen hammasmätäiseen ja menetän sen hyvät kalut. On tosi raskasta olla, tosi raskasta!

Niin saat pitää iki-ihanuutesi!*Kiihottuneessa tilassa*

• Siistijä._Lydiä

Meillä on siivous siirretty tulevaan aikaan. Aina olen siivouksen jälkeen epäillyt e ta onko varmasti puhdasta. Mutta nyt se pelko on poistunut. Ostin käytöstä poistetun elektronimikroskoopin. Se oli kyllä kallis mutta meillä on nyt puhdasta. Mutta yksi juttu vielä on. Huoneessa oli hirveä haju ja aloitin siivoamisen mutta en huomannut kuollutta hiirtä pöydän alla. Se ei näkynyt siinä mikroskoopissa. Oli liian iso siihen. Että ei sekään ole aukoton. Jos siis aiot ostaa sellaisen. :)

• AROSUSI-09

Ja sen jälkeen turvautua suurennuslasiin,mikroskooppiin,y.m.s...Oletko nähnyt mikroskooppikuvan pölypunkista?Pahin painajaiseni.Horror,horror...

• *sivuilija*
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Ja sen jälkeen turvautua suurennuslasiin,mikroskooppiin,y.m.s...Oletko nähnyt mikroskooppikuvan pölypunkista?Pahin painajaiseni.Horror,horror...

Minulla ei näin hauskaa olekaan vähään aikaan ollutkaan... Loistavaa heittoa! Että ihan pakko oli kommentoida... No en kuulu ihan samaan kategoriaan, mutta jos nyt pakkomielle iskee... Laitan tämän ehdottomasti muistiin! :)

• Neitsyt myös

kun en tykkää siivoamisesta yhtään, nytkin koti on aivan sekasin ja täynnä villakoiria ;)
      En löydä itsestäni tota siivousintoilijaa ?!

• siistija_lydia

Jospa oletkin leijona?

• champagne

Neitsyen luonteenpiirteet osuu muhun neitsyenä muuten hyvin, mutta että neitsyt on siivoushullu-en allekirjoita!Mun kämpässä ei kannata vierailla jos on yhtään astmataipumusta.Ei voi kutsua ketään kylään tänne sekamelskaan!

• siistija_lydia

Katso missä huoneessa on aurinko eli neitsyt. Sieltä löytyy se missä olet tarkka. Ei kaikki neitsyet siivoa. Minä siivoan huoneen 12 asioita. En siis ole oikea siivooja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe