Oletteko käyneet uudella kuntosalilla Eijan salongissa? Paikka on loistava ja laitteet hyviä. Oleskelutiloissa on mahdollisuus istuskella, keittää kahvia, lukea lehtiä..
Oletteko käyneet tutustumassa? Lisää tietoa paikasta? Onko löytynyt innokkaita kuntoilijoita?
kuntosali
24
9877
Vastaukset
- Minustako kuntoilja?
Onko nättejä tyttöjä myös???
- Salla
Elikkä kuinka kallis paikka ja onko naisille oma vuorot?
- olen käynyt
48 euroa kuukaudessa ja jos maksaa koko vuoden kerralla, kaksi kuukautta tulee ilmaiseksi. Taitaa olla pelkästään naisille.
- Kauneushoitola Virva Ryhäne...
Eijan Salongin kuntosali on naisten sali.
Kuukausikortti vuosisopimuksella suoraveloituksella maksaa 48€ kk
Vuosikortti kerta maksulla 480€ jolloin saat 2 kuukautta ilmaiseksi
Kuukausikortti 55€
Yksi kerta 12 €
Salille pääset omalla ovikortilla joka päivä klo 6-21 välisenä aikana. Salilla on myös oleskelutila jossa voit käydä rentoutumassa sekä suihku- ja pukuhuonetila josta löytyy hiustenhoitotuotteet sekä fööni.
Salilla on muutamana päivänä paikalla opastamassa personal trainer,hän tekee myös henkilökohtaisia kunto-ohjelmia.
Kuntoklubin jäsenille etuja kampaamosta sekä kosmetologilta. Tervetuloa tutustumaan saliin sekä muihin Eijan Salongin tarjoamiin palveluihin!
- Tellus
Miksi uusi kuntosali - uimahallillahan on ihan tosi hyvä sali. Olisivat mielummin perustaneet jumppasalin ja sinne Les Millsin tunnit pyörimään, bodypumppia ja -steppiä.
- juupss
kyllä siellä niitäkin löytyy
- BumBieris
juupss kirjoitti:
kyllä siellä niitäkin löytyy
mä en ainakaan tiedä et Iisalmes olis body-pumpia missään..? Onhan toi Salongin sali varmaan hyvä mutta se taitaa olla vaan niille, jotka on jo valmiiks salilla käyneiden näköisiä. Tämmönen XL-kokonen laihduttaja ei sekaan mahdu.. Ainakin uimahallin salilla saa kummasti arvostelevia katseita joten jäipä sekin harrastus sitten pariin kertaan.
- iso tyttö
BumBieris kirjoitti:
mä en ainakaan tiedä et Iisalmes olis body-pumpia missään..? Onhan toi Salongin sali varmaan hyvä mutta se taitaa olla vaan niille, jotka on jo valmiiks salilla käyneiden näköisiä. Tämmönen XL-kokonen laihduttaja ei sekaan mahdu.. Ainakin uimahallin salilla saa kummasti arvostelevia katseita joten jäipä sekin harrastus sitten pariin kertaan.
Eijan salongissa käy kaikenkokoiset ja näköiset. En ole saanut katseita, vaikka olenkin xxl-kokoinen ja laitteisiin ei tarvitse jonottaa. Uimahallin kuntosali oli ahdistava katseiden vuoksi.
- kdu
BumBieris kirjoitti:
Less Millsin tunteja löytyy lady Linelta (pumpit, stepit jne.)
- iso pumppaaja
BumBieris kirjoitti:
Ladylineltä(Iisalmen sanomien talossa Halpahallia vastapäätä) löytyy LM Bodypumppia, LM Bodystep, ja muita erilaisia ohjattuja jumppia(spinning, fitness pilates, venyttely yms). Bodypump on tarjolla kuutena (6) päivänä viikossa.
Kuukausihinta on 64e (jos liittyy vuodeksi) liittymismaksu 100e. Tällähetkellä menossa tarjous, jossa saa liittymismaksun ilmaseksi ja ainakin kuukauden jäsenmaksunkin.
Samoten tällä (pelkästään naisille tarkoitetulla) salilla käy erikokoisia ja näköisiä naisia.
Jos kuntoilu kiinnostaa, niin kannattaa varmastikin tutustua molempiin saleihin ja tehdä sit ehkä päätös jompaankumpaan liittyä. - parissa paikass
BumBieris kirjoitti:
lady linella on bodypumppia... vapake järjesti myös nuokkarilla viime keväänä.. joten lööötyy
- ritkaatyy
mikä lie osoite salonkiin
- liisa
Eijan Salonki on Osuuspankin vieressä, vaalea kivitalo Savonkadulla.
- Salla
liisa kirjoitti:
Paljonko uimahallilla on kuntosalimaksu kerralta? Toi viiskyt egee per kuukausi on mulle liian kova taksa. Missään halvempaa???
- on sellainen
Salla kirjoitti:
Paljonko uimahallilla on kuntosalimaksu kerralta? Toi viiskyt egee per kuukausi on mulle liian kova taksa. Missään halvempaa???
muistaakseni...
