Joo, minäkin ajattelin kirjottaa, kun masentaa. Tuntuu välillä että ei oo mitään järkeä elämässä. Mulla on ollut jo 3-4 vuotta masennusta, ja koko ajan on mennyt pahemmaksi. Nyt vähän on helpottanu kun olen töissä, mutta Jouluna oli vielä tosi pahana. Olen käynyt juttelemassa pari vuotta psykologilla, alussa puhuin vaan niitä näitä, enkä kehdannut puhua tosiongelmista, sitten on ollut pakko ruveta puhumaan ko on mennyt niin pahaksi. Vuosi sitten jouduin lopettaan työt, kun rupesi ahdistaan olla siellä, mul on sosiaalisten tilanteiden pelko ja siellä oli paljon ihmisiä , niin en pystynyt olemaan. ja kaikkii.. Tuntuu että pitäs olla ilonen ja kannustava töissä, niinkö muutki, ja ku en oo niin rupes ahistaan.. sama juttu oli edellisessäki työpaikassa. Tuli uupumusta.. Nykysessä työssäni ei tarvitse paljon olla ihmisten kans tekemisissä niin voin tehdä tätä..
Mua ärsyttää semmonen itsessä, että en vihti puhua kenenkään kanssa mitään, kun oon niin pessimistinen, että tympäännytän kaikki. Jopa sisarusten kans on vaikeaa puhuu.. Oon pessimisti luonteeltani. Joku ko ei onnistu niin sitten tuntuu että kaikki menee huonosti.. Mut joo tälläista... Hyvää keväänjatkoja kaikille!
Masennusta..
fjdslaöjdf
4
266
Vastaukset
- Struggling
Luonteeni on samanlainen. Mua ei kestä kukaan pitkään. Sama asia töissä ja peloissa. Tympäännytän kaikki. Voimia sulle. Meitä on kuitenkin muitakin. Ei olla yksin. Harmi että muut eivät ymmärrä oikeasti.
- jkökjklö
Kiitos vastauksesta. :) Voimia sinullekkin
- kirjoitit tänne
Mutta et puhu mitään mielialalääkkeiden käytöstäsi ? Onko sinulla lääkkeet ? Mielestäni olisit niiden tarpeessa. Suosittelen seronilia sen saa apteekissa vaihdettua halvempaan lääkkeeseen.
- kfldäaf
On minulla lääkkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268