suomalaiset tallinnassa

eestisesti

kun menette tallinnaan, niin yrittäkää käyttäytyä. jos pitää mennä tallinnaan asti, ennen kuin voi olla oma itsensä, niin varmaan asutte väärässä maassa. Hävettää joskus mennä sinne lautalla, kun perässä juoksee sata suomalaista huutavaa ukkoa, jotku kusevat pitkin mestoja. sitten huutelevat naisille paljonko maksaa. Arvatkaa vain mitä virolaiset meistä ajattelevat

19

2861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen poimin Rosellalta

Ole tyytyväinen jos sinulle noin huudellaan...

Moni nainen jää ikuisesti ilman miesten huomiota.
      Ei tämä elämä niin vakavaa ole, varsinkaan kun suomalaiset pitää hauskaa Tallinnassa. Me ollaan semmosia :)

Useimmat virolaiset on kohtuullisen vakavia, ehkä huono itsetunto/ujous pitää peittää "kovisteluun".

Kauheinta katseltavaa olisi, jos me suomalaiset yritettäis olla hienompia kuin olemme.

• voisi

sentään olla ! kyllä olen samaa mieltä aloittajan kanssa.
        ei ihme että virolaiset halveksivat suomalaisia, kun näkyvimmät esimerkit on juuri tuota mainittua tasoa: mauttomasti kännissä öykkäröiviä suomalaisia.

fiksujakin on, mutta ne häviävät massaan, koska fiksu ihminen ei herätä käyttäytymisellään huomiota !!!

• suosikki kampaajani
        voisi kirjoitti:

sentään olla ! kyllä olen samaa mieltä aloittajan kanssa.
        ei ihme että virolaiset halveksivat suomalaisia, kun näkyvimmät esimerkit on juuri tuota mainittua tasoa: mauttomasti kännissä öykkäröiviä suomalaisia.

fiksujakin on, mutta ne häviävät massaan, koska fiksu ihminen ei herätä käyttäytymisellään huomiota !!!

kertoi humalaisen miehen rojahtaneen kampaamoon
        haroen haarojaan ja huutaen " Tahtoo P-uu !!!" sillä hetekellä oli vain nuori vastaanottotyttö näkysällä. Tyttö pelästyi hirveästi ja huus apua, jolloin muut keskeyttivät työt ja riensivät häätämään edukasta kansalaistamme ulos. Oli kiva olla suomalainen.

• Ei-latino

"sitten huutelevat naisille paljonko maksaa."

Hahaa ! Et sitten ikinä ole ilmeisesti käynyt latinomaissa, Tunisiassa, Egyptissä... esimerkkejä olisi ympäri maailmaa. Siellä vasta naisille huudetaankin.

Suomalaiset miehet eivät paljon naisille huuda, mitä joskus leikkimielisesti. Ei niitä niin vakavasti kannata ottaa.

• Hohojiaa

Haukotus. Joko löysit vasta nyt netin?

• jarsit

vanhat ukot ja mammat ovat kaikkein pahimpia.ei osata käyttäytyä.maissa toikkaroidaan änkyrä kännissä ja laivalla mesotaan aamu yöstä niin että automatkailijat sekä lapsi perheet eivät saa nukuttua.moni hei jatkaa matkaa aamulla ainakin kesäisin eteenpäin.kyllä tätä samaa tekevät nuoremmatkin mutta luulisi vanhemman väestön jo oppineen käyttäytymään.eli viinan otto vähemmälle virossa on paljon muutakin katseltavaa kuin viina ja kännikalat!!!!!!

• SAMAAA

Vaikka olen itse jo niin sanotusti vanhempi rouva, en pidä ihmisten sikailusta. Jokaisen pitää antaa kulkea rauhassa ja pitää myös osata käyttäytyä.
        Itse muistan tapauksen kun keskellä jalkakäytävää minua huomattavasti vanhempi herra tarttui rintoihini kiinni ja nauroi makeasti. Minusta siinä ei ollut mitään hauskaa jäi todella inhottava olo.
        Hän loukkasi minua. En antanut mitään vinkkiä, olin kävelemässä toisen samanikäisen tytön kanssa.
        (olin 18 vuotias) Olin pukeutunut normaalisti T-paitaan niin kuin muutkin kulkijat.
        Ihan samoin tuntevat ne naiset, joiden perään nämä vanhat (ei aina ikä) kääkät puutteessaan mylvivät.
        Tuntuu kuin alkuasukkaat olisivat päässeet laitumelle. HYVÄT MIEHET tuntekaa oma arvonne ja käyttäytykää sen mukaisesti, älkää alentuko huuteluihin, se vain alentaa teidän arvoa eniten.
        Jos haluat ostaa panon tee se asiallisesti.
        Tässä vanhemman neuvo
        Kunnioitetaan toisiamme, myös niitä jotka myyvät itseään. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä mutta annetaan arvo muillekin.

• Uus Info Uhiskond

Minusta Eestin valtio voisi opettaa ja kertoa, heidän maastaan enemmän suomalaisille.

He ovat EU maa ja siten rahaakin pitäsi projektiin löytyä ?

CCCP ajalla Suomessa luultiin että " neuvostojen maihin " vai mennä sukkahousuilla ja rikkinäisillä farkuilla...

Ne ajat ovat takana... ja nyt kaikkea tavaraa saa myös Virosta !

• Virosta !

minun mielestä löytyy yllin kyllin ja paljon myös Suomenkielisenä.Ja tavaraa tarjolla kuin kotimaassa,se vain ihmeellistä kun ne kaupat omistaa Suomalaiset kauppaketjut ja hintataso esim.sähkö,putkitarvikkeissa 40 - 60 %.tia Suomen hinnoista,vaikka ottaa huomioon maan elintason silti ihmettelen?

• itse selvä

"kertokaa maastanne enemmän suomalaisille"

Ja miten tätä tehdä?
        Jokaiselta palstalta saa vastaan kuonua.

Ne kenellä ovat ystävät Virossa. ovat täysin eri mieltä aiheesta ja Viron elämästä.

• Marmoritaulu

Olet oikeassa.

Minusta EU on tuonut paljon hyvää Viroon ja sen eri alueille.

Virossa varmaa olisi aloitettava kouluttamaa - public relations - ihmisiä, jotta ei kaikkia Suomessa luultaisi Lepajoe & Roosna !

Demokratia on tärkeä juttu, ja kaikki saavat käydä äänestämässä nykyään Virossakin.

• -p-p-p-
        Marmoritaulu kirjoitti:

Olet oikeassa.

Minusta EU on tuonut paljon hyvää Viroon ja sen eri alueille.

Virossa varmaa olisi aloitettava kouluttamaa - public relations - ihmisiä, jotta ei kaikkia Suomessa luultaisi Lepajoe & Roosna !

Demokratia on tärkeä juttu, ja kaikki saavat käydä äänestämässä nykyään Virossakin.

EU vie kaiken kulttuurin pienestä Virosta. Porukka luulee, että nyt pitää olla keskiverto EU-kansalainen, joka juo Rainbow-mehua ja syö Euroshopper tomaattimurskaa. Mahtavaa?

Ja sitten on vielä hirveä kiire saada Eurot käyttöön. Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu, hieno homma?

• Wankel
        -p-p-p- kirjoitti:

EU vie kaiken kulttuurin pienestä Virosta. Porukka luulee, että nyt pitää olla keskiverto EU-kansalainen, joka juo Rainbow-mehua ja syö Euroshopper tomaattimurskaa. Mahtavaa?

Ja sitten on vielä hirveä kiire saada Eurot käyttöön. Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu, hieno homma?

Luin jostain että Viro ei vieläkään täytä kaikkia Euro-kriteerejä. Joten kruunu saattaa säilyä jonkin verran pidempään rahana Virossa kuin on suunniteltu.

• murtomaa
        -p-p-p- kirjoitti:

Kyllä virolaiset osaavat.

Olivat 50 vuotta osana suurempaa kokonaisuutta, ja silti kaikki säilyttivät " oman kulttuurinsa ".

Ei EU tule Viron maaseutua tuohoamaan, vaan siellä koetetaan elää maan ja maatalouden ehdoilla !

Tallinna ei ole koko Viro !

• tietoa saa
        murtomaa kirjoitti:

Kyllä virolaiset osaavat.

Olivat 50 vuotta osana suurempaa kokonaisuutta, ja silti kaikki säilyttivät " oman kulttuurinsa ".

Ei EU tule Viron maaseutua tuohoamaan, vaan siellä koetetaan elää maan ja maatalouden ehdoilla !

Tallinna ei ole koko Viro !

jos vain halajaa hakea. Tokkopa Mynämäellä ymmärretään Suomi-laivankaan päälle ?
        http://www.cimo.fi/Resource.phx/maailmalle/kokemusta/virovinkit.htx

• Nederthal

Viro ei ole vielä ns tietoyhteiskunta.

Jos joku panttaa tietoa - niin koko kansa kärsii ?

• Tasokkaat

liikkuvat lentäen.

• olla

niitä jotka kulkee vain mielikuvituksissa "silloin ei tule edes kalliiksi"

• kkkkk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4896
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2808
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      94
      2560
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1468
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      136
      1389
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe