painosta...

kiloja, kiloja

Hei. Löytyykö täältä ketään jolla olis painoa tullu enemmänkin kuin pari kiloa? Kun tuntuu että ku on lukenu noita aikasempia viestejä nii kaikilla on tullu vaivaiset grammat tai jotain. Itellä odotus puolessa välissä ja painoa on tullu jo 10 ja rapiat päälle.. Ja vanhasta kokemuksesta tiijän et jatkoa seuraa.. Joten jään odottelee joskos joku muukin kohtalotoveri löytyis. Ai ni oon kyllä sit aina karistanu kaikki ylimääräset kilot pois pitkällä imetyksellä ja kun on aineenvaihdunta normaalisti paljon vilkkaampaa. Hyvät kevään odottelut kaikille..

10

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 31+2

Eilen oli neuvola ja painoa on nyt tullu 10,1kg kaiken kaikkiaan.

• Hanmar74

Heippa! Mulla kolmas odotus loppusuoralla ,rv 36, ja painoa on tullut 15kg! Ekan ja tokan odotuksesta tuli VAAN 10kg kaiken kaikkiaan ja nekin tais synnytyslaitokselle jäädä... Tosin niistä on melkein 10v aikaakin... Nyt olo on ku pullataikinalla, kaik paikat turvoksissa ja lantio ja reidet tosi kivasti leviänyt. Tuskinpa sitä takaisin samoihin mittoihin pääseekään enään? Ja ei kai tarviskaan... Tosin olisi kiva saada vanhoja vaatteita jonkin ajan kuluttua mahtumaan takaisin päälle? Kyllä niitä farkkuja onkin jo kova ikävä! ;(

• 20kg

Minulla 7vkon ikäinen poika. Painoa tuli raskaus aikana 20 kg, nyt jäljellä 10...kohtalo tovereita on siis.=)

• kiloja

Ekasta tuli kiloja 22.5, pari kiloa jäi pysyväksi, mutta lähtöpaino oli 52 ja pituus 165, joten eipä tuo haitannut. Nyt on tullut 12 kiloa ja pari viikkoa olisi vielä aikaa paisua, eli kyllä niitä kiloja tulee...

• Hennu

Minulla tänään raskausviikkoja tasan 9, paino on sen sijaan laskenut 1,5 kiloa. Tämä johtunee siitä, että olen alkanut käydä iltaisin n. tunnin kävelylenkillä ja muutenkin jättänyt sokerit ja rasvat vähemmälle.

• ja niitä löytyy

mulla ensimmäisestä lapsesta 22kg jollloin lähtöpaino oli 60kg (174cm) tästä meni 6v lähtöpaino 55kg ja painoa tuli 27kg nyt odotan kolmatta rv.36 2 (nuorin 2v4kk)lähtöpaino oli noin 68kg ja kiloja on tullut 16kg (heh piti käydä puntarilla :) Joten tosi paksu olo.Mutta kevät vaavia odotan ja niitä ihania kevät ilmoja että pääsen vaunuja pukkimaan ja kiloja karisuttamaan...

• 22 kg

että kylläpä niitä "tovereita" löytyy =)

Itseppä niitä sitten pudotellaan...

• rv 26+2

...neuvolassa jo vihjailivat että ei saisi mennä yli 14 kilon....saa nähdä.

• alkuperäisen kirjoittaja

Kiitoksia vaan kaikille.. Onnex en ole ihan ainokainen, tuli vaan sellanen hetkellinen tunne kun ahtasin pienex jääneitä äippähousuja jalkaan.. Ja kun luki noita aikasempia juttuja nii.. Olin tänään neuvolassa ja tulipa sielläkin puheeksi nuo kertyneet vararavinnot, sitkeästi kyllä pysyin kannassani, että antaa vaan kilojen kertyä, kaikki arvot kun on kohdallaan ja vaavi ja äitee voivat hyvin. Kannetaan ylpeydellä kilomme ja näyttävät muotomme!!!

• toukovauva

Mulla on tullut tähän mennessä 11 kg. Terveellisesti olen syönyt ja käyn kuntosalilla. Eivät ole neuvolassa ainakaan sanoneet mitään eli kai ihan normaalissa painorajoissa mennään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe