Olen hakemassa opiskelemaan yhteisöpedagogiksi tai sosionomiksi, mutta eikö sosionomi ole aika laaja tutkinto, joten eikö alalla ole hyvät työllistymismahdollisuudet?
Onko kukaan opiskelemassa sosionomiksi ylivieskassa? Minkälainen koulu? Opetus? Ilmapiiri? :)
kertokaa kaikki mitä vaan mieleen tulee! :)
Olisin todella kiitollinen vastauksista..
Sosionomi -Ylivieska
1
1055
Vastaukset
- : )
Hei!
Opiskelen Ylivieskassa kolmatta vuotta. Suosittelen koulua kaikille. Yksikkömme on pieni, mutta opetus henkilökohtaista.
Kun kasvatus ja perhetyöhön suuntautuu, saa lastentarhan opettajan pätevyyden. Palveluohjaus on tällä hetkellä toinen suuntautumisvaihtoehto.
Pääsykokeena on soveltuvuuskoe, jossa testataan ihmisen soveltuvuutta alalle. Kokeeseen ei oikein voi valmistautua. Sen kun on vain oma itsensä.
Jos sinulle tulee mieleen jotain kysymyksiä, niin kannattaa kääntyä koulumme tutorien puoleen. Heidän sähköpostiosoitteet löytyvät koulumme sivuilta.
Toivottavasti tästä oli sinulle hyötyä.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693