skeitti musaa?

wagner

pikkuveli on ahkera skeittaan ja pitäs polttaa sille levy. Kertokaapa ketkä soittaa "skeitti musaa"? ei ole hajuakaan bändeistä...
Ei se ainakaan mitää hittibiisejä kuuntele, ja levyn pitää olla yllätys, eli en voi kysyäkkään. Otin sen levyn lainaan että voi kattoo etten samoja biisejä polta mitä sil jo on. Harmi ettei ollut levyssä biisien nimejä...

17

2058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masa

      Mä ite skedeen ja kuuntelen Eminemii..se on kova sana!

      • naapuri

        Ei mikään musiikki oli erikseen skeittimusaa on vain musiikkia josta skeittaajat pitävä! Eminem on kyllä hyvin kaukana skeittimusasta!


      • wagner
        naapuri kirjoitti:

        Ei mikään musiikki oli erikseen skeittimusaa on vain musiikkia josta skeittaajat pitävä! Eminem on kyllä hyvin kaukana skeittimusasta!

        en kyllä tarkottanutkaan että jokin musa on "skeitti musaa", vaan oon huomannut että skeittaajat kuuntelee aikan "inside" musaa... kyllä ne aika lailla samaa musaa kuuntelee...


      • kgkhj
        wagner kirjoitti:

        en kyllä tarkottanutkaan että jokin musa on "skeitti musaa", vaan oon huomannut että skeittaajat kuuntelee aikan "inside" musaa... kyllä ne aika lailla samaa musaa kuuntelee...

        Ite skeittaan ja sanon että rock,punk on sitä musaa mitä skeittaajat kuuntelee Placebo-every me every you tai RHCP,Motorhead,Pennywise.
        Ei Kornia tai Slipknottia.


    • skede

      System of a down

    • eläin

      kuten esimerkiksi Pennywise.

    • R.I.P

      Itse pyörin paljon skede-piireissä ja huomannut et Rap on ollut skeittareiden mieleen jo monia vuosia...

    • tietäjä

      kyllä skeittaajat aika erilaista musaa kukin kuuntelee(niinku voi nähä viesteistä)
      otappa veljelles joku sen lempi bändeistä tai vaikka papa roach,sehän on äänestetty maailman suosituimmaks skeitti musaks

    • joku...

      The odorants!!! mut en tiiä löytyyks niitten cd mistää... :)

      • Stiv

        No ei se nyt iha noinkaa oo, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Jotku kuuntelee räppii ja toiset punkkii. Ei kaikki skeittaajat kuuntele punkkii, eikä oo olemassa jotain tiettyä musiikkilajia jota pitäis skeittaajana kuunnella


    • Skater01

      Ammattilaiset ja huippuskedeejät kuuntelee rock/punk tyylistä musiikkia,mutta jos jossain porukoissa liikkuu niin yleensä rap musiikkia suomalaisilta artisteilta.
      Bändit mm.Gangstarr,guns´n´roses ja JVG.

    • naapurinpoika97

      olisko jtn pantera,slayer

    • kari tapioo!!!!!! ois kyllä aika kova sana

    • Esa99
    • gjtdh

      wu tang clan !!!!!

    • asdssf

      wu tang clan, mobb deep kaikki old school

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe