Rammarin portsarit

Kyllästyny

Mistäköhän ihmeestä Rammari oikein palkkaa portsarinsa?? Siellä yksi "luulee itsestään liikoja" poke jakelee porttikieltoja baariin, jossa et ole käynyt edes kuukausiin ja vieläpä baareeihin josta et ole edes kuullu...

15

3779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas

Ettei vaan itselläsi muisti pätki....

• Kyllästynyt

No enpä usko... tämä poke on itse kertonu kasvotusten, voisi katsoa sanakirjasta kohdan porttikielto

• Maisa
        Kyllästynyt kirjoitti:

No enpä usko... tämä poke on itse kertonu kasvotusten, voisi katsoa sanakirjasta kohdan porttikielto

Voisit katsoa sanakirjasta kohdan LUUSERI, ehkä se selittäisi jotain!!!

• hyvä
        Maisa kirjoitti:

Unohditko ottaa aamulla lääkkeesi??? Ei se mun vika ole jos ET SAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sanakirja
        Maisa kirjoitti:

katso sanakirjasta kohta oksettava !!!!!!!!

• Toinen kyllästynyt

Olen samaa mieltä, rammarissa on joillakin työntekijöillä hirveä pätemisen tarve. Menisivät vaan oman alansa töihin, tuntuu että aika pystymetsästä on sinne porukkaa palkattu...:(

• Röyh!

Rammari on kyllä noin yleisestikin ottaen melko syvältä...

• cxhh erhhsdf

xhghhx dghshsxh sehshs

• lähtiessä

Kerran olin narikassa lähdössä lasin kanssa ja kun vedin takkia päälle se yks kyörä nappas mun lasin, eikä antanut juoda sitä loppuun! *perseestä*

• olli

helvettiäkös heiluit sen lasin kanssa siinä narikassa.

• joopa joo

ja kello oli tietysti sen verran että ravintolan olisi pitänyt olla jo tyhjä asiakkaista??? jolloin henkilökunta saa viedä ja kuuluukin viedä vaikka täysi juoma pois asiakkaalta koska ravintolan on lain mukaan oltava tyhjä mutta kannattaa ensin perehtyä lakiin dorka ennenkuin rupeet arvostelemaan muiden työntekoa ja muillekkin valittelioille katsokaapa välillä peiliin vaikka sitten ihan huvikseen:)

• Julle kulle

Kiihkoja poikasia. Niillä on kato maailma käsissänsä. Näitä nuoria, jonkun järjestysmieskoulutksen käyneitä, joilta puuttuu asiakasta kohtaan käytös. Luovat omia lakejaan, ovat tosi kiihkoja että koko baari kuulee...
      Tulevat banditokseista järkkäreiksi. Isä on ollut lapsena heille vieras tai muuten vieras käsite.

• Tsimppa47

Lain mukaan ravintolan on oltava tyhjä sulkemisaikaan mennessä. Eli tarkoittaa sitä jos Rammari suljetaan klo 04, niin rammarin pitää olla tyhjä klo4. Se ei tarkoita sitä, että asiakas istuu klo 04 asti pöydässä siemailemassa lasistaan. Kuulin aika veen monta kertaa tätä samaa paskaa "mulla on oikeus olla täällä 04 asti" tai "mulla on oikeus juoda tää juoma loppuun asti vaikka kello olisi yli neljä aamulla" yms. TÄMÄ EI PIDÄ PAIKKAANSA. Etsikää lakipykälät netistä, jos ette usko.

Mitä tulee rammarin portsareitten käytökseen, niin siihen en ota kantaa. Se on tää "turva-ala" niin seksikästä nykyisin, että kaikki saatanan hihhulit on töissä, oli järkee tai ei.

• ei ole tarvetta käyd

Minkään ravintolan portsareista ei ole haittaa, kun pysyy ravintoloista poissa!
      Ja toisaalta ne portsarit ovat siellä töissä! Ja juuri tällaisten vesipäiden takia ne joutuvat puuttumaan käytökseen, joka ei sovi ravintolaan!
      Joten valittajat käyttäytykää sillä lailla ravintolassa ettei siihen portsarin tarvitse puuttua. Se on kaikille parempi vaihtoehto.

• Miksi kapakkaan?

Mitä helevettiä te noissa räkälöissä teette? Maksaa nyt kalliista juomasta, tunkkaisesta ilmapiiristä ja vittumaisista portsareista ja agressiivisista asiakkaista!

Juokaa ne viinanne kotona jos juotava on. En tajua mikä kapakoissa vetää. Vastaukseksi ei kelpaa että sieltä voi saada p...ua tai k...ia, koska sitä voi saada muutenkin ja halvemmalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe