Että on tähän KAUHEESEEN PAHANOLOON mitään "lääkettä" millä helpottais? Ku en pysty syömään mitään... voin syödä kerran päivässä jonkun omenan pelkästään enkä muuta ku ei mene alas! :( tärisen koko ajan ja huippaa tosi paljon!
Osaako
7
768
Vastaukset
- ökölkökl
Mene lääkäriin.
Ja syö ruokaa.
Jos et pysty syömään, niin heti lääkäriin tai sairaalaan.
Älä syö liikaa vaan vahän kerrallaan. - tunteen...
Pitäisi olla koko ajan syömässä, ettei nälkä/kuvotus pääse iskemään. Ainakin itselläni oli alkuraskaudessa niin. Jos vähänkin meinasi ruokaväli lipsahtaa pidemmäksi, niin yrjötys-olo oli takuuvarma. Sitten se syöminenkin oli todella vaikeaa kun ei meinannut palat laskeutua nielua alemmas taistelemallakaan.
t: Jo loppumetrien vaappu - lääkäriin
Mä kärsin raskauteni alkuajan niin pahasta pahoinvoinnista että mikään ei pysynyt sisällä eikä ruoka edes maittanut.Kun sitten lopulta menin lääkäriin niin hänpä lähetti mut heti sairaalaan,kun painokin oli jo pari kiloo pudonnut.Sairaalassa mut laitettiin tiputukseen(sokeria ja suoloja) ja kas kummaa parin päivän jälkeen olo alkoi yllättäen helpottaa.Olin siis sairaalassa 3 päivää.Sain sieltä myös lääkettä pahoinvointiin peräpuikkoina.Mun ei kyllä tarvinnut sitten käyttää ku yks puikko ku olo alkoi jo helpottamaan ja pystyin sit jo syömäänkin jotain eikä kaikki tullut edes yrjöten ulos.Lopullisesti pahoinvointi hävisi joskus 15 tai 16 viikon tienoilla.Suosittelen lääkäriin menoa vaikkei se kivaa olekaan jos sairaalaan joutuu mutta kyllä sen kestää kun olo sit alkaa helpottamaan.
- Alkuperäinen kirjoittaja!
Huomenna on neuvola juttelen siellä lisää.. Luin yhdestä lehdestä et sairaalaan laitetaan silloin jos oksentelee koko ajan eikä mikään pysy sisällä.. Mut en ole oksentanut kertaakaan! olo on vaan niin himputin kamala! :(
- tea
Alkuperäinen kirjoittaja! kirjoitti:
Huomenna on neuvola juttelen siellä lisää.. Luin yhdestä lehdestä et sairaalaan laitetaan silloin jos oksentelee koko ajan eikä mikään pysy sisällä.. Mut en ole oksentanut kertaakaan! olo on vaan niin himputin kamala! :(
Uskomatonta, mutta totta, että luontaistuotekaupasta saatava kräuterblutsaft (tai raskaana olevien hiivaton ja gluteeniton vaihtoehto floravital) auttaa takuulla! Itselläni oli myös tuollainen hirvittävä kuvotus alussa, niin heti olo helpottui ku aloin litkiin tuota juomaa. Se on siis sellaista rautapitoista yrttimehua ja sitä otetaan kerran päivässä 20 ml. Jos joku aamu itselläni jäi ottamatta, niin heti tuli huono olo. Se maistuu ja haisee tosi pahalle, mutta sen kyllä kestää, kun on niin pieni määrä tuo vuorokausiannos. Ja sitä voi kyllä ottaa useamminkin kuin kerran päivässä. Jos illalla alkoi paha olo nouseen, niin otin vielä esim. 10ml, niin johan helpotti. Mun sisko suositteli tuota minulle ja sanoi, että moni äiti oli suositellu sille. Eli ei tarvi turhaan kärsiä pahoinvoinnista! :)
- juoma
tea kirjoitti:
Uskomatonta, mutta totta, että luontaistuotekaupasta saatava kräuterblutsaft (tai raskaana olevien hiivaton ja gluteeniton vaihtoehto floravital) auttaa takuulla! Itselläni oli myös tuollainen hirvittävä kuvotus alussa, niin heti olo helpottui ku aloin litkiin tuota juomaa. Se on siis sellaista rautapitoista yrttimehua ja sitä otetaan kerran päivässä 20 ml. Jos joku aamu itselläni jäi ottamatta, niin heti tuli huono olo. Se maistuu ja haisee tosi pahalle, mutta sen kyllä kestää, kun on niin pieni määrä tuo vuorokausiannos. Ja sitä voi kyllä ottaa useamminkin kuin kerran päivässä. Jos illalla alkoi paha olo nouseen, niin otin vielä esim. 10ml, niin johan helpotti. Mun sisko suositteli tuota minulle ja sanoi, että moni äiti oli suositellu sille. Eli ei tarvi turhaan kärsiä pahoinvoinnista! :)
tuo kräuterblutsaft ainakin mulla raskauspahoinvointiin.Ei niin mitään apua.
- löytyy
Ystäväni sai lääkkeet raskaus pahoinvointiin ja ne tehosivat heti. Hän ihmetteli, miksi niistä ei yleisesti puhuta tms... vai onko ne vain tosi vaikeille tapauksille, kun lääkkeissä kuitenkin on riskinsä sikiöön....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603