4,90
44,00/10 krt
2,90 työttömät, eläkeläiset ja/tai muut hanttapulit ;)
Itse kuulun viimeksimainittuihin retaleisiin ;D - aktiivi
on sellainen kirjoitti:
muistaakseni...
4,90
44,00/10 krt
2,90 työttömät, eläkeläiset ja/tai muut hanttapulit ;)
Itse kuulun viimeksimainittuihin retaleisiin ;DMulle tulee halvemmaksi käydä Eijan salongin kuntosalilla kuin uimahallilla, koska käyntimäärää ei rajoiteta, tosin summan joutuu maksamaan korteissa etukäteen, mutta on säästöä jo muutaman kerran jälkeen. Tosin hienot tilat, oleskelutiloissa on kahvinkeittovälineet, sanomalehden kera :)
- nettisivuilta poimittua
liisa kirjoitti:
Kävin nettisivuilta katsomassa hinnat. On pelkästään naisille suunnattu Wellness-kuntis. Kuukausikortti maksaa 48€, vuosikortti (2 vapaakuukautta)480€. Jos käy vain yhden kuukauden eikä tee vuosisopimusta, maksaa 55 euroa. Avainkortin lunastaminen on näköjään 8 euroa.
Klubi on avoinna jäsenille 06- 21. Pukutiloissa shampoot, hoitoaineet ja muotoilutuotteet sekä föönit. Jäsenten käytössä on oleskelutila jonne voi piipahtaa levähtämään tai lukaisemaan lehtiä. - minä
nettisivuilta poimittua kirjoitti:
Kävin nettisivuilta katsomassa hinnat. On pelkästään naisille suunnattu Wellness-kuntis. Kuukausikortti maksaa 48€, vuosikortti (2 vapaakuukautta)480€. Jos käy vain yhden kuukauden eikä tee vuosisopimusta, maksaa 55 euroa. Avainkortin lunastaminen on näköjään 8 euroa.
Klubi on avoinna jäsenille 06- 21. Pukutiloissa shampoot, hoitoaineet ja muotoilutuotteet sekä föönit. Jäsenten käytössä on oleskelutila jonne voi piipahtaa levähtämään tai lukaisemaan lehtiä.osoite??
- Salla
aktiivi kirjoitti:
Mulle tulee halvemmaksi käydä Eijan salongin kuntosalilla kuin uimahallilla, koska käyntimäärää ei rajoiteta, tosin summan joutuu maksamaan korteissa etukäteen, mutta on säästöä jo muutaman kerran jälkeen. Tosin hienot tilat, oleskelutiloissa on kahvinkeittovälineet, sanomalehden kera :)
Mitä tuo tarkoittaa? Itse ajatettelin käydä kerran viikossa.
Kai sielläkii sen verran saa käydä???? - Salla
Salla kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa? Itse ajatettelin käydä kerran viikossa.
Kai sielläkii sen verran saa käydä????Tarkoitin että uimahallilla ajattelin käydä kerran viikossa, en minä aiokkaan jatkuvasti rampata. Joten itselleni vissiin halvemmaks kuitennii uimahalli.....
- aktiivi
Salla kirjoitti:
Tarkoitin että uimahallilla ajattelin käydä kerran viikossa, en minä aiokkaan jatkuvasti rampata. Joten itselleni vissiin halvemmaks kuitennii uimahalli.....
Ei rajoiteta. Tarkoitin, että uimahallin kuntosalille lippu maksaa 4.80€, jos käyn kolme kertaa viikossa, se tekee kuussa 57,6€. mykyisin käyn joskus neljästi viikossa. Käyntien aikataulut ri ole sidottu liikkeen aukioloaikoihin(tai uimahallin aikoihin), kun vaan käy 6-21.00 välillä. Minulle tämä sopii erittäin hyvin.
Sinun tosiaan kannattaisi ostaa kertalippuna, jos käyt kerran viikossa, silloin se tulee kalliimmaksi käydä täällä. Mutta vaihtelun vuoksi suosittelen käymään joskus. Olen saanut itse tosi paljon intoa kuntoiluun Eijan salongissa. Laitteet on monipuolisia, eikä samoja löydy muualta täälläpäin.
Huomioi, että se tutustumis kerta on ilmainen :) - tarkempaa tietoa
minä kirjoitti:
osoite??
www.eijansalonki.com
- minä=
käykää tutustumassa paikkaan, se ensimmäinen kerta ihmisten aikoihin ei maksa mitään. Suihkusta tulee lämmintä vettä, ja siellä on hiusten pesu ja föönausaineet :)
- satunnainen kävijä
olen käynyt muutaman kerran. paikka on ihana siinä mielessä, kun on uudet kunnolliset laitteet ja muutenkin siisti kuntoilu ympäristö ja hyvä raitis ilma kuntoilla. ja ei ollut ruuhkaa ja kun oli pelkästään naisille. ainut miinus puoli on nuo hinnat ja nyt jos siellä alkaa kulkea myös miehiä. varmasti olisi paljonkin enemmän kävijöitä naisista jos hintaa vähän tiputettaisiin. ei siellä itsekään raski monesti vuodenkaan aikana käydä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268