Osaisikohan joku neuvoa minua.. Ramppasin taas vaihteeksi muutaman kuukauden lääkärissä, kun oli tuolla alapäässä kutinaa.. No, joka kertahan sieltä tuli se sama vastaus.. Hiivahan se sielä taas.. Käytin emätinpuikkoja, erittäin vahvoja, hiivatulehdukseen tarkoitettua voidetta (kuukauden ajan) ja sitten vielä vahvan kuurin jolla pitäisi poistua hiiva pitkäksi aikaa.. Lopulta kyllästyin tähän kierteeseen, kun kutina vain jatkui ja jatkui ja mänin yksityiselle.. Sielä selvisi, ettei mitään hiivaa ole edes ollut! Eli olin syönyt aivan turhaan näitä lääkkeitä joka aiheittu sen, ettei minulla ollut enää sitä norm. hiivamäärää mikä ihmesellä pitäisi olla.. Ja tämä taas aiheutti sen kutinan ja aivan kamalat kivut yhdynnän aikana! Elikkäs.. Osaisiko joku sanoa, että vaikuttaako tämä mitenkään hedelmöitymiseen? En halua terveyskeskukseen mennä, enkä viitsisi yksityisellekään tästä kysymyksestä maksaa..
Anteeksi, tuli hieman jaariteltua.. Embarassed
hiivalääkkeet
3
319
Vastaukset
- erro
Ei vaikuta hedelmöittymiseen. Hiivalääkkeitähän (puikkoja) saa käytttää myös raskauden aikana, ilman asetinta. Nyt vain ostat niitä emättimeen laitettavia maitohappopuikkoja joka tasaa emättimen normaali flooraa. Kysy apteekista.
- kutinaa
Minulla on kanssa kutiava alapää :-)
Alapääni kutisee, välillä on hiiva, välillä ei. Olen oppinut tunnistamaan hiivan aika hyvin. Yleensä kyse on kuivista limakalvoista, joihin käytän aina suihkun jälkeen intiimivoidetta, jota saa ostettua apteekista. Auttaa todella paljon, lisään sitä sitten päivälläkin, jos kutisee ja heti auttaa. Tietysti kädet pitää aina pestä huolella ennenkuin sitä laittaa. Suosittelen kokeilemaan kutinaan, minulle on antanut "mielenrauhan".- -h-
ei ole enää, ainakaan niin paljoa, kun sain tietää mikä oikeasti vaivaa ja oikeaa hoitoa..
myös syömäni pillerit vaikuttivat asiaan; en saanut tarpeeksi hormooneja.. että ei ne vähähormoniset pilleritkään aina hyvästä oo.. vaikka tuskin kukaan sitä tietoa täällä kaipaa :)
mutta ehkä tulevaisuuden varalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733