Apuva!hulluko?

öojawf

kaikki lähti siitä kun huomasin olevani homoseksuaali 12v vanhana. Juuri se mitä en ikinä olisi halunnut olla. Kaikki tulevaisuuden haaveeni kaatuivat ja minusta tuli hiljainen. olin aina ollut herkkä mutta nyt kun olin hiljainen niin ihmisten oli hauska pitää hauskaa kustannuksellani. Näistä tapahtumista sain luultavasti jonkun sortin traumoje sillä uusiin ihmisiin tutustuminen ei vain onnistu Jopa itsemurhaajatukset kävivät mielessä. nyt 16 v vanhana olen oppinut hyväksymään itseäni paremmin, mutta koska olen sitä mitä olen koko elämäni halveksinut kavereitteni kanssa nyt luulen että minusta voi tulla mitä vaan muutakin "pahaa". Nämä ajatukset pyörivät mielessäni päivittäin enkä saa niitä pois. en ole saanut ikinä puhua kenenkään kanssa näistä asiosta ja täällä juttujen lukeminen vain ruokkii pelkoja. Haluan vaan elää suht normaalia elämää olematta mikään hullu ja saada nämä ajatukset pois mielestä.Ovatko nämä pakkoajatuksia? AUTTAKAA!!

3

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuon ikäisenä

tiedä mitään seksuaalisesta suuntautumisestasi. Jos haluat harrastaa seksiä miesten kanssa - se on sinun valintasi. Voit myös päättää, että harjoitat seksiä vain naisten kanssa ja toimit niin. Kukaan ei pane päähäsi ajatuksia ne kaikki lähtevät sinusta itsestäsi. Voisit kokeilla vaikka jonkun seurakunnan nuorisoiltoja ja saisit sieltä kavereita. Kyllä pääset halutessasi keskutelemaan, jokun ammatti-ihmisen kanssa pakkoajatuksistasi. Jos muistan oikein ASLAN auttaa ihmisiä, jotka haluavat eroon homoseksuaalisesta käyttäytymisestään.

• ei ole

mielisairaus. Ja sinun ei tarvitse tehdä mitään mitä et halua. Etsi itsellesi hyvä harrastus ja keskity koulunkäyntiin. Kun ihminen on psykoosissa silloin hän on omissa mielikuvitus maailmoissaan ja sille voisi synonyymi olla hullu.

• Kaisa

En halua mitenkään vähätellä tuntojasi, mutta itse ryvin koko murrosiän samankaltaisissa tuntemuksissa kuin sinä. Itse olen hetero, joten tuntosi eivät välttämättä johdu homoseksuaalisuudestasi. Nyt sinun olisi vain tärkeintä oppia hyväksymään oma identiteettisi ja ainutlaatuisuutesi. Ja muista ystävä kallis, että homous ei tee sinusta millään tavalla pahaa ihmistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe