Hei Vaan!!!! Onko Viikonloppuna siellä päin minkäänlaista menoa?? oon huomenna tulos ja kolme päivää pitäs viettää... menne varmaan suurin osa ajasta rintees ja sit kelkeillessa
Kuusamo
9
835
Vastaukset
- JuhamATTI22
SE ois pil..puskenta hommaaa.. Huomenna.
- Juhamatti22
.. kuulemma.. en minä Tiedä oikeesti.. hei tyttö onks sulla puhelin numeroa???
- ViliHilpperiStepperi
HANNU SALAMA JA 5 MUUTA!! oTTAKAA itseänne niskasta kiinni tuotakkaa se meno itse pöytään tuotekehitysvaatimusten mukaisilla kriteerelillä. Ette muuten koe sitä ilmiötä jota kutsutaan monumenttiseinämäski, tuotakkaa tekonne kuten turpiini ja maistakaa viinakset suoraan eetteristä suolijärven sahaamolle.
- MASSAKAUSI2000
Stepperi kauppias... MENE VITTTUUJ!!!! HUHINJIASTI ITTU M UN ÄDIIOLTÄ RAHAT!q!! SZTEPEERIT VPITÄÖS VITTU KIELTÄÄ LIALLA111!! HAISTA SINÖ VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Selvitetty
https://www.kivaatekemista.fi/haku?paikkakunta=kuusamo
Sieltä löytyy escape roomia ja vaikka mitä. - Eitodellistakaan
Just juu, kylläpä annatte sellaisen kuvan itsestämme noilla alkuvastauksilla kuusamolaiset,huh,huh. Ette sitten voi pahemmin häpäistä itseänne.
- Anonyymi
Virrenveisaamista ainakin, paikkojen sotkemista, sokeri-energiajuomasekoituksella tai spraymaalauksella :D
Sitä on kuusamossa tekemiset nykyään stna! - Anonyymi
Ei mitään menoa. Jopa venäläiset turistit ovat hylänneet Kuusamon.
- Anonyymi
Ei tänne kannata tulla. Täällä vaan haisee poron kusi ja viitostiellä rukan välillä saa alkaa ajamaan poro valjakkoajelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408