pikkuveli on ahkera skeittaan ja pitäs polttaa sille levy. Kertokaapa ketkä soittaa "skeitti musaa"? ei ole hajuakaan bändeistä...
Ei se ainakaan mitää hittibiisejä kuuntele, ja levyn pitää olla yllätys, eli en voi kysyäkkään. Otin sen levyn lainaan että voi kattoo etten samoja biisejä polta mitä sil jo on. Harmi ettei ollut levyssä biisien nimejä...
skeitti musaa?
17
2058
Vastaukset
- Masa
Mä ite skedeen ja kuuntelen Eminemii..se on kova sana!
- naapuri
Ei mikään musiikki oli erikseen skeittimusaa on vain musiikkia josta skeittaajat pitävä! Eminem on kyllä hyvin kaukana skeittimusasta!
- wagner
naapuri kirjoitti:
Ei mikään musiikki oli erikseen skeittimusaa on vain musiikkia josta skeittaajat pitävä! Eminem on kyllä hyvin kaukana skeittimusasta!
en kyllä tarkottanutkaan että jokin musa on "skeitti musaa", vaan oon huomannut että skeittaajat kuuntelee aikan "inside" musaa... kyllä ne aika lailla samaa musaa kuuntelee...
- kgkhj
wagner kirjoitti:
en kyllä tarkottanutkaan että jokin musa on "skeitti musaa", vaan oon huomannut että skeittaajat kuuntelee aikan "inside" musaa... kyllä ne aika lailla samaa musaa kuuntelee...
Ite skeittaan ja sanon että rock,punk on sitä musaa mitä skeittaajat kuuntelee Placebo-every me every you tai RHCP,Motorhead,Pennywise.
Ei Kornia tai Slipknottia.
- skede
System of a down
- eläin
kuten esimerkiksi Pennywise.
- R.I.P
Itse pyörin paljon skede-piireissä ja huomannut et Rap on ollut skeittareiden mieleen jo monia vuosia...
- tietäjä
kyllä skeittaajat aika erilaista musaa kukin kuuntelee(niinku voi nähä viesteistä)
otappa veljelles joku sen lempi bändeistä tai vaikka papa roach,sehän on äänestetty maailman suosituimmaks skeitti musaks - joku...
The odorants!!! mut en tiiä löytyyks niitten cd mistää... :)
- Stiv
No ei se nyt iha noinkaa oo, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Jotku kuuntelee räppii ja toiset punkkii. Ei kaikki skeittaajat kuuntele punkkii, eikä oo olemassa jotain tiettyä musiikkilajia jota pitäis skeittaajana kuunnella
- Skater01
Ammattilaiset ja huippuskedeejät kuuntelee rock/punk tyylistä musiikkia,mutta jos jossain porukoissa liikkuu niin yleensä rap musiikkia suomalaisilta artisteilta.
Bändit mm.Gangstarr,guns´n´roses ja JVG. - naapurinpoika97
olisko jtn pantera,slayer
kari tapioo!!!!!! ois kyllä aika kova sana
- Esa99
Löysin tällaisen:
http://www.rullalauta.net/2011/11/rullalautanet-spotify-soittolista.html
Tosi hyvää skedemusaa! - gjtdh
wu tang clan !!!!!
- asdssf
wu tang clan, mobb deep kaikki old school
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463