Mulla on noin parin viikon ajan ollut isot kutisevat ja punoittavat, hilseilevät läikät kainaloissa, molemmissa. Ennen ei ole vastaavaa ollut. Mikähän ihottuma se voisi olla, ja miksi vain pahenee vaikka pesen seba-medillä ja käytän apteekin rasvaa ja välillä bevita voidetta, enkä laita deodoranttia tai muita hajusteita niien läikkien päälle, ja nyt olen pari päivää ollut kokonaan ilman deodoranttia ettei iho ärtyisi lainkaan.
isot läikät kainaloissa
3
3787
Vastaukset
- myös
Minulla on myös kainaloissa silloin tällöin punaiset kutiavat renkaat,voitelen kainaloita silloin Pantyson nimisellä emulsiovoiteella,tehoaa minulla hyvin.Tosin minulla on myös ekseema ja savipuoli,niiden hoitoon on reseptilääkkeet.Sinun kannattaa käydä näyttämässä ihottumaasi lääkärille,jos omahoito ei tehoa.
- hydrocortisonia
Samoin minulla on ollut n. pari viikkoa kainaloissa kutiavat isot punaiset läiskät, se levisi lopulta hieman laajemmallekin. Ostin apteekista hydrocortisonivoidetta ja nyt olen käyttänyt muutaman päivän läiskät ovat hävinneet. Jos tulevat uudelleen kai sitten minunkin on mentävä näyttämään lääkärille niitä :)
- sissi77
saattaa olla hiivasieni? Itselleni tuli joskus punaiset läikät ja hilseilyä kainaloihin liiasta sokerin syönnistä valkoisista vehnäjauhoista. Samalla oli vesirakkulat käsissä ja varpaanvälit aukesivat. Ja auttoi kun muutin ruokavalion terveellisemmäksi, käytin daktarinia ja jonkin verran hydrokortisonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693