Onko ärhäkkäkin peli tuo uusi 2006 farkku? Onko joku päässyt kokeilemaan? Ainakin tehoja näyttäisi löytyvän, mutta millainen ajettavuus on?
Kokemuksia?
Kokemuksia farkku vectra sport 2.8:sta?
10
1662
Vastaukset
- Pelisti
Tilattu on. Ostin sian säkissä kun ei tuntunut suomesta koeajoversiota löytyvän. Tuumasin että koska 2.2 on jo mukavan ripeä niin ei kai sillä 2.8T V6 wagonillakaan jalkoihin jää. Kokemuksia tulee parin kuukauden päästä kunhan saan kärryn alle.
Numeroiden mukaan ainakin ärhäkkyyttä piisaa 230Hv 320Nm. 7.5s 0-100kmh.- vai automaatin?
oon harkinnut kanssa mutta automaatin verotusarvo karkaa liian kauas. Mulla myös 2,2 ja menee vaihtoon tänä vuonna. Musta 230 hv ei ole paljonkaan koneelle, sen verran saisi ahtamattomanakin. Taitaa OPC,ssa olla enemmän. Ei sillä ettei riittäis...
- JJJ
2.8 v6 on asiallinen moottori. Minulla on 3.2 wagon ja siihen verrattuna varsinkin normaaliajossa turbo tuntuu herkemmältä. Polkimen pohjaan painaessa eroja ei suuremmin tunnu olevan vaikka luvatut arvot on 2.8:ssa hieman paremmat. Olen OPC-mallia tiedustellut, ja ilmeisesti maaliskuun tuotannosta alkaa tulla autoja suomeen.
- Pelisti
vai automaatin? kirjoitti:
oon harkinnut kanssa mutta automaatin verotusarvo karkaa liian kauas. Mulla myös 2,2 ja menee vaihtoon tänä vuonna. Musta 230 hv ei ole paljonkaan koneelle, sen verran saisi ahtamattomanakin. Taitaa OPC,ssa olla enemmän. Ei sillä ettei riittäis...
Otin manuaalin osin verotusarvon takia ja osin myös siksi että ajan aika vähän ja silloin kun ajan niin haluan myös AJAA. Hämmentäminen kun on ihan hauskaa. Mun mielestä automaatti ja sport ei välttämättä kuulu samaan pakettiin.
Extrana ruksasin kyllä bi-xenonit, tutkat yms pientä. Onkos noista uusista xenoneista kellään kokemuksia? Halogeeni lyhyet oli sen verran kehnot että turvallisuuden nimissä päätin hieman tuhlata. - vai automaatin?
Pelisti kirjoitti:
Otin manuaalin osin verotusarvon takia ja osin myös siksi että ajan aika vähän ja silloin kun ajan niin haluan myös AJAA. Hämmentäminen kun on ihan hauskaa. Mun mielestä automaatti ja sport ei välttämättä kuulu samaan pakettiin.
Extrana ruksasin kyllä bi-xenonit, tutkat yms pientä. Onkos noista uusista xenoneista kellään kokemuksia? Halogeeni lyhyet oli sen verran kehnot että turvallisuuden nimissä päätin hieman tuhlata.eikös siinä ole varusteita jo valmiiksi enemmän kuin 2,2 business-mallissa?
Minkähän takia muuten 2.0T;stä ei ole business-hintaa? - Pelisti
vai automaatin? kirjoitti:
eikös siinä ole varusteita jo valmiiksi enemmän kuin 2,2 business-mallissa?
Minkähän takia muuten 2.0T;stä ei ole business-hintaa?Tjaa. Kai ne aattelee että hintaero tohon 2.8 turboon jää kuitenkin niin pieneksi. Business hinta kun tuossa on mun mielestäni ainakin erittäin kilpailukykyinen. Eihän tohon rahaan saa edes perus WW Paskattiakaan.
On siinä ainakin sikäli parempi varustelu että saa tuon hauskaa ajamista häiritsevän ESP:n pois. Onnistuu käkkäritkin paremmin. Toivottavasti lähtee vielä käyntiinkin pakkasilla kun ei ainakaan tuo 2.2 direct aina käynnisty kovilla pakkasilla. - xxxJPLxxx
Pelisti kirjoitti:
Extrana ruksasin kyllä bi-xenonit, tutkat yms pientä. Onkos noista uusista xenoneista kellään kokemuksia? Halogeeni lyhyet oli sen verran kehnot että turvallisuuden nimissä päätin hieman tuhlata.Mulla on ('06, 2.2l aut.) wagonissa nuo em. valot, ihan hyviltä tuntuu, tosin syksyn märät tienpinnat vasta kertovat todellisuuden.
- Sulo
Toivottavasti ovat tuon tehonlisäyksen huomioineet vetopuolella. Mulla on kesympi 2,0T Wagon ja tuppaa kiihdytyksissä vetelemään. Muuten ok. Suosittelen harkitsemaan automaattia.
- autoilija myös
Harmi muuten kun tuohon 2.0T malliin ei ole automaattia saatavilla. Muutenhan se malli sporttina on kivan näköinen ja mukava ajaa.
Onko tietoa miksei automaattia siihen ole - sait Vectran?
autoilija myös kirjoitti:
Harmi muuten kun tuohon 2.0T malliin ei ole automaattia saatavilla. Muutenhan se malli sporttina on kivan näköinen ja mukava ajaa.
Onko tietoa miksei automaattia siihen oleei oo ollu kun auto Bildissä koeajo, ei taida suomessa vielä olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665