Selailin otsikoita ja kysymyksiä esim. psykoosista.Tässä neuvo teille kaikille,joille se kelpaa.Uskokaa tutkijaa monen vuosikymmenen kokemuksella.
Paras psykiatri on mies, joka eli 2000 vuotta sitten ja käveli vettenkin päällä.Varsinkin hänen Isänsä tietää meistä kaiken, koska loi meidät.No,tämä mieshän on Jeesus Nasaretilainen. Ja hänpä ilmoittaa meille evankeliumissa ihmisen käyttöohjeet,mutta;
hieman erikoisella tavalla ja nerokkaasti: "En minä anna niinkuin maailma antaa".Eli vaikkapa,niinkuin normaali maallinen psykiatri antaa.Mielentutkija on kuitenkin hänen alioppilaansa ja kertoo esim., että kaikki psykoosit ja vaikeimmat skitsofreniat te voitatte hyvin yksinkertaisesti ohjeella:
Älkää pelätkö,olkaa rohkeita.Älkää olko pelkureita.Myös oman itsenne ja varsinkin ympäröivän yhteiskunnan ja ihmisten suhteen.
Haluanpa muuten lopuksi vielä todeta, kuinka suuri viisaus liittyy erään suuren suomalaisen ajattelijan, nimittäin Remu Aaltosen (Hurriganes)toteamukseen,kun toimittaja kysyi häneltä; Teitä on pidetty hulluna ? Vastaus: "Hulluna on hyvä olla".
Tähän liittyy suurempi viisaus, kuin moni arvaa ja uskookaan.
Saako neuvoa pahoinvoipaa ?
2
138
Vastaukset
- Jeesukseen
Kristukseen omana herranani ja vapahtajanani. Silti olen sairastanut yli 10vuotta masennusta. Viime syksynä masennukseni ajautui psykoosiin, jossa tunsin olevani Jumalan hylkäämä ja joutuvani Helvettiin. Koin pilkanneeni pyhäähenkeä eli tehneeni synnin, jota ei anneta anteeksi. Uskoni Kristukseen ei ole varjellut minua psykoosilta ei myöskään toisten "uskovien" todelliselta vainolta. Nyt kun olen pikkuhiljaa toipumassa on Raamatunluku ja rukoileminenkin ruvennut maistumaan.
Kiitos,kun luit juttuni ja vastasit ! Minulla onkin nyt tärkeää asiaa sinulle,luettuani vastauksesi.
Muista hyvä veli tai sisar, että raamatulla ja evankeliumilla tai itse Jumalalla ei ole mitään tekemistä pahan olosi kanssa.Hän ei sellaista pahaa koskaan halua sinulle.
Minulla on mielestäni hyvä sääntö sinulle,jota itsekin olen menestyksellä noudattanut.Kun on pahaolo mielessä,niin sulkee heti raamatun, eikä paljon ajattele koko "Jeesusta",vapahtajaamme.Kristus liittyy vain iloon ja raamattuakin on luettava vain ilolla.Mutta tietysti,jos on vaikkapa ns. kuolemansurua,raamattu antaa silloin parhaan lohdutuksen.
Ei usko suojele sinua masennukselta ja pahalta ololta, vaan evankeliumin viisaus ja neuvo: Älkää pelätkö,olkaa rohkeita.Terkut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708