On niin saamarin ahdistunu olo koko ajan. Masentaa, oksettaa ja kuvottaa. Teen koko ajan kaiken väärin ja ihmiset alkaa kadota ympäriltä. Toisaalta haluaisinki olla ihan yksin, mutta sitten oikeasti ihan yksin, en haluis nähdä yhtä ainoaa ihmistä.
Jos joku toisi nyt kasan pillereitä, joihin kuolisin, ottaisin ne sekunttiakaan epäröimättä. En usko, että mikään muuttuu koskaan paremmaksi, niin ei vaan tule käymään. Muutun koko ajan tyhmemmäks, lapsellisemmaks ja sietämättömämmäks ihmiseks ja haluaisin jo muidenkin ihmisten puolesta lähteä pois.
Oon aina ollu käsittämättömän ruma ihminen. Kumminki pitkään jatkuneet univaikeudet, stressi ja itkeminen ei oo ainakaan kaunistanu. En kestä omaa ulkonäkööni, enkä luonnetta. Oon niin paska ja turha ihminen.
Mihin mä voisin mennä, että voisin olla ihan, ihan yksin? En nyt osaa yhtään kuvailla tähän miltä musta tuntuu, sitä ei voi kuvailla. En kumminkaan halua tuntea niin.
Helvetti kun en jaksa...
5
530
Vastaukset
- minä myös
En voi sua auttaa, koska itse olen aikalailla samassa jamassa. Voin vain tarjota sulle ymmärrykseni. Yritä jaksaa katsoa eteenpäin yksi hetki kerrallaan, niin minäkin.
- minä
oletko hakeutunut hoitoon??
- Palan loppuun...
Mutta en enää jaksa sitäkään, se ei kuitenkaan auttais mitään. Jos saisin lääkkeitä, käyttäisin niitä väärin. Toisaalta, niin haluankin.
- aika
Palan loppuun... kirjoitti:
Mutta en enää jaksa sitäkään, se ei kuitenkaan auttais mitään. Jos saisin lääkkeitä, käyttäisin niitä väärin. Toisaalta, niin haluankin.
ja pyydä mielialalääkettä. Itse suosittelen seronilia - aloitin sillä itse. Lisäksi tarvitsisit terapiaa, missä voisit purkaa tuntojasi.
- toinen loppuun palava
aika kirjoitti:
ja pyydä mielialalääkettä. Itse suosittelen seronilia - aloitin sillä itse. Lisäksi tarvitsisit terapiaa, missä voisit purkaa tuntojasi.
Kävin tukinetissä purkamassa mieltäni. Sain tosi lyhyitä vastauksia -kuten mitä voisit itse tehdä? Tai
-vaihda työpaikkaa.
Siksi minä sinne menin valittamaan kun en enää tiedä mitä tälle paskalle teen. Uskaltaako lääkärille mennä jos sekin torjuu? Sitten ei ole muuta jäljellä kuin odotella hengen lähtöä=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263170Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252593Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602290Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41038