Olen seurannut tätä palstaa jonkin aikaa ja vastailinkin täällä nimimerkillä Teresa* aikanaan.Rekisteröinti sille nimelle ei valitettavasti onnistunut,joten olen enkelikivi.:)
Katselen kortteja,en siis ole selvänäköinen mutta intuitio ohjaa korttieni valinnoissa kuin myös nuo ihanat oppaanikin.
Rekisteröin nimeni heti välttyäkseni siltä,ettei nimiini vastailla kenellekään.
En mielelläni vastaa kuin niihin ketjuihin,joita kulloinkin itse aloitan ja vain sille määrälle mihin aikani liikenee.
En siis ole kylmä ihminen jos en yksittäisiin kysymyksiinne vastaa.:)
Toivon ehdottomasti tiukkaa,asiallista palautetta,,eli kaunistelut ja mieliksi sanomiset täytyy unohtaa ja antaa tosiasioihin perustuva palaute!
Eipä tässä kai muuta kun tapaamisiin seuraavaan kertaan kunhan availen ensimmäistä ketjuani.
Voikaapa hyvin jokainen.
Hei
enkelikivi
2
185
Vastaukset
- nenne
olen 44v yh-vaaleanainen...
mitäpä katsot mun elämääni keväällä..tulevan - maannainen
miten käy oinasmiehen tunteiden kanssa. Olemme kumpikin varattuja........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073