yhtään sellaista joka olisi ylpeä vanhemmistaan? minullakin oli murrosiässä todella huonot välit vanhempiini, mutta iän karttuessa olemme pystyneet keskustelemaan asioista ja kertomaan omat mielipiteemme väittämättä että juuri ne olisivat oikeat.. tuleeko kukaan toimeen vanhempiensa kanssa? ja jos tulette, niin saanko udella ikäänne?
eikö täällä oikeasti ole...
9
670
Vastaukset
- ainaki
hyvin toimeen vanhempien kans.. tai no äidinkaa isä on kuollu.. oon nyt 14w eli 91 syntyny tyttö.. Välil tulee jotai kinaa mut aina ne on sovittu..
- siis nyt
mutta pahimmassa murkku iässä en vaan suostunu tulee toimeen varsinkaan äitin kaa. syytin sitä kaikesta mikä meni pieleen ja olin muutenkin ihan kauhee! siis haukuin ja huusin ja tulin tahallaan kännissä kotiin jotta äiti suuttuis. Mut onneks äiti jakso tän vaiheen yli ja nyt ollaan oikeestaan parhaat kaverit. jutellaan melkein kaikesta ja nähdään tosi usein ja puhutaan puhelimessa melkein joka päivä. en siis asu enää kotona. niin ja oon 20
- ....
Itse olen parikymppinen ja tulen toimeen hyvin vanhempieni kanssa ja kunnioitan heitä todella paljon niin vanhempina kuin muutenkin. Mutta tämä palstahan on nuorten osiossa ja monet nuoret ovat juuri siinä murkkuiässä. Lisäksi niinhän se aina on ollut ja tulee olemaan että kun asiat huonosti niin niistä puhutaan enemmän.
Itselläni oli ihan tavallinen murkkuikä, mutta pikkuveljelläni vielä pahempi. Kyllä tekee välillä kipeää kun puhelimessa äitikin purskahtaa itkuun veljeni vuoksi. Vaikka tietyssä iässä ne vanhemmat tuntuisivat todella pahoilta, ja joissakin tapauksissa he sitä oikeasti ovat, niin olisi hyvä, jos muistettaisiin heidänkin olevan vain ihmisiä ja yhtä paljon heihinkin voi sattua. - ruusu
Mä ainaki oon tosi hyvissä väleissä varsinki äidin kans. Sen kans voi puhuu mistä vaan ja meillä on aina sellasia tyttöjen iltoja välillä. Äiti osaa kyllä myös pitää järjestyksen, eli en saa mennä ja tulla miten huvittaa. Harvoin riidellään äidin kans koska ei tuu erimielisyyksiäkään. Iskä on niin paljon töissä etten ehi näkeen sitä paljookaan.
Äiti on ihana!- -j-
*nauraa* murkku ikä.. se oli varmaan mun vanhemmille jotaa niin hirveetä aikaa elää mun kanssa.. mutta onnex nykyää ollaa hyvis väleis.. se et muutin pois kotoonta parans meijän välejä vain.. :)
miä oon ihan totaallinen isin tyttö, aina ollu. äitini kans oli vaikeeta tulla toimee silloin murkkuna.. ja miä en ollu mikää helppo tapaus.. onnex noi mun vanhukset rakasti minuu ja jakso kuunnella, tapella ja asettaa mulle sääntöi silloin.. niille olen nykyään paljosta kiitollinen, mie en ees halua tietää mitä mulle ois voinnu tapahtua ellei noi mun vanhukset ois jaksan minuu..
nykyää oon ilonen ja ylpee noist mun vanhuksista.. kyl toi mieli muuttuu näköjään muutamas vuodes.. ehkä miä kasvoin.. :D
- mievaantääljoo
mie ainaki tuun hyvin juttuu vanhenpien kans.. eronnu ovat :7 mut kuiteski.
- Milkakuu
Olen ylpeä vanhemmistani! En kaikista heidän tekemisistään mutta noin yleensä olen ylpeä. :)
Täytän kesällä 17 v. Ylpeä olen vanhemmista.
Ne teki musta hienon ihmisen
Tyttö,18v- Pimeyden Morsian
Minä olen erittäin ylpeä vanhemmistani. En vaihtaisi mistään hinnasta. Tulen äitini kanssa erittäin hyvin toimeen, isän kanssa en-niin hyvin, mutta loistavasti kuitenkin. Keskustelemme syvällisiä äitini kanssa, ja usein isä osallistuu keskusteluun kertomalla omia kokemuksiaan aiheesta (koulukiusaus, tupakointi, kihlaus/naimisiinmeno). Olen aina pystynyt puhumaan ongelmistani äitini kanssa, tiedän että hän on aina valmiina kuuntelemaan jos kinulla on paha olla. Ja tämä on sinänsä aika yllättävää, kukaan kavereistani ei pysty keskustelemaan samalla tavalla vanhempiensa kanssa. Ja ikää löytyy, niin minulta kuin heiltäkin, 15 vuotta. Tänä vuonna 16.
Ja tuosta 16 ikävuodesta tuli mieleen vielä sekin, että vanhempani tukevat minua opinnoissa, kannustavat jne. Varsinkin äiti auttaa minua etsimään sopivan opiskelupaikan. Se on hyvä asia se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811508Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa584086Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1183271Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1722582Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1112335Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061875Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3241190- 67983
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20937- 65828