Martta45

Neliapilatar

Hei,

kyseleppäs minulle vastaavia.
Eli, miksi avioliittoni kävi kuten kävi? Mitäs se E oikein meinaa? Olemmeko E:n kanssa vanhoja tuttuja? Oliko meillä jokin sopimus tähän elämään? Mikä tarkoitus tällä kaikella on?
Miten tästä eteenpäin? Kuka tulee ja mistä?

Kiitos vaivannäöstäsi!

9

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martta45

Hei Neliapilatar!

Vastaan vielä sinulle, mutta muille en ehdi tässä työpäivän aikana. Homasin vain äsken tuon nuoren pojan kysymyksen, enkä malttanut olla vastaamatta.

Mitenkäs Neliapilattaren avioliitolle kävi kuten kävi? Tällaisia muutoksia tulee muittenkin kohdalle. Suuri muutos on tapahtumassa ihmisten elämissä. Ihmisille on annettu vapaa tahto ja karmat on poistettu, joten moni avioliitto menee karille ja uusia syntyy. Tämä on suuri puhdistus.

Mitenkäs tämä koskee Neliapilatarta? Neliapilatar ja hänen miehensä erosivat, koska heidän suhteensa oli karminen suhde. Karmat on poistettu, joten tämän avioliiton tarkoitus on poistunut. Nyt heidän kummankin tulee tietää, että parempaa tulee heidän kummankin elämään. Kaikki muuttuu tämän eron jälkeen heidän kummankin elämässään paremmaksi.

Olivatko Neliapilatar ja E vanhoja tttuja?
      Heillä on pitkä historia takanaan. He ovat olleet monessa elämässä yhdessä maan päällä. Näitä elämiä on ollut yhteensä 15. Monta kertaa he ovat olleet naimisissa? He ovat olleet naimisissa kahdeksassa elämässä. Muutama näistä avioliitosista on ollut hyvä ja loput ristiriitaisia. Näitä ristiriitoja he tulivat tänne maan päälle ratkaisemaan karman muodossa. Nyt tämä on loppu, ja heitä kumpaakin odottaa uusi parempi elämä. Tämä on lupaus.

Miten tästä eteenpäin? Kuka tulee ja mistä Neliapilattaren elämään?

Neliapilatar saa uuden miehen rinnalleen. Koska? Tämän vuoden kuluessa tapahtuu muutos. Hän tulee tapaamaan tämän miehen tämän vuoden aikana (tuo ajan kertominen on vaikeaa, sillä henkimaailma ei tajua maanpäällistä aikaa). Onko jo sopimus tehty näiden kahden välillä? Neliapilatar tulee tapaamaan vanhan tuttavansa henkimaailmasta. Heilläkin on pitkä yhteinen taival takanaan. Neliapilatarta on estetty tapaamasta tätä miestä aikaisemmin.Tämä mies astuu nyt yhteisestä sopimuksesta hänen elämäänsä. Tmän miehen rinnalla hän tuntee olevansa kotonaan. Hänen elämänsä muuttuu täydellisesti.

Tällaista kanavoitiin kauttani. Ei kovin konkreettista, mutta ehkä saat jotain apua tästä.

• Neliapilatar..

Kiitoksia sinulle Martta45. Olen aivan hämmästynyt. Sulatellaanpas tätä. :)

Halaten Neliapila

• Meedionoomi

Mistä tänne ilmestyi nimimerkki Martta45 yhtäkkiä näkijäksi ?

Mistä Neliapilatar osasi laittaa suoraan hänelle osoitetun kysymyksen ja sai kuin saikin heti 21 minuutin jälkeen hyvin laajan, yksityiskohtaisen ja OSUVAN vastauksen, neliapilatar oli aivan hämmästynyt.

Näin pitkän vastauksen kirjoittaminen kestänee juuri tarkalleen 21 minuuttia joten Martta45:n on täytynyt olla heti valmiina kun kysymys napsahti palstalle. Uskomatonta selvänäkökykyä.

Tunteeko nelipaliatar mahdollisesti tämän Martta45:n jostain vai mistä hän osasi tätä heti lähestyä, koska nimimerkki on aivan uusi täällä.

Ovatko he mahdollisesti naapureita, telepaattisessa yhteydessä vai peräti aivan yksi ja sama henkilö, ei kai nyt sentään, mahdotontahan se olisi näin henkiseltä ihmiseltä.

Alkaako logiikka selvitä, näin tullaan näkijäksi palstalle ja heti ensimmäinen näky on hämmästyttävän tarkka.

Tästä seuraakin sitten kysymysten tulva "uudelle" näkijällemme ja show jatkuu.. kunnes tuleekin aika valita 0700- xxxxxxx, koska lisätietoa on saatava.

• onkin ettekä

tajua mitään . itseään mainostavat . täytyy sanoa, että heikkoaivosta sakkia. kun testaaja ilmestyi, yksi osuukin hienosti kohdalleen. voi äly hoi. ja takana samat näkijät eri nimillä AINA

• neliapilatar

Hei,

jos katselet tällä eka sivulla vähän alempaa vastauksia, huomaat, että Martta45 on vastannut jollekin "Juhalle" ao. viesti oli osoitettu yleensä näkijöille). Satuin tulemaan nettiin ja katselin uusia vastauksia. Satuin Martta45:n vastauksensa näkemään ja päätin kokeilla kepillä jäätä. Eli me emme ole tuttuja emmekä sama henkilö. Ilmeisesti Martta45 oli vielä sivuilla ja vastasi minullekin. Itse olen liikkeellä puhtain jauhoin, muista tällä palstalla en tiedä. Ja sitä en tiedä, mistä tämä Martta tänne ilmestyi.

Sitten vielä. Toki tuo vastaus minua hämmästyttää. Sitä, onko se osuva, en viestissäni sano. Onko vastaus ok, en tiedä. Entisistä elämistäni ja niiden olemassa olosta en tiedä mitään.

Mutta silti tämä oli mielenkiintoinen kokemus. Ehkä joskus saan tietää, oliko tässä totuuden siementä vaiko ei.

• Meedionoomi
        neliapilatar kirjoitti:

Hei,

jos katselet tällä eka sivulla vähän alempaa vastauksia, huomaat, että Martta45 on vastannut jollekin "Juhalle" ao. viesti oli osoitettu yleensä näkijöille). Satuin tulemaan nettiin ja katselin uusia vastauksia. Satuin Martta45:n vastauksensa näkemään ja päätin kokeilla kepillä jäätä. Eli me emme ole tuttuja emmekä sama henkilö. Ilmeisesti Martta45 oli vielä sivuilla ja vastasi minullekin. Itse olen liikkeellä puhtain jauhoin, muista tällä palstalla en tiedä. Ja sitä en tiedä, mistä tämä Martta tänne ilmestyi.

Sitten vielä. Toki tuo vastaus minua hämmästyttää. Sitä, onko se osuva, en viestissäni sano. Onko vastaus ok, en tiedä. Entisistä elämistäni ja niiden olemassa olosta en tiedä mitään.

Mutta silti tämä oli mielenkiintoinen kokemus. Ehkä joskus saan tietää, oliko tässä totuuden siementä vaiko ei.

Eikö sinua yhtään hämmästyttänyt tämä 21 minuutin aikaviive.

Tässä ajassa Martta45 luki kysymyksesi, skannasi koko karmasi ja kanavoi entiset elämäsi ja kirjoitti vielä kaiken ulos palstalle 31 rivin vastauksenaan.

Aivan kuin hän olisi jotenkin osannut odottaa sitä että koettelet puhtailla jauhopusseillasi jäätä ja etsit täältä mielenkiintoisia kokemuksia.

Hei, ja ajan säästämiseksi älä jää odottelemaan tämän totuuden siemenen itämistä. Siitä ei verso yhtään mitään. Vaikka kyllähän sinä sen varmaan jo tiesitkin.

• neliapilatar.
        Meedionoomi kirjoitti:

Eikö sinua yhtään hämmästyttänyt tämä 21 minuutin aikaviive.

Tässä ajassa Martta45 luki kysymyksesi, skannasi koko karmasi ja kanavoi entiset elämäsi ja kirjoitti vielä kaiken ulos palstalle 31 rivin vastauksenaan.

Aivan kuin hän olisi jotenkin osannut odottaa sitä että koettelet puhtailla jauhopusseillasi jäätä ja etsit täältä mielenkiintoisia kokemuksia.

Hei, ja ajan säästämiseksi älä jää odottelemaan tämän totuuden siemenen itämistä. Siitä ei verso yhtään mitään. Vaikka kyllähän sinä sen varmaan jo tiesitkin.

Minkäpä minä sille teen, jos sinä minua epäilet. Itse tiedän totuuden. Vastausaikaan en ole kiinnittänyt huomiota, eikä se minua sinänsä hämmästytä. En itsekään ole niitä hitaimpia kirjoittajia, vaikka pikakirjoittaja ammatiltaan en olekaan.

Enkä odottele siemenien itämistä. Ehkä joskus tiedän totuuden Martta45:n kanavoinnista tai sitten en. Mutta tämä ei minun elämääni rassaa. Ei kyllä pitäisi sinunkaan tai kenenkään muunkaan. Minullehan tässä kuitenkin vastattiin.

Uskoit tai et Meedionoomi, mutta neliapila ei ole Martta45.

• Meedionoomi
        neliapilatar. kirjoitti:

Minkäpä minä sille teen, jos sinä minua epäilet. Itse tiedän totuuden. Vastausaikaan en ole kiinnittänyt huomiota, eikä se minua sinänsä hämmästytä. En itsekään ole niitä hitaimpia kirjoittajia, vaikka pikakirjoittaja ammatiltaan en olekaan.

Enkä odottele siemenien itämistä. Ehkä joskus tiedän totuuden Martta45:n kanavoinnista tai sitten en. Mutta tämä ei minun elämääni rassaa. Ei kyllä pitäisi sinunkaan tai kenenkään muunkaan. Minullehan tässä kuitenkin vastattiin.

Uskoit tai et Meedionoomi, mutta neliapila ei ole Martta45.

Miten mm. suhtauduit väitteeseesi siitä että olet ollut E:n kanssa jo kahdeksan kertaa naimisissa ?

Kysymys neliapilattaren ja Martta45:n välisestä suhteesta ei olekaan minun uskon asiani, vaan aivan looginen päättelykysymys. Homma hoidettiin nyt hiukan kömpelösti mutta taitoja voi aina palauteen kautta hioa, tosin palstan lukijat ja kyselijätkin saavat tästä myös hieman lisää mietittävää.

Parempi onni ensi kerralla, tai sitten ei.

• neliapilatar...
        Meedionoomi kirjoitti:

Miten mm. suhtauduit väitteeseesi siitä että olet ollut E:n kanssa jo kahdeksan kertaa naimisissa ?

Kysymys neliapilattaren ja Martta45:n välisestä suhteesta ei olekaan minun uskon asiani, vaan aivan looginen päättelykysymys. Homma hoidettiin nyt hiukan kömpelösti mutta taitoja voi aina palauteen kautta hioa, tosin palstan lukijat ja kyselijätkin saavat tästä myös hieman lisää mietittävää.

Parempi onni ensi kerralla, tai sitten ei.

Suhtauduin hämmästyneesti. Lue vastaukseni.

Ja hei, mulle on ihan oikeesti se ja sama, mitä sinä uskot tai joku muu. Minä TIEDÄN, etten ole Martta45 ja se riittää mulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